Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Myydäänkö steviaa jo kaupoissa?
Kommentit (4)
Yleensä en osta limsaa, mutta nyt ostin kokeilu mielessä. Hyvää oli Jaffan sitruuna limsa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samanlainen iso prk kuin Canderell mutta vihreä. Tai sit stickeinä, sellainen laatikko jossa annospakattuina
Ihan leivonnassa, sit teessä ja makeutan sillä luonnonjgurtin :)
Maistuu ihan pikkuhilkun vaniljasokerille ja makeuttaa oikein hyvin, ei ole mitenkään omituisen makuista.
2
Alue: Aihe vapaa
Samanlainen iso prk kuin Canderell mutta vihreä. Tai sit stickeinä, sellainen laatikko jossa annospakattuina