Naisen velvollisuus on tyydyttää
miestä ja tehdä hänen tahtonsa. Ja toisaalta miehen velvollisuus on rakastaa naista niinkuin itseään ja hoitaa velvollisuutensa epäitsekkäästi. Se on todellista rakkautta. Oletteko samaa mieltä? Itse ajattelen, että naiset ja miehet ovat erinlaisia, ja heillä on ehkä erinlaiset tehtävät, mutta silti he ovat EHDOTTOMAN tasa-arvoisia.
Kommentit (10)
ylläpidostaan tyytyttämällä, mutta normaali työssäkäyvä nainen ei
Tuossa ei ole mitään naisten tasa-arvoa loukkaaavaa, että nainen tyydyttää miestään ja vastaavasti mies naistaan. Parisuhde vaatii kompromisseja puolin ja toisin. EI miehen tarvitse olla naisen sätkynukke.
Missä on miesten tasa-arvo? Nykyään ei muusta puhutakaan kuin naisten tasa-arvosta, koska ei uskalleta! Hah! Anna mun nauraa! Menkööt naistet armeijaan jos kannattavat TODELLISTA TASA-ARVOA!
armeijaan siitä mars todellisen tasa-arvon kannattajat.
Eiköhän siellä Raamatussa sanota, että kilpailkaa toinen toistenne kunnioituksella. Eikö mitää että mies olis ylempänä ku nainen.
eikä miehelläni minua kohtaan. Se on todellista rakkautta se kun rakastetaan ilman ehtoja
En todella ajattele, että kenenkään tyydyttäminen on toisen velvollisuus. Toki huomaavaista, mutta ihan vapaaehtoista.
että mies miellyttään naistaan ja nainen miestään, mutta kummallakin on omat tehtävänsä
ei todellakaan maksa, hyi hitto!
ei todellakaan maksa, hyi hitto!
kääntyä muslimiksi, ellet jo ole