Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaaha, lapsi ei taida saada kutsua kaverinsa synttäreille

Vierailija
09.01.2012 |

Olen ihan ihmeissäni ja lahjakin on hankittu, en ole raaskinut vielä lapselle kertoa että hyvän kaverin synttärit on tällä viikolla, mutta kutsua ei ole tullut...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä lahja postin vietäväksi.

Vierailija
2/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla on melko hyvät välit tämän kaverin äidin kanssa, tekstaillaan välillä ihan muuten vaan. Olisiko ihan pölkkypäistä suoraan kysyä, että onko niitä synttäreitä vai onko kutsu mennyt hukkaan tms..?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni on parhaimmillaan (tai siis pahimmillaan) saanut kutsun samana päivänä oleville synttäreille (tuossa varmaan enemmän lapsi kuin äiti kutsujana), pareille synttäreille edellisenä päivänä.

Vierailija
5/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta aiempina vuosina (ovat olleen hyvät kaverit n. 4-vuotiaista) on tullut kutsu hyvissä ajoin...

ap

Vierailija
6/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa perheellä on jotakin muuta menoa tai vaikka rahapulaa. Jos lapsenne tapaavat toisiaan esim. koulussa, omasi voi viedä lahjan siellä käteen ja toivottaa hyvää syntymäpäivää!

Vierailija
7/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meilläkään aina kutsut ole justiinsa synttäriviikolla, monesti vasta seuraavalla viikolla.

Vierailija
8/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on aina ollut ja silti ovat aina jotain keksineet :)

Oudolta tuntuu... Mietin vain sitä, että jos tosiaan posti hukannut ja sitten ihmettelevät miksei meiltä tultu synttäreille.

ap

Vierailija
9/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymppisynttäreitä?

En minäkään joka vuosi pitänyt omilleni synttärikutsuja, joskus oli muita kiireitä, joskus ei vaan huvittanut.

Vierailija
10/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse ihmetellä.

Vierailija
11/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni on parhaimmillaan (tai siis pahimmillaan) saanut kutsun samana päivänä oleville synttäreille (tuossa varmaan enemmän lapsi kuin äiti kutsujana), pareille synttäreille edellisenä päivänä.

Näin tapahtuu, kun kutsuttuja pääsee vain vähän osallistumaan. Sitten kutsutaan niitä, joita ei aluksi meinattu.

Vierailija
12/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kysäistä tai ehkä pistän lapsen kysymään itse kaveriltaan. En kestä tätä epätietoisuutta! :D

ap

Vierailija
13/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä ystäviä lapsemme keskenään ovat. Muistaa aina mainita kuinka heidän lapset kaipaavat meidän lapsia jos tapaamisen väli menee pitkäksi. No, keväällä niillä oli synttärit, eikä kutsua tullut. Fb:ssä kuitenkin hehkutettiin lasten kaverisynttäreitä. Ihmettelen vaan että miksei niinkin hyviä kavereita kuin meidän lapset heille kuulemma on, ei kutsuttu lainkaan. Joo, en mä oikeasti niitä kutsuja edes odottanut, kunhan huvittaa tuo ystävyyden julistaminen. Kun ei se oikeasti sitä ole, jos olisi niin ne lapset olis itse muistaneet meidän lapset ja heidät olis pyydetty mukaan.

Vierailija
14/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kysäistä tai ehkä pistän lapsen kysymään itse kaveriltaan. En kestä tätä epätietoisuutta! :D

ap

että lapsi haluaisi tulla tuomaan jo hankitun lahjan, ja tiedustelet että milloin sen voisi tulla tuomaan.

Vierailija
15/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlista sitten soitettiin ja ihmeteltiin missä tytön paras kaveri.

Meille tuli sitten vähän kiire :)

Vierailija
16/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsun pojan pulpettiin, kun poika oli poissa koulusta. Poika ei ollut sitä huomannut muiden papereiden seasta.

Vierailija
17/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä teidän kutsu oikein viipyy.

Vierailija
18/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymäpäivät myöhemmin. Me olemme joskus joutuneet siirtämään parilla viikolla lapsen synttäreitä.

Vierailija
19/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä tölväisemään mene. :) Vaikkapa muotoilen, että meidän Nico-Yamppa jo kovasti odottaa teidän Kaarinan synttäreitä, koska mahdetaan pitää kun joka päivä N-Y kysyy että joko kohta?

ap ;)

Vierailija
20/20 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on synttäreitä järkätty just noin, yhtäkkiä päätetty et no pidetään ne huomenna (tai ylihuomenna) alta pois.

Kerran pidettiin yhden 3v synttärit samana päivänä.

Näin tapahtuu, kun kutsuttuja pääsee vain vähän osallistumaan. Sitten kutsutaan niitä, joita ei aluksi meinattu.