Pidätkö tästä asunnosta?
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6992943?cmp=bn_sb92_675
Mun mielestä kauhea. Sisustus täysin persoonaton. Mitä kertoo asukkaista se, että talossa (tai ainakaan kuvissa) ei ole kirjahyllyä eikä yhtään taulua, jokaisessa huoneessa on telkkari, sauna on ikävä, kukapa haluaisi istua tuollaisissa nojatuoleissa haarat levällään, saunassa kuuluu olla hämärää ja kunnon lauteet. Makuuhuoneissa vuoteet ovat ikkunan alla, tosi huono feng shui.
Ei tuo voi olla kenenkään koti, taitaa olla lavastettu.
Kommentit (9)
Siis se lasten makuuhuone, ei se leikkihuone :D:D
Leikkihuone taas vähän liikaa, siis muovia...
toi on ihan selvästi.
kyllä toi muuten mulle kelpais mut en mä ikinä muuttais johonkin Puistolaan.
Pliis mitä wannabe-meininkiä rakentaa joku tollanen kämppä noin ghettoon.
mutta vähän väritön ja ei-persoonallinen. Kauniit pinnat ja sisustus. Ainut oikeastaan mistä en tykkää, on tuo kylpyhuoneen kaakelointi.
Todella levottomat julkiset tilat, olohuoneessa ei yhtään ehyttä seinää, katto ylös asti auki. Voi vaan kuvitella mikä meteli jos talossa vieraita.
Jos tuo on stailattu niin kuin joku sanoo, mitä se kertoo keskimääräisen ihmisen mausta (tai sen stailistin ajatusmaailmasta)? Tuommoisestako ihmiset haaveilevat? Valkoista, kovia kontrasteja, kylmää, kalseaa, hälyistä, ISOJA tiloja?
makuuhuone oli kyllä aika karu. Leikkihuone oli ahdettu liian täyteen leluja, leikille ei ole tilaa. Pesuhuoneessa ruma laatoitus. Muuten ihan kiva, vähän tylsähkö. En ikinä laittais noin paljon rahaa taloon, ei sillä että olis varaakaan. :) Ja ap:lle, et kai jätä taloa ostamatta siksi kun sänky on väärässä paikassa? Myyjäthän vie sen mennessään ja voit laittaa omasi mihin haluat. ;)
Muistan, että samasta kämpästä oli aloitus joskus kuukausia sitten. Jaffa-verhoja ja leikkihuonetta ainakin haukuttiin...
Ihan hieno talo tuo on. Kelpaisi minulle, jos olisi paremmalla paikalla ja ainahan saa sisustaa uudelleen.
muistuttaa julkista aula tilaa, ei vaikuta kodilta.
Ne Jaffa verhot oli aika mauttomat, samoin ne mustat ja aniliinit kaapit... tosin eihän niitä verhoja tuossa olla myymässäkään.
Minäkään en pitänyt saunasta, ja tuohon hintaan pitäisi kuitenkin talon olla aika täydellinen.
Tietysti voi sanoa, että "happamia sanoi kettu pihalajanmarjoista", eihän mulla tohon olisi varaakaan...
Mutta yleensä pidän kirjattomia ja tauluttomia koteja junttien kotina. Rikkaatkin voivat olla juntteja.
terv. keskiluokkainen ja sivistynyt
Samoin keittiö
MUTTA katsokaapa lastenhuonetta!!! Hui ja yök. Kamalan pelottava.