Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen tuli sitten viimeinen varoitus

Vierailija
24.01.2012 |

Mies ilmoitti, että jollen nyt lopeta kilahtamista turhista asioista päivittäin, tämä on loppu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee täysin selväksi ettet omista toista ihmistä. Sinä et kertakaikkiaan omista häntä -ymmärrätkö? Et omista! Ja koska et omista et myöskään määräile häntä. Menikö perille?

Sen sijaan voit alkaa kehittää itsessäsi myönteisiä piirteitä kuten ymmärtäväisyyttä, älykkyyttäsi jne...Toisin sanoen nyt se kuuluisa sanonta hanki oma elämä!

Älä kuvittelekaan, että terapia on joku taikasana. Sun täytyy sielläkin itse ponnistella.

Vierailija
2/9 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuossa toden perää, kilahteletko sä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kilahdat turhista asioista päivittäin, kannattaa hankkia apua. Kova stressi, ahdistus??

Vierailija
4/9 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan todellinen ongelma ja olen hakenut siihen apua. Olen sairaalloisen mustasukkainen ja epävarma itsestäni, kontrollifriikkikin vielä kaiken lisäksi. Tarvitsisin varmaankin kunnon terapiaa. Toivottavasti osaan vaatia sitä tarpeeksi jämäkästi lääkäriltä, koska tiedosta ongelmani todellakin, enkä halua missään nimessä olla loppuelämääni tällainen. :(

Ap

Vierailija
5/9 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää sanoa sille lääkärille että tulee avioero jos et saa apua

mulla on sun kaltaises mies ja voin sanoa että on raskas luonteenpiirre sille toiselle osapuolelle

Vierailija
6/9 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmekä asu tällä hetkellä yhdessäkään, ei lapsiakaan. Tuota miestä rakastan hänen heikkouksistaan huolimatta silti niin tajuttomasti, että haluan tehdä kaikkeni, että suhteemme voisi hyvin ja pääsisimme vielä joskus muuttamaan takaisin yhteen ja perustamaan perheen.

Minkälaista terapiaa minä mielestänne tarvitsisin, riittääkö psykologin käynnit vai jotain intensiivisempää?

Vierailija
7/9 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan että saat kunnollista apua!! Nyt ei sitten kannata yhtään vähätellä niitä oireita tai esittää pärjäävää, näissä jutuissa kusee nilkoilleen jos koittaa vaikuttaa vahvalta. Pitkällä kokemuksella voin antaa sellaisen vinkin, että paras naru on työkyky. Eli jos avunsaanti meinaa olla kiven takana, otat esiin työkyvyn menetyksen jollei hoitoa tule.

Kannattaa myös varata sinulle ja miehellesi jo pariterapia-aikaa, ne ilmaiset ovat tosi ruuhkaisia=)

Muista kuitenkin, että vain sinä itse voit muuttaa itseäsi, paljon tsemppiä!!

Vierailija
8/9 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osaan vaatia apua kunnolla enkä sorru vähättelemään ongelmiani. Onko muilla omakohtaista kokemusta tällaisista ongelmista?

Ap

Vierailija
9/9 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt ehdi kauheasti kirjoittaa, mutta itsetunnostahan tuossa on kyse ja sitä sinun pitää parantaa roimasti. Ja ennen kaikkea muistaa, että miehesi ei ole vastuussa sinun ongelmistasi!

Minun tilanteeni ei ollut noin paha, mutta vaati silti paljon työtä. Aloin rakentaa itselleni omaa elämää, jossa en ole riippuvainen toisista. Vuosia meni, nyt olen tasapainossa :)