Minkälainen perhe on lapsesi luokan öykkärillä?
Meidän lapsen luokalla niitä on kaksi.
Toisella on 2 sisaruspuolta ja 2 täyssisarusta, pienillä ikäeroilla. Vakavarainen perhe.
Toinen öykkäri on ainoa lapsi, ero-perhe, viikko-viikko-systeemi käytössä. Taloudesta ei tietoa.
Mites sun lapsesi luokalla? Kiinnostaa.
Kommentit (8)
Molemmilla eroperhe. Toisessa lähtenyt isä, toisessa äiti (lapset itse luokassa kertoneet). Matala koulutus vanhemmilla (taas lapset itse kertoneet: ammatteina kassa, kokki, lähihoitaja. Neljättä en tiedä).
Toinen lähtenyt vanhempi heti perustanut uuden perheen. (taas oppilas itse puhunut koulussa).
Molemmilla häiriköillä sisaruksia, jotka myös huonosti käyttäytyviä: väkivaltaisia, kiroilevia.
Myös koulumenestys heikohkoa näillä häiriköillä. Toinen käy kuulemma usein erkkaopella ja kuraattorilla.
Usein ovat jälkässä ja open puhuttelussa toisten kiusaamisesta.
Isä juoppo ja asuu jossain lähiössä. Äiti viihtyy myös ravintolassa paljon. Poika raukka usein yksin.
Rikasta vai huonosti käyttäytyvää lasta?
Ja saa ajattelemaan, että kysyjä ajaa takaa jotain.
No, lapseni luokan häirikkö elää kaksin äitinsä kanssa, isä ei ole kuvioissa mukana. Äiti vaikuttaa vähän hitaalta ja sosiaalisesti kömpelöltä, on kuitenkin kiva ns. kunnon ihminen.
Luokan sosiaalisesti taitava, koulussa pärjäävä kaikkien kaveri on eroperheestä ja elää äitinsä kanssa, mutta isä tiiviisti mukana lapsen elämässä. Vanhemmat korkeakoulutettuja ja mukavia.
Olemme tavallinen ydinperhe, jossa on kolme lasta.
on kaksi öykkäriä. Kumpikin eroperheestä, isä ei juuri kuvioissa mukana. Lapset levottomia, rajattomia, hieman väkivaltaisia.
Toisen lapseni luokalla on myös kaksi öykkäriä, mutta en tiedä heidän taustoistaan, koska ovat tulleet luokalle vastikään enkä ole tavannut vanhempia. Toisella heistä oli kovasti rasistisia mielipiteitä tullessaan monikulttuuriseen kouluun.. eipä pitkään voinut jatkua, kun ei niillä asenteilla vaan pärjännyt luokalla, jossa on lapsia jos mistäkin maanosasta tulleista perheistä.
luokassa yksi häirikkö joka huutelee, lyö, tönii.. Hän ainoa lapsi ja asuu kahdestaan isänsä kanssa.
Öykkärin vanhemmat äänestävät Niinistöä. Isä väkivaltainen pankinjohtaja, äiti entinen koulukiusaaja ja nykyinen työpaikkakiusaaja. Kokoomuslaisia.