Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein leivot pullaa?

Vierailija
24.01.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ensi viikolla uudestaan. Olen nyt saikulla, ja voin leikkiä pullantuoksuista kotiäitiä. Lapsi on iloinen, kun äiti on kotona kun hän tulee koulusta:-)

Vierailija
2/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta...

ostan pullavaa sillon ku meil pullaa syödään.

Pullava on hyvää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa leivon, kun se on niin suuritöistä (leivon tavallisia ja gluteenittomia, kohotan 3 kertaa: juuri, taikina ja pyöritellyt pullat). Mun tekemät pullat on kyllä ehkä maailman parhaita. Vähän nolottaa kehua, mutta saan niistä aivan ihanan pehmosia, namimaiskis! Jos on aikaa tehdä, niin on ne sen vaivannäön väärtejä.

Vierailija
4/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noin kerran vuodessa ne laskiaispullat.

Vierailija
5/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pullaa.

Vierailija
6/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä tein taikinan, kun lapset leipoivat. Siitä, kun ihan itse viimeksi leivoin taitaa olla nelisen vuotta.

Pullaa meillä syödään todella vähän, tuoreena menee muutama. Äitini on ahkerampi leipuri, niin sieltä saadaan pakkaseen aina aika ajoin, riittävät meille.

Vierailija
7/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka kerta leiponut sinne myös pullaa, ihan silloin samana aamuna. Ja ne on aina olleet ensimmäisinä myyt y loppuun:-). Ja tuoreen pullan hajussa on jotain kotoista ja miellyttävää. Ulkomaalainen mieheni, jolle siis pulla oli vieras aiemmin totesi myös aikoinaan että pullan tuoksu on todella kodikas ( vaikkei sillä siis ne voi liittyä lapsuuden mieleikuviinja muistoihin)

Vierailija
8/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole karppi

Vierailija
9/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan ole oikein pullan ystävä.

Vierailija
10/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullaa ehkä 2 kertaa kuukaudessa.

Vierailija
11/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juurikaan välitä pullasta (dallaspulla on hyvää ja korvapuusti tms. ok, muista en tykkää) ja vielä vähemmän niiden leipomisesta. Muu leipominen on kyllä kivaa, tykkään tehdä piirakoita ja torttuja, pannareita ja vohveleita, kakkuja, keksejä, skonsseja, muffineja jne. Leivon yleensä kerran viikossa, mutta en pullaa :)

Vierailija
12/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 2-3 kertaa. Laskiaispullien lisäksi pari muuta kertaa korvapuusteja :)

Vierailija
13/13 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuussa. Oon kova leipomaan, leivon itse vaalean leivän (sämpylän tai rieskaa), joten tulee ylipäätään leivottua vähintään kaksi kertaa viikossa.