Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oma mies kuvottaa seksissä

Vierailija
23.01.2012 |

mitä tehdä! En kestä enää. Joudun harrastamaan pakosta seksiä kerran viikossa, se sattuu ja on inhottavaa. Ei esilämmittelyjä, kourimista vaan ja sitten itse asiaan. Tosi ällöä. Mitä ihmettä teen? Tätäkö joudun kestämään lopun elämääni?

En kehtaa sanoa suoraan miehelleni, että KÄRSIN ja VIHAAN intiimejä hetkiä, koska en nauti yhtään. Muutkin tunteet ovat aika latteat.

Alkuaikoina seksi maistui, nyt 15v myöhemmin ei YHTÄÄN. YÖK!!!!Kaiken lisäks miestäni ei nähtävästi yhtään häiritse se, etten enää rakasta tai halua häntä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisitte yhdessä miettiä, miten seksin saa tuntumaan kivemmalta molemipien puolesta.

Vierailija
2/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kerrot, mitä haluat. Sanot, että yhdyntäkin käy, kunhan tästä lähtien saat ensin hierontaa ja silittelyä tai mitä nyt haluatkin. Win-win. Jos sattuu, käyttäkää liukkaria - jos sekään ei auta, pyydä neuvoa lääkäriltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet päästänyt tilanteen tuohon, että vain kouritaan esileikiksi?

Vierailija
4/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pitkä kuiva kausi, joka sai mut miettimään onko minussa jotain vikaa, hormoneissa tai työkiireissä tai ehkä mä vaan ole epäseksuaalinen ihminen… kunnes huomasin, että kyllä mulla ne halut on tallella, mutta en vaan innostu miehestä jonka mielestä esileikin voi hoitaa muutamalla rutiininomaisella kouraisulla.

Mitä väliä, vaikka koko päivän on huomautellut, miten muija on levinnyt, miten kaikki muut sotkee, kiitti en ota ruokaa söin jo töissä, miksi hän ei saa rentoutua pitkän työpäivän jälkeen ja pennut olkaa hiljaa.

Luulin, etten ikinä olisi tässä tilanteessa. Seksittömässä liitossa. En hae sitä muualtakaan, ennen kuin ero on selvä.

Vierailija
5/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on jeesustella, että puhumalla ne asiat paranee!

Vaan kun kaikki keskustelunaloitukset otetaan arvosteluna: jaa vai viistoista vuotta tämä on kelvannut, mikä nyt on kun ei kelpaa enää? Sä olet käynyt vieraissa ja oppinut jotain uutta! Sitä tämä on! Vai onko ne sun akkakaverisi tunkeneet sun päähän outoja ajatuksia!

Tai sitten se toinen tilanne: onko tämä nyt hyvä? Teenkö mä näin? Tai jos mä tekisin näin? Ihan kuin olisi joku koekappale, jonka reaktioita testataan. Ja sitten, jos yhden kerran joku toimii, niin samasta nappulasta sitten napsutellaan jatkossakin, kokeilematta edes niitä muita.

Vierailija
6/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesi ettet halua seksiä ilman hellää kosketusta ja esileikkiä. Minusta todella surullista jos tunnet että seksi on pakollinen paha... Ei sen kuulu olla! Jos sattuu fyysisesti, niin liukastusvoide auttaa, mutta yleensä ongelma on parisuhteessa ja pään sisällä.

Mutta ennenkaikkea pitäisi olla molemminpuolista rakkautta! Olisko järkevää yrittää hoitaa parisuhde kuntoon muulta osin, ja sitten vasta seksiä kun molemmat haluavat toisilleen antaa hellyyttää ja nautintoa.

en usko että harrastaisin seksiä, jos inhoaisin miestäni, minusta seksin kuuluu olla molemmille vapaaehtoista ja nautinnollista... Jotenkin se tunne, että haluaa antaa toiselle nautinnon ja saa tietenkin saa siinä itsellekin, on aika tärkeä. Seksi on vähän kuin leikki, siinä hyppää toiseen maailmaan yhdessä miehen kanssa.

Vierailija
7/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kauniisti kirjoitettu. Ja juuri noin ajattelen! Että seksissä tulee antaa ja siinä sivussa saa. Se on ihana lahja, joka jaetaan, jossa osoitetaan toiselle jokaisella solulla miten hän on kaunis kaikkine yhteisine vuosineen.

Vaan kerropa mulle, miten sanot toiselle että haluan että rakastat minua, että haluat minua ja osoitat sen? Kun kerran on helpolla päässyt ja käsittänyt seksin fyysisten tarpeiden tyydytykseksi viimeisen vuosikymmenen?

Eihän omaa muijaa tarvii haluta, arvostaa tai helliä, on miehellä muitakin murheita.

Vierailija
8/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kerropa mulle, miten sanot toiselle että haluan että rakastat minua, että haluat minua ja osoitat sen? Kun kerran on helpolla päässyt ja käsittänyt seksin fyysisten tarpeiden tyydytykseksi viimeisen vuosikymmenen?

Eihän omaa muijaa tarvii haluta, arvostaa tai helliä, on miehellä muitakin murheita.

Miksi heräät asiaan vasta nyt?

Vierailija
9/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta heräsinpä nyt!

Vierailija
10/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nimenomaan naisen vastuulla että intohimo säilyy liitossa, vai mitä?

Vierailija
11/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin aloittaa alusta toistenne halujen ja toiveiden opettelu (mikä on kivaa). Sano miehellesi, että et nauti seksisitä hänen kanssaan, mutta älä käytä samoja lapsellisia ilmaisuja kuin avauksessa. Mistä tiedät että hänkään nauttii kokonaisvaltaisesti? Ehkä hänkin vain suorittaa?

Vierailija
12/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ja inhottaa. Silittelemälläkö ja hieronnalla se hyväksi muuttuu?

Vierailija
13/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi, että sinulla on tärkeää asiaa. Kerro, että sinusta on alkanut tuntumaan siltä, ettei parisuhteenne ole ihan sitä mitä haluaisit ja toivot. Kerro ettet tunne saavasi tarpeeksi huomiota sängyssä ja sen ulkopuolella. Kerro haluavasi muutosta tähän niin, että te mollemmat saisitte enemmän parisuhteesta.

Lopuksi voitte yhdessä miettiä miten parisuhdettanne voisi työstää esim. panostamalla kahdenkeskiseen aikaan, aloittamalla treffeillä käynnin kerran viikkoon, pariterapialla, panostamalla rauhalliseen ja molempia tyydyttävään seksielämään jne.

Vierailija
14/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ja inhottaa. Silittelemälläkö ja hieronnalla se hyväksi muuttuu?

Vierailija
15/15 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia on niille, kenellä on ongelmia.

Mistä sitä treffeille repii aikaa, tai viitsimistä. Sehän on kerran avioon viety.

Tantraseksin voisi ottaa harrastukseksi, tai siis rouva voisi sitä alkaa harrastaa, tässä on harjoituskappale.

Ihmeellistä, miten oma kumppani voikin satuttaa. Olen yrittänyt. Lähinnä näyttää mallia siinä viettelyssä; otetaan esimerkiksi sellainen, kun silittelin kumppaniani silmäripsilläni. ”Mitä mun tästä pitäisi ajatella”, hän kysyi. Ei minusta ole toisen mielikuvitusta suitsimaan, joten kysyin ”mitä sä tästä sitten ajattelet?” ”Että sellainen tekoripsinen huora…”

Voit arvata, että vetäydyin hyvin nopeasti omalle puolelleni. Roolileikit on erikseen. Ehkä mä olen jotenkin sievistelijä, mutta ajatuskin siitä, että mies tykkää enemmän huorasta kuin puolisostaan… Joo. Hän haluaa toimintaa, hän haluaa ammattilaisen.

Minä olisin vaan halunnut nauttia toisen läheisyydestä. Ihme, kun loukkaannuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan