Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geishakuulat on hirmuisen isot, tuntuu ihan oudolle tunkea tuollaiset mökäleet sisälle!

Vierailija
24.01.2012 |

Ajattelin alkaa treenata lantionpohjan lihaksistoani ja hankin "Smartballsit". Sisään saaminen oli työn takana ulos saamisesta puhumattakaan! Onko tämä nyt järkevää työntää tuollaisia isoja möhkäleitä sisääni, tuntuu että ne enemminkin venyttää paikkoja kuin auttaa palautumaan synnytyksestä?!?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Joy-balls nimiset jotka on jatkuvaan treenaus käyttöön tarkoitetut. Silikonipintaiset ja hygieniset. Hieman pienemmät noista smartb-kuulista, mutta paino sama.

Vierailija
22/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rentouttanut paikat ennen kuulien sisäänlaittoa? Ja kuulat pitää lämmittää ihon lämpöiseksi vähintään. Muuten ne lihakset kramppaa heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa hauska ketju. Palstan löysäpillut kiemurtelee kateuksissaan kun jollain onkin normaali vittu eikä mikään seitsemän leivän uuni :), jossa häppärit roikkuu polvissa. Jatkakaa, tätä lisää ja AP:lle voin sanoa, että olivat kyllä minullekin aivan liian isot, ovat norsuvittuisille tarkoitettu :)

Vierailija
24/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan kullikin venyttäisi. Pitää vaan panna liukastetta kunnolla. Kyllähän seksikin treenaa paikkoja.

Vierailija
25/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kun olen tottunut pitämään kuulia niin Come tuntui hieman oudolta. Ja se 7min pitäisi riittää.. Kuulat reenaa vaikka koko päivän jos haluan

Vierailija
26/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne lihakset voivat krampata, jospa kyse on siitä. Käyn kohta taiteilemassa pallot sisääni ja yritän oikein ajatuksella rentouttaa koko vehkeen, katsotaan jos tulee eri fiilis kun eilen.

Minusta tuntuu että lähden käymään ihan seksikaupassa ja kysyn sieltä mitä suosittelevat jos en nyt onnistu tässä hommassa.

Ap

Vierailija
27/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sinkkivoiteella rasvaamista.....siis kuinka monta tuntia viikossa te saatte tuhraantumaan alakerran kanssa askarrellessa? Kummallista. Ei tulis mieleenkään tunkea jotain palloja sisäänsä. En kyllä oo synnyttänytkään, joten en kai voi tietää mistään mitään. Niin joo, sorry. Unohtakaa. Olen C-luokan ihminen, sinkkukin vielä.

Vierailija
28/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on huomattavan paljon erikokoisia, osta pienemmät.

Vierailija
29/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä ne smartballsit on ihan hyvänkokoiset, saithan vauvankin ulos :)

rentoutat vaan lihaksesi ja kuulat sisään. Itse olen synnyttänyt 7 lasta ja noi kuulat käytössä, sisään saan ne ok, mutta ulosvetäminen on aina ollut hankalampi vaihe.

Vierailija
30/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se tavara venyy

Vierailija
31/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota että voivatko hukkua jotenkin sisään? Miksi kummassa tehdään tuollaisia naruttomia tapauksia? Mistähän löytyisi sopivan pieniä mutta sillä ulosvetolenksulla, tietääkö kukaan? Ap

eipä löytynyt. Minulla on sellaiset cats eyesit ja välistä niitäkin saa ihan kunnolla tonkia ulos... Ovat siis pienet ja painavat. Minulla on myös sellaiset smartballsit mutta niiden laittaminen sisään on tosiaan niin tunkemista etten niitä ole ensikokeilun jälkeen edes yrittänyt. Ei ne kyllä varmasti mitään treenaa.

Ja miehelläni on keskikokoa suurempi, mutta seksi on aivan eri asia kuin lantionpohjalihasten treenaus ja niiden smartballsien sisään tunkeminen!

Vierailija
32/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset kun nuo Cats-eye kuulat, mutta nämä on 28mm kokoiset. Kissansilmät 20mm. Niin ja ei näissäkään narua ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä