Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole onnellinen.

Vierailija
13.11.2005 |

Mä valitsen aina väärin. Viimeisin virhe oli pitää tää lapsi. Lapsi on ihana ja rakas mutta mies väärä. Olisi pitänyt jättää mies silloin kun oli vielä mahdollisuus. :(

Mutta tähän on nyt pakko jäädä. Mun elämä on pilalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muussa niin siinä, heittäytyykö katkeraksi vai kasvaako ihmisenä. Sinä päätät.

Ei lapsi ole mikään syy pysyä yhdessä, jos on todella vaikeaa parisuhteessa. Jos peusasiat ovat kunnossa voi kuitenkin itse vaikuttaa myös siihen, että parisuhteesta tulisi onnellinen. Parisuhde ei tee ketään onnelliseksi, jokaisella on vastuu omasta onnestaan. Sillä tavalla siitä suhteestakin voi tulla onnellinen.

Vierailija
2/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite muokkaat elämäs, eli jos olet onneton niin tee asialle jotain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelle että en ole onnellinen. Ja hyvin tietää että kaipaisin enemmän yhdessäoloa yms. Ei ole miehen puolelta tullut asiaan mitään muutosta.

Vierailija
4/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämäs oli pilalla jo silloin kun synnyit.Saatanan ruikuttaja.

Vierailija
5/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun käsissäsihän se on eikä miehesi. Toista et voi muuttaa, itseäsi vain.

Vai oletko sitä tyyppiä, joka aina ulkoistaa ongelmansa? Kaikki on aina jonkun muun vika?

Vierailija
6/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäisi tehdä? Tottakai ymmärrän, että parisuhteeseen tarvitaan kaksi ja että molempien panosta tarvitaan. Mies on vain niin nahjus ja onneton tietyissä asioissa. Eikä auta edes kädestä pitäen näyttäminen, ei se osaa siltikään. Sille olis järkyttävämpää jos tv hajoaisi mitä se että minä lähtisin.

Vierailija
7/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jatka vaan samaa positiivista linjaa.

Vierailija
8/8 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä kokemusta on. Ero on vaikea, varsinkin jos toinen on niin nahjus, ettei edes tajua, että toinen haluaa erota. Mutta se on tehtävä, jotta sinä voisit olla onnellinen, ja jotta lapsesi voisi olla onnellinen. Tämä nyt vaan on sellainen vaikeuksien kautta voittoon -tilanne, vähän samanlainen tilanne itselläni päällä, ja tein sen päätöksen, että eroan. Ei ainakaan vielä ole alkanut kaduttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi