Mieheni tytär on kauhea portto
Likka on 16 ja seurustelee vakituisesti kivan pojan kanssa. Silti pettää tätä poikaan monien eri jätkien kanssa, siis ihan sänkyyn asti. Lähtee poikaystävänsä luota kesken kaiken muka moikkaamaan "kaveriaan", mutta kuitenkin käy vaan nuoleskelemassa toisen kundin kanssa. Pukeutuu myös todella provosoivasti vesirajamekkoon ja korkosaappaisiin, sekä toppiin talvellakin!!! No, mut onneks ei oo mun tytär.
Kommentit (9)
Likka on 16 ja seurustelee vakituisesti kivan pojan kanssa. Silti pettää tätä poikaan monien eri jätkien kanssa, siis ihan sänkyyn asti. Lähtee poikaystävänsä luota kesken kaiken muka moikkaamaan "kaveriaan", mutta kuitenkin käy vaan nuoleskelemassa toisen kundin kanssa. Pukeutuu myös todella provosoivasti vesirajamekkoon ja korkosaappaisiin, sekä toppiin talvellakin!!! No, mut onneks ei oo mun tytär.
Anna nuoren pukeutua miten pukeutuu. Hyvähän se on nuoren sääriä näytellä kun on vielä mitä näyttää, toista se sitten kun sellut on kehissä. Korot ei tee kenestäkään porttoa.
Mikä sua vaivaa?
ei 16 vuotias vielä osaa pettää, ei 16vuotias osaa levittää jalkojaan!!!
Mistä ap tietää tytön käyvän muita kundeja "nuoleskelemassa"? Ja ei tuon ikäisillä pitäisi vielä mitään kundikavereita edes olla. Liian nuoria vakiintumaan...
Olisi kiva kuulla, mitä tyttö sinusta puhuu. Kumpi aloitti nimittelyn?
Rumaa kieltä ap. Olet aikuinen ihminen, hyvä ihminen.
oli useita petikumppaneita, välillä myös samaan aikaan. Siis ei mitään kimppakivaa, mutta että saatoin seurustella jonkun kanssa ja lisäks oli silti fuckbuddy tai kaksi.
Vaikka ei silloin yli kaksikymmentä vuotta sitten mistään fuckbuddyista puhuttu kun ei ollut vielä Sinkkuelämää-sarjaa keksitty.
Sitten kun aloitin opiskelut yliopistolla se siitä pikkuhiljaa rauhoittui. Lähinnä koska ei ollut enää aikaa ja voimia kun suhtauduin opiskeluun aika vakavasti ja luin tuplatutkinnot.
Älä ole tytöstä huolissasi. Ei se järvi soutamalla kulu.
Ja kun kokee paljon jo nuorena, ei tuu ehkä kolmen- ja neljänkympin kriisejä ja villityksiä, mulle ei ainakaan oo tullut ja oon ollut jo yli kymmenen vuotta naimisissa.
Moni frendi on tänä aikana eronnut, kun eivät oo saaneet nuoruudessa juosta tarpeeksi niin on sitten täytynyt aikaämmänä alkaa juoksut uudelleen.
Herätkääs nyt, vanhukset. Harva menettää neitsyytensä joskus 18-vuotiaana tai vanhempana! Toki tähänkin tulee kymmenen mammaa ulisemaan, miten "minä ainakin olin 35!!!" mutta ei se niin vain mene.
AP - mistä tiedät, että tyttö pettää poikaystäväänsä? Ja miksi olet oikein malliesimerkki lausahduksesta nainen on naiselle susi? Tajutonta.
Herätkääs nyt, vanhukset. Harva menettää neitsyytensä joskus 18-vuotiaana tai vanhempana! Toki tähänkin tulee kymmenen mammaa ulisemaan, miten "minä ainakin olin 35!!!" mutta ei se niin vain mene. AP - mistä tiedät, että tyttö pettää poikaystäväänsä? Ja miksi olet oikein malliesimerkki lausahduksesta nainen on naiselle susi? Tajutonta.
Kun olen itse nähnyt. En sitä paneskelua vaan toisten kundien kanssa suutelua, ja tyttö on myös minulle kertonut ja tytön kaveri on minulle kertonut. Hänen isälleen en ole puhunut tästä halaistua sanaa.
se johtuu hänen perhetilanteestaan ja vanhempien erosta? Tuollainen käytös kielii yleensä huomion puutteesta, sekä ehkä häntä ärsyttää, että isällä on uusi nainen jota se paneskelee.