Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekaluokkalainen poika ei syö koulussa.

Vierailija
24.01.2012 |

Opettaja kamalan huolissaan. Laittanut th:n tarkistukseen. On 135 cm pitkä ja painaa 30 kiloa. Th soitti, että paino noussut ja kasvua tullut sitten kouluunlähtö tarkistuksen. Hän ei näe tässä mitään ongelmaa. Poika syö hyvin aamulla ja heti koulupäivän jälkeen. On sanonut täällä kotona, ettei hänellä ole koulussa nälkä ja ei ruoka siellä maistu.

Aikoinaan koulussa oltiin yhestä pojastani huolissaan, ettei saa kotona ruokaa, kun veti kahen eestä koulussa pottuja. Ja piti toppuutella, ettei hae kolmatta annosta. On nyt 20 vuotiaana edelleen kaikki ruokanen ja syö hyvin. Siitä huolimatta hoikka.

Näin niitä on äärilaitoja saman perheen lapsissa. Ja syöt niin tai näin, niin jotain ongelmaa tai huonoutta koitetaan kehitellä kotioloihin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin aina se murheenkryyni jota opettajat ei saaneet syömään, vielä aikuisena opiskelijana terkkari otti puhutteluun ja kysyi mitä syön, epäiltiin varmasti anoreksiaa, alipainoinen kun luonnostani olin

ei kukaan enää epäile kun ikää 42 ja mitat 169 cm 69 kg :)))

Vierailija
2/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärilaitoja suuntaan ja toiseen, ja vieläpä samassa perheessä. Ei ole kovin todennäköistä, että kaikki todella on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotiruoassa on jotain vikaa, kun se on kaikille lapsille kelvannut erinomaisesti, mutta kouluruoka ei ole maistunut kuin yhdelle neljästä lapsestamme.

Kotoahan ne kaikki ongelmat juontaa..

Terveisin ap, joka ei itsekään -80 luvulla tykännyt kouluruoasta.

Vierailija
4/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluruokailu on sosiaalinen tapahtuma.

entäs kun koulupäivät pitenevät...

Pelkääkö sosiaalisia tilanteita, tarjotinta, maidon kaatamista tms.

Sopikaa että saa syödä esim. luokassa tms. ensin.

Kyllä kouluruoka on ihan syötävää.

Vierailija
5/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärilaitoja suuntaan ja toiseen, ja vieläpä samassa perheessä. Ei ole kovin todennäköistä, että kaikki todella on kunnossa.

en mäkään syöny koko peruskoulun aikana koulussa, ikinä. Ala-asteella piti käydä siellä ruokalassa, mutta siltikään en syönyt. Yläasteellahan nyt ei enää mitenkään vahdittu meneekö sinne ruokalaan ruokatunnilla vai ei. Ehkä pari kertaa tuli käytyä. Ja aina on ruoka kyllä maittanut noin muuten.

Eikä ollut mitään sosiaalista pelkoakaan.

En tiedä syytä, ei ainakaan ollut nälkä. Ja varmaan ruoka oli aika pahaa mielestäni silloin. Ai niin ja olin kasvissyöjä jo tuolloin, koulun ainoa. En halunnut siitä mitään hulabaloota.

Vierailija
6/6 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna liian runsasta aamupalaa jotta se nälkä olis silloin kun koulussa syödään!