Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan kosteana juuri nyt?

Vierailija
23.01.2012 |

Onko kukaan tällähetkellä niin kiimassa että voisin tulla haarojesi väliin kielellä hyväilemään kosteaa ja kuumaa pilluasi, jonka jälkeen nouset ja kumarrut eteenpäin ja tulen taaksesi, tartun rinnoistasi kiinni ja painan jäykistyneen kaluni pakaroittesi väliin samalla kun painat lantiotasi tiukasti minuun. - M 35

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluni suorastaan huutaa jöpöttävää kullia sisäänsä, mutta mistäs tähän hätään otat?

Vierailija
2/53 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joka vois ottaa ton toisen kiimasen muijan peesiin =) jos pääsis vaikka vähän pilluakn pitkästäaikaa nuolemaan..(grrauh!) mutta munaa imemään ja panemaan 6-0! ugh,yks sellanen tilauksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillulimaa niin paljon,että saa puoli tuntia suihkuttaa alapäätä kun pesee sitä;P

Vierailija
4/53 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluni suorastaan huutaa jöpöttävää kullia sisäänsä, mutta mistäs tähän hätään otat?

Olen mies ja mikä parempaa kun nuolla kimaista pillua, missä te naiset olette?. T. Kielimies.

Vierailija
5/53 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tällähetkellä niin kiimassa että voisin tulla haarojesi väliin kielellä hyväilemään kosteaa ja kuumaa pilluasi

Vierailija
6/53 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mikä parempaa kun nuolla kimaista pillua, missä te naiset olette?. T. Kielimies.

Enkä muutenkaan oikeen tykkää, et mun pimppaa nuollaan. Sun paljasta "jöpöä" ois kyllä kiva saada. Mun mies on ollut kohta kuukauden reisussa ja puute on aina iltasella käsin "kosketelvaa".

Miehen mukaan mulla on takap..lu. Kerro mitä sä mulle tekisit, jos oisit täällä kanssani?

Vierailija
7/53 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa olisiki,kun et ois vaan netissä,vaaaaaaaan just täällä ja nuolemassa mua ja panemassa kaiken esileikin päälle! rakastan suihinottoa,joten tuskin laittaisit pahaksesi,jos imisin sua huolella =)~..mulla on monta pahaa tapaa sängyssä,mut pahin taitaa olla squirtti..huh,ihan punastuttaa kertoo, vaik oonkin dominantti bi =)..(laittelin jo aiemmin ehdotusta naisen jakamisesta)

Vierailija
8/53 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tommosta horoo?????

Vierailija
9/53 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluu se..joo,onks paha,jos nainen ei näytä saavansa mitä tarttee?

Vierailija
10/53 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muutenkaan oikeen tykkää, et mun pimppaa nuollaan. Sun paljasta "jöpöä" ois kyllä kiva saada. Mun mies on ollut kohta kuukauden reisussa ja puute on aina iltasella käsin "kosketelvaa".

Miehen mukaan mulla on takap..lu. Kerro mitä sä mulle tekisit, jos oisit täällä kanssani?

Nyt on pikkareissa jo pikkuinen pläntti ja meen yksin nukkumaan. Ennen nukahtamista laitan kuitenkin tyynyn reisien väliin ja hiukan "leikittelen". Kuvittelen, että oon siinä sinun allasi siemennettävänä ja nukahdan ihanaan raukeaan tunteeseen. Sillä olethan yhä siinä, miehisen voimakkaana reisieni välissä, kun nukahdan.

Vierailija
11/53 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää kyl ensin nuolisin sun pillua ja sitte sää voisit ottaa mun kyrvän suuhun ,takaapäin tulisin rajusti nussisin sua

Vierailija
12/53 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Nyt on pikkareissa jo pikkuinen pläntti ja meen yksin nukkumaan. Ennen nukahtamista laitan kuitenkin tyynyn reisien väliin ja hiukan "leikittelen". Kuvittelen, että oon siinä sinun allasi siemennettävänä ja nukahdan ihanaan raukeaan tunteeseen. Sillä olethan yhä siinä, miehisen voimakkaana reisieni välissä, kun nukahdan.

[/quote]

Mua on aina miehenä kiihottanut nähdä kostuneet naisen pikkarit, jos naisesta on muutenkin välittynyt halu, niin se saa kullin nousemaan. Pitää taas toistaa, että uskomatonta, minkälaisia kisuja tämän Vauva-lehden palstalla on.

Kyllä helpottaisin ja tyydyttäisin halulla sun oloa. Ja sitä kosteutta haluaisin imeä, nuolla ja nuuhkia! T. Irstas mies 37v

Vierailija
13/53 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sisääni sitä mitä tarvitsen

Vierailija
14/53 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaipaa sitä vielä lisää noin kuumalla kisulla. Lupaan sen ja olen asiasta aivan varma. : )

See you soon, honey!

Vierailija
15/53 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraampaa

Vierailija
16/53 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa olisiki,kun et ois vaan netissä,vaaaaaaaan just täällä ja nuolemassa mua ja panemassa kaiken esileikin päälle! rakastan suihinottoa,joten tuskin laittaisit pahaksesi,jos imisin sua huolella =)~..mulla on monta pahaa tapaa sängyssä,mut pahin taitaa olla squirtti..huh,ihan punastuttaa kertoo, vaik oonkin dominantti bi =)..(laittelin jo aiemmin ehdotusta naisen jakamisesta)

En juuri nyt pääse sinne joten virtuaali suihinotto saa sinulle riittää. Puristat kaluni nyrkkiisi , hierot sen juhlakuntoon ja alat imeä sitä samalla molemmin käsin puristaen ja hieroen voimakkaasti. Hetken päästä vaadit sen sisääsi ja nostan helmaasi ja alan työnnellä sinua takaapäin. Pillusi lotisee kun kiihdytän vauhtia ja... -ap-

Vierailija
17/53 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ruokatunnilla jälkiruoaksi vierasta kullia....paljaalla

Vierailija
18/53 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istun toimistolla ja haaveilen kunnon panosta. Aamulla mulla oli kuulat sisässä lounastaukoon asti ja jumppailin niillä. Nyt vain haaveilen siitä että pääsen kotiin ja näen miehen. Aamulla otettiin pikaiset, mutta siitä jäi vain nälkä. Nyt illalla sitten kunnon kyydit miehelle. Panettaa ihan sikana ja alkkarit on ihan märät, pillussa vaan sykkii enkä pysty keskittyä duuniin.

Vierailija
19/53 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehes levätä tänään ni jaksaa sit pe iltana paremmin jooko..kato tulee noi työasiatki hoidettua siis miehelläs ettei tarvii kokoajan käydä sitä herättelemässä.

Vierailija
20/53 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Nyt on pikkareissa jo pikkuinen pläntti ja meen yksin nukkumaan. Ennen nukahtamista laitan kuitenkin tyynyn reisien väliin ja hiukan "leikittelen". Kuvittelen, että oon siinä sinun allasi siemennettävänä ja nukahdan ihanaan raukeaan tunteeseen. Sillä olethan yhä siinä, miehisen voimakkaana reisieni välissä, kun nukahdan.

Mua on aina miehenä kiihottanut nähdä kostuneet naisen pikkarit, jos naisesta on muutenkin välittynyt halu, niin se saa kullin nousemaan. Pitää taas toistaa, että uskomatonta, minkälaisia kisuja tämän Vauva-lehden palstalla on.

Kyllä helpottaisin ja tyydyttäisin halulla sun oloa. Ja sitä kosteutta haluaisin imeä, nuolla ja nuuhkia! T. Irstas mies 37v

Palaan kohta töistä kotiin, jonne sinä olet jo enneättänyt ja alan riisua pois työvaatteitani. Houmaan miten keskityt lehdenluvultasi seuraamaan toimiani. Et tiedä, miten suunnattomasti se joka kerta turhamaista naisen mieltäni kutkuttaa, kun huomaan sinun kaseesi hakeutuvan kuin varkain haarovälistä kostuneille pikkareilleni, sillä kotimatkalla olin ajatellut jo sinua. Minulla on taas se aika kuukaudesta, jolloin voisit panna minut paksuksi, mutta en tahdo painostaa sinua koskaan, sillä tähänasti olet aina halunnut käyttää kumia, vaikka salaa toivonkin, että tekisit minut raskaaksi.

On ihanaa huomata miten riisuutumiseni saa kalusi pullistelemaan housuissasi.

Kuin vaivihkaa, tulet kesken vaatteiden vaihtoni taakseni ja ujutat ahneet sormesi pikareitteni sisään ja tunnet sormissasi hennon karvoitukseni. Himokkaat sormesi löytävät kostean turpean häpynyni ja alkavat kiihkeästi etsiä tietään syvemmälle minuun... jatka tästä fantasiaa Irstas mies 37v.

t. 34v sinulle kostuva n

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi