Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita S.O.A-faneja? Vinkatkaa leffoja, kirjoja, sarjoja, mistä muusta tykkäätte? :)

Vierailija
23.01.2012 |

Olen löytänyt sons of anarchyn ja tykkään kovasti. Siinä on romantiikkaa, yhteiskuntarajojen ristiriitaa, vaaran tunnetta ja testosteronia, tykkään! :)

Samasta syystä tykkään varmaan Pirates-leffoista.

En ole tämän genren juttuja pahemmin ennen harrastanut. Olen vähän tylsä älykkötyyppi... Mutta nyt haluan tietää mikä muu on kolahtanut teillä, jotka tykkäätte SOAsta :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukkuun jäin itseasiassa vasta kakkoskauden puolivälissä, mutta mieheni seuraa sarjaa Suomen tv:n tahtiin todella intohimoisesti. Muhunki sitte tarttu.:D ykkös- ja kakkoskausi löytyy nykyään dvd-hyllystä, eli pitäisi vaan tarttua tuumasta toimeen ja kattoa ne jaksot, jota oon missannu ( eli mm. koko ekan kauden).

Vierailija
2/4 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sopranos

- Deadwood

- Oz

- Game of Thrones

Nämä muistuivat ekana mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

game og thrones tulee nyt. mitä mun pitäisi tietää siitä, että voisin koukuttua? :)

ap

Vierailija
4/4 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

game og thrones tulee nyt. mitä mun pitäisi tietää siitä, että voisin koukuttua? :)

ap

että ekan kauden päätyttyä iski käsittämätön vimma lukemiseen. Piti siis hankkia kirjat joihin sarja perustuu. Sisältää siis sellaisen riskin. Toinen koukuttumista varten tarvittava tieto on ohjelman alkamisaika. Muuta ei tarvita...