Muita S.O.A-faneja? Vinkatkaa leffoja, kirjoja, sarjoja, mistä muusta tykkäätte? :)
Olen löytänyt sons of anarchyn ja tykkään kovasti. Siinä on romantiikkaa, yhteiskuntarajojen ristiriitaa, vaaran tunnetta ja testosteronia, tykkään! :)
Samasta syystä tykkään varmaan Pirates-leffoista.
En ole tämän genren juttuja pahemmin ennen harrastanut. Olen vähän tylsä älykkötyyppi... Mutta nyt haluan tietää mikä muu on kolahtanut teillä, jotka tykkäätte SOAsta :)
Kommentit (4)
- Sopranos
- Deadwood
- Oz
- Game of Thrones
Nämä muistuivat ekana mieleen.
game og thrones tulee nyt. mitä mun pitäisi tietää siitä, että voisin koukuttua? :)
ap
game og thrones tulee nyt. mitä mun pitäisi tietää siitä, että voisin koukuttua? :)
ap
että ekan kauden päätyttyä iski käsittämätön vimma lukemiseen. Piti siis hankkia kirjat joihin sarja perustuu. Sisältää siis sellaisen riskin. Toinen koukuttumista varten tarvittava tieto on ohjelman alkamisaika. Muuta ei tarvita...
Koukkuun jäin itseasiassa vasta kakkoskauden puolivälissä, mutta mieheni seuraa sarjaa Suomen tv:n tahtiin todella intohimoisesti. Muhunki sitte tarttu.:D ykkös- ja kakkoskausi löytyy nykyään dvd-hyllystä, eli pitäisi vaan tarttua tuumasta toimeen ja kattoa ne jaksot, jota oon missannu ( eli mm. koko ekan kauden).