Herrajumala! Ei herkille, todellakaan. Valvontakamerakuvaa potilaiden pahoinpitelyistä
Kommentit (31)
lukekaa niitä FB kommentteja siitä videon alta, toi on Italiasta.
huhhu.. miten tuo on mahdollista?? mitä noiden ihmisten päässä liikkuu? en voi mitenkään ymmärtää kuinka joku voi kohdella toista ihmistä noin.. ja tässä oli vielä useita henkilöitä. järkyttävää :(
ja pahinta tuossa minusta on pahoinpitelyn järjestelmällisyys ja täydellinen välinpitämättömyys.
Olen niin herkkä, etten uskalla avata. =(
T. lh
Hyvin läheistä kulttuuria meille, hyvin läheistä.
mistä suurinpiirtein on kyse kun en halua avata linkkiä.Mä suren niin pitkään niitäkin joissa eläimiä kiusataan joten en halua ahdistua.
mistä suurinpiirtein on kyse kun en halua avata linkkiä.Mä suren niin pitkään niitäkin joissa eläimiä kiusataan joten en halua ahdistua.
Toivottavasti saavat oikein kunnon seuraukset tuommoisesta!
t: lähihoitaja joka toimii vanhusten kanssa.
Kohdellaan kovakouraisesti. Ilmeisintä ja näkyvintä on ihan avoin naamaan lyöminen, jotkut lyövät ihan useamman kerran putkeen. Lisäksi kaikenlaista retuuttamista ja "paiskomista". Sellaista että ihanat hoitsut ilmiselvästi purkavat aggressioitaan liikuntakyvyttömiin potilaisiin.
Ja video ei jätä mitään tulkinnanvaraa, ihan ilmiselvää väkivaltaa tehdään.
lukekaa niitä FB kommentteja siitä videon alta, toi on Italiasta.