Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö ei kertonut kuukautisistaan

Vierailija
24.01.2012 |

Nyt on kaappi täynnä mätäsiä housuja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olis pitänyt kertoa sille, mitä on odotettavissa, ja ostaa etukäteen erilaisia siteitä et se vois valita mitkä on niistä parhaita. Luulis että ihmettelisit miksei jonkun alusvaatteet ole pesussa?? terv neljän tytön äiti

Vierailija
2/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi luulet hänen jättäneen kertomatta? oletteko puhuneet kuukautisista vai miksi luulet hänen pelästyneen? älä ainakaan syytä tyttöä vaan yritä selvittää, mikä häntä asiassa pelottaa/nolottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuorin ryntäsi heti kertomaan, puoliksi itki, puoliksi nauroi. Oli toki niin nuorikin kun alkoi, vasta 10v. Meillä ei kuukautisetkaan ole tabu. Kaiksesta pystyy puhumaan :)

Vierailija
4/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää tyttöparka, ei mitään empatiaa sulla, ap?

Vierailija
5/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi luulet hänen jättäneen kertomatta? oletteko puhuneet kuukautisista vai miksi luulet hänen pelästyneen? älä ainakaan syytä tyttöä vaan yritä selvittää, mikä häntä asiassa pelottaa/nolottaa.

no kyllä tuossa on nyt kunnon puhuttelun paikka.

sano tyttärellesi, että et todellakaan siedä homeisiä veriä kodissanne ja sano, että saa itse käsipyykätä veriset vaatteensa...yöööökkkk

minä sanoin aikoinani, että pidä veret omana tietonasi, minähän en sinun verituhnuisia kalsareita pese!!! pese kuule ihan itse!

ja jos et pese heitä roskiin, mutta minä en niitä halua nähdä!!!

Vierailija
6/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siis se ei ottanu mitään kontaksii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi