Kumman haluaisit ystäväksesi, Haaviston vai Niinistön?
Minä olisin iloinen ja onnellinen ystävyydestä Haaviston kanssa.
t. 12 ja 14-vuotiaiden lasten äiti (40v.)
Kommentit (31)
En keksisi mitään puhuttavaa niiden kanssa.
Rennot illanistujaiset Saulin ja Jennin kanssa? Jee, totta mooses... Eli vastaus on Haavisto. Tykkäisin puolisostaankin, ja varmaan tulisi mamulimieheni kanssa hyvin juttuun.
Minusta Niinistö vaikuttaa ihan mukavalta ja rennolta, jos ei ole johtajan roolissa. Ihminen, joka pitää mallasviskeistä ei voi olla ihan paha. Jennistä ei oikein saa kiinni.
Haavistokin olisi kiva tuntea kyllä.
Valitettavasti itse en hirveästi tykkää kortinpeluusta, joten kallistuisin Haavistoon, myös siksi, että pidän hänen puolisostaan enemmän.
En keksisi mitään puhuttavaa niiden kanssa.
En minäkään haluaisi kumpaakaan.
tykkään keksustella ihmisten kanssa, jjtka ovat avoimia ja aidosti kiinnostuneita koko maapallon asioista.
Olen tavannut hänet pariin otteeseen ja hän on sydämellinen ja mukava ihminen. Olisi varmasti hyvä ja lojaali myös ystävänä.
Vaikuttaa fiksulta ja miellyttävältä ihmiseltä. Siksi onkin niin ikävää etten pysty häntä presidentiksi äänestämään.
Presidenttinä uskottavampi olisi mielestäni Niinistö. Haaviston valinnastakaan en tosin olisi ollenkaan harmissani. Siinä mielessä mielestäni erittäin hyvä tilanne.
Sikaaripappa tarkoitan hyvällä. Vanhempani tulisivat ehkä hänen kanssaan paremmin toimeen. Vaikka Vihreäkin on jo sangen iäkäs niin hän on nuorempi ja ehkä jutustelu olisi hänen kanssaan helpompaa.
Minun on hyvin vaikea päästä sikaripappojen maailmaan. He elävät niin erilaisessa tunkkaisessa todellisuudessa. Samaa sanovat varmasti meidän lapsenlapset tulevaisuudessa meikäläisistä.
Kyllähän se ikä on merkittävä asia siihen löytyykö yhteyttä toiseen.
15, ai meinaatko että Jenni tykkää antiikista,kun kerran nai Saulin?
mutta presidentiksi Niinistö on sopivampi
Vaikuttaa hepulta, jonka kanssa tulisin parhaiten toimeen.
En edes ymmärtänyt tällätavoin asiaa ajatella. Haavisto olisi varmaan hyvä ystävä ja illanistujaiset mukavan rentoja ja leppoisia. Ei kukkoilua siitä, kuka on kovin korsto vaan hauskaa yhdessäoloa ja mielenkiintoista keskustelua.
ja meillä olisi mielenkiintoisia keskusteluja.
Niinistön kanssa voisi tulla ihan mielenkiintoisia väittelyitä, mutta ei syntyisi syvällistä ystävyyttä erilaisten arvomaailmojen takia.
Vastaus on: ei kysytty.
:-)