Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eronnut ja kuhertelevat ystävät

Vierailija
23.01.2012 |

Olen juuri eronnut poikaystävästäni, jonka kanssa olemme olleet yhdessä 6 vuotta. Olen yrittänyt tehdä mukavia asioita ja nähdä ystäviäni. Olin vähän aikaa sitten tapaamassa parasta ystävääni ja hänen poikaystäväänsä. Ilta meni muuten mukavasti mutta ihmettelen heidän keskinäisen lääppimisensä määrää kun olin heidän kanssaan kolmistaan.

He olivat koko ajan kiinni toisissaan, suukottelivat ja silittivät toisiaan. Tämä on mielestäni ihan ok jossakin isossa tapahtumassa, jossa vaivaantunut henkilö voi lähteä etsimään itselleen seuraa muista vieraista mutta olin tosiaan tällä kertaa heidän kanssa kolmistaan ja tunsin, että minun olisi parempi lähteä kotiin.

Lisäksi olen juuri eronnut, minkä he hyvin tietävät. Jos tietäisin, että ystäväni on juuri eronnut, en ehkä haluaisi asettaa häntä sellaiseen tilanteeseen, että hän joutuu kolmanneksi pyöräksi kun hyväilemme toisiamme poikaystäväni kanssa.

Olen onnellinen heidän puolestaan ja yleensä kannatan tunteiden näyttämistä myös julkisesti mutta tämä tuntui menevän vähän yli. Mitä mieltä olette?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä oli aloitteentekijä tuossa kuhertelussa? Jospa kaverisi pelkäsi, että viet siltä miehen jos ei näytä heidän onneaan?

Vierailija
2/2 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni poikaystävä oli kyllä enemmän aloitteellinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla