Jaaha, lapsi ei taida saada kutsua kaverinsa synttäreille
Olen ihan ihmeissäni ja lahjakin on hankittu, en ole raaskinut vielä lapselle kertoa että hyvän kaverin synttärit on tällä viikolla, mutta kutsua ei ole tullut...
Kommentit (20)
...mulla on melko hyvät välit tämän kaverin äidin kanssa, tekstaillaan välillä ihan muuten vaan. Olisiko ihan pölkkypäistä suoraan kysyä, että onko niitä synttäreitä vai onko kutsu mennyt hukkaan tms..?
ap
lapseni on parhaimmillaan (tai siis pahimmillaan) saanut kutsun samana päivänä oleville synttäreille (tuossa varmaan enemmän lapsi kuin äiti kutsujana), pareille synttäreille edellisenä päivänä.
...mutta aiempina vuosina (ovat olleen hyvät kaverit n. 4-vuotiaista) on tullut kutsu hyvissä ajoin...
ap
Jospa perheellä on jotakin muuta menoa tai vaikka rahapulaa. Jos lapsenne tapaavat toisiaan esim. koulussa, omasi voi viedä lahjan siellä käteen ja toivottaa hyvää syntymäpäivää!
ei meilläkään aina kutsut ole justiinsa synttäriviikolla, monesti vasta seuraavalla viikolla.
heillä on aina ollut ja silti ovat aina jotain keksineet :)
Oudolta tuntuu... Mietin vain sitä, että jos tosiaan posti hukannut ja sitten ihmettelevät miksei meiltä tultu synttäreille.
ap
kymppisynttäreitä?
En minäkään joka vuosi pitänyt omilleni synttärikutsuja, joskus oli muita kiireitä, joskus ei vaan huvittanut.
lapseni on parhaimmillaan (tai siis pahimmillaan) saanut kutsun samana päivänä oleville synttäreille (tuossa varmaan enemmän lapsi kuin äiti kutsujana), pareille synttäreille edellisenä päivänä.
Näin tapahtuu, kun kutsuttuja pääsee vain vähän osallistumaan. Sitten kutsutaan niitä, joita ei aluksi meinattu.
kyllä kysäistä tai ehkä pistän lapsen kysymään itse kaveriltaan. En kestä tätä epätietoisuutta! :D
ap
hyviä ystäviä lapsemme keskenään ovat. Muistaa aina mainita kuinka heidän lapset kaipaavat meidän lapsia jos tapaamisen väli menee pitkäksi. No, keväällä niillä oli synttärit, eikä kutsua tullut. Fb:ssä kuitenkin hehkutettiin lasten kaverisynttäreitä. Ihmettelen vaan että miksei niinkin hyviä kavereita kuin meidän lapset heille kuulemma on, ei kutsuttu lainkaan. Joo, en mä oikeasti niitä kutsuja edes odottanut, kunhan huvittaa tuo ystävyyden julistaminen. Kun ei se oikeasti sitä ole, jos olisi niin ne lapset olis itse muistaneet meidän lapset ja heidät olis pyydetty mukaan.
kyllä kysäistä tai ehkä pistän lapsen kysymään itse kaveriltaan. En kestä tätä epätietoisuutta! :D
ap
että lapsi haluaisi tulla tuomaan jo hankitun lahjan, ja tiedustelet että milloin sen voisi tulla tuomaan.
Juhlista sitten soitettiin ja ihmeteltiin missä tytön paras kaveri.
Meille tuli sitten vähän kiire :)
kutsun pojan pulpettiin, kun poika oli poissa koulusta. Poika ei ollut sitä huomannut muiden papereiden seasta.
että missä teidän kutsu oikein viipyy.
syntymäpäivät myöhemmin. Me olemme joskus joutuneet siirtämään parilla viikolla lapsen synttäreitä.
en minä tölväisemään mene. :) Vaikkapa muotoilen, että meidän Nico-Yamppa jo kovasti odottaa teidän Kaarinan synttäreitä, koska mahdetaan pitää kun joka päivä N-Y kysyy että joko kohta?
ap ;)
Kyllä meillä on synttäreitä järkätty just noin, yhtäkkiä päätetty et no pidetään ne huomenna (tai ylihuomenna) alta pois.
Kerran pidettiin yhden 3v synttärit samana päivänä.
Näin tapahtuu, kun kutsuttuja pääsee vain vähän osallistumaan. Sitten kutsutaan niitä, joita ei aluksi meinattu.
Pistä lahja postin vietäväksi.