Pietarissa ei hyväksytty homoutta keväällä 2011. Meille homoparipressa??
Muistatteko vielä tämän viimekeväisen tapahtuman: Homoaktivisteja ei päästetä kokoontumaan Pietarin keskustassa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011043013637987_ul.shtml
Helsinki, maamme pääkaupunki on vain 350 km päässä Pietarista. Ja nyt meille duunataan julkkishomoa ihan pressaksi. Sellaista julkkishomoa, joka vielä elää parisuhteessa itseään 20 vuotta nuoremman miehen kanssa, joka on ollut melkein alaikäinen suhteen alkaessa. Ja on ulkomaalainen vielä kaiken lisäksi.
Joku sota tästä vielä syttyy! Kuvitelkaa nyt sitten Medvedev ja Putin saunassa tämän homopariskuntamme kanssa! Sehän voisi olla todellisuutta eikä sen tarvitse olla mitään mielikuvitusta - sauna kuuluu kulttuuriimme näillä nurkilla ja jotkut yrittävät väittää, että sauna olisi enemmän jopa venäläinen keksintö.
Pekka Haavisto ja hänen ulkomaalainen mamunamupojunsa ovat siinä iässä, että ne lapsetkin pitäisi saada sinne kotiympyröihin ihan lähivuosina. Pitäisihän tässä nyt ottaa kantaa myös siihen, että haluammeko maamme presidenttipariksi todellakin homoparin lapsineen.
On vanhanaikaista ajatella, että valitsemme vain presidentin johonkin virkaan ja hänen puolisonsa persoonalla ja tekemisillä ei olisi enkä jopa mitään merkitystä. Naisten tasa-arvon nimissä on sanottava, että nyt todellakin valitaan presidenttipariskuntaa, jossa partnerin arvo on kyllä yhtä tärkeä kuin presidentin. He tulevat olemaan maamme ykkösperhe!
Älkää siis väheksykö partnerin arvoa! Ainakin minä tunnen hesalaisia piirejä, joissa ei koskaan ole naista tai hänen arvoaan väheksytty! Sellaset naiset eivät ikinä tarvinneet mitään feminismiä! Mutta sellaiset piirit näyttävät jostain syystä täysin kuolleen täältä ja jopa heidän jälkeläisensä aivopesty muka moderneiksi ja kiukkuisiksi naisihmisiksi! Järkyttävää! Onneksi ei ole kyse omista lapsistani! Feminismiliike on alkujaan ehkä tarkoittanut jotain edistystä ja hyvää, mutta kyllä se nyt näyttää ainakin minun silmissäni liikkeenä, joka onkin osallistunut naisen arvon täydelliseen romahduttamiseen nyky-yhteiskunnassa! Tämä kirjoitukseni ei ole mikään tieteellinen tutkimus vaan intuitiolla ja oman taustan perusteella kirjoitettu kirjoitus! Muut tehkööt sen tieteellisen tutkimuksen, jos edes kykyjä sellaisen tekemiseen riittää, sillä sitäkin voi epäillä, koska niin mielettömästi on tuotettu kaikenlaista roskatutkimusta läpi vuosien!
Kommentit (9)
Kuvitelkaa nyt sitten Medvedev ja Putin saunassa tämän homopariskuntamme kanssa!
Mä luulen että homofoobikon ja ei-homofoobikon ero on siinä, että ei-homofoobikolle ei tule mieleenkään kuvitella tällaisia ;).
Pietarissa käyneenä voin todeta että venäläiset naiset siellä ovat niin upeita ettei kenenkään mieleen tulisikaan alkaa homostelemaan.
Minä olen ymmärtänyt että me olemme itsenöinen valtio, joka tekee ihan itse OMAT päätökset. Se että jossakin homot on kielletty ei vaikuta meidän presidentin valintaan. Ihan samaan tapaan kun meillä ei hyväksytä naisten ympärileikkaamista vaikka se jossakin päin maailmaa on sääntö eikä poikkeus.
halua kuvitella Tarjaa ja Penaa saunomassa Putinin kanssa...
sitten käynyt useinkin saunomassa Venäjän johtajien kanssa? Ohhoh!
jos se niin onnela on. Ja ota seiskalehtesi mukaan ettei tule tiedonpuutetta.
halua kuvitella Tarjaa ja Penaa saunomassa Putinin kanssa...
Suomenko pitäisi tanssia jonkun kehitysmaan pillin mukaan?
Tajuat varmaan itsekin kuinka tyhmä kysymyksesi oli.