Lapseni on vammainen abortti liian myöhäinen. Apuja?
Voiko abortin tehdä esim juomalla kovaa viinaa?? Tai huumeita vetämällä? Hakkaamalla mahaa??
Kommentit (16)
jossa kannattaa apua kysyä tuollaisiin ongelmiin....
viim viikolla 22 tai sit synnytät vammaisen ja annat adobtioon. Itse ei kannata alkaa laitta kesken pahemmassa tapauksessa saatat kuola.
Mä toivon että tää on provo,onhan?
Itse kokeilisin kai joitain yrttejä, mutta varoisin etten itse saa myrkytystä. Kokeilisin juosta maratonin tai muuta rankkaa liikuntaa. Ja kokeilisin kylpyä mahdollisimma kuumassa vedessä.
Pakko kyl sanoo, ettei mul oo varaa mihinkään aborttiin... Ja oon viikolla 20
Viikolla 20 saat ihan normaalisti vielä abortin.
eikä todellakaan ole mikään vammainen, ei sinne päinkään.
Ja jos käy niin että saat vammaisen lapsen niin ei sekään ole maailmanloppu. Millainen vamma lapsella on?
Itse kokeilisin kai joitain yrttejä, mutta varoisin etten itse saa myrkytystä. Kokeilisin juosta maratonin tai muuta rankkaa liikuntaa. Ja kokeilisin kylpyä mahdollisimma kuumassa vedessä.
mutta minusta on järkyttävää että ihmiset jakelevat neuvoja tai ideoita kuinka tappaa lapsi.
Laskin siis väärin. Oon vikolla 23
Jos lapsella tiedossa paha vamma ehdit vielä keskeytykseen. Mutta kiireesti yliopistosairaalan vastaanotolle. Raja on tietääkseni 24 vk.
ultrassa että millä viikoilla olet. Haluat nyt vaan saada aikaiseksi taas jonkun järjettömän pitkän ketjun aborteista. Abortti ei maksa niin paljoa että siihen kellään ei olisi varaa.
Kaavinta on kuule aikas kallista. oon tehny tähän mennesäni jo 4 aborttii ja nyt meni työkin joten ei oo varaa mihinkään muuhun. elän kädestä suuhun.
ehkä pitäis sit vähän miettiä jos noin monta aborttia olet jo tehnyt. Älä harrasta seksiä.
Kaavinta on kuule aikas kallista. oon tehny tähän mennesäni jo 4 aborttii ja nyt meni työkin joten ei oo varaa mihinkään muuhun. elän kädestä suuhun.
...enkä pysty uskomaan, että olisit todellinen henkilö, joten annan suositukseni ilman tunnontuskia.
Pakko kyl sanoo, ettei mul oo varaa mihinkään aborttiin... Ja oon viikolla 20
Se kun usein johtaa sairaalahoitoon ja siihenhän sulla ei myöskään ole varaa.
AP