Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ, eikö eilisistä satuhäistä ole keskusteltu ?

Vierailija
24.01.2012 |

en löydä ketjua !! Voisiko joku nostaa ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaaleja ihmisiä molemmat ovat. Tai ehkä korkeintaan hiukan myötätuntoisempia ja kiltimpiä kuin useimmat. Ja rakastavat aidosti toisiaan ja lähimmäisiään.

Minua inhottaa tämä netissä mollaus, varsinkin ulkonäöstä joka on asia jolle ei ihminen itse kovin paljon mitään voi. Ollaan olevinaan niin paljon kauniimpia ja muutenkin parempia, surullista että jonkun täytyy omaa omanarvontuntoaan tuolla tavalla nostaa :(

Vierailija
2/5 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaaleja ihmisiä molemmat ovat. Tai ehkä korkeintaan hiukan myötätuntoisempia ja kiltimpiä kuin useimmat. Ja rakastavat aidosti toisiaan ja lähimmäisiään.

Minua inhottaa tämä netissä mollaus, varsinkin ulkonäöstä joka on asia jolle ei ihminen itse kovin paljon mitään voi. Ollaan olevinaan niin paljon kauniimpia ja muutenkin parempia, surullista että jonkun täytyy omaa omanarvontuntoaan tuolla tavalla nostaa :(

Siis mikä antoi tuolle yhdellekin pällille aihetta olettaa, että he olivat jotenkin vajaita? Isot hampaat? Laitas oma kuvasi tänne niin arvostellaan sutkin. Sitä paitsi morsian oli minusta oikein kaunis, persoonallisine kasvonpiirteineen. Ja vaikutti lähinnä todella tunteikkaalta persoonalta. Ihania ihmisiä mielestäni, paljon kaunissieluisempia kuin nämä av-palstan hapannaamat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei löytynyt kuin muutaman kommentin ketjuja.

Vierailija
4/5 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti liikaakin kun koko ketju on poistettu.

Vierailija
5/5 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvatko he ihan itsenäisesti, tietääkö joku?