Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsimme vuokra-asuntoa Vantaalta,

Vierailija
23.01.2012 |

lapsiystävälliseltä (alle kouluikäisiä lapsia) alueelta, mutta tärkein kriteeri olisi kuitenkin mahdollisimman nopea yhteys Helsingin ydinkeskustaan (julkisilla). Miltä alueilta kannattaisi lähteä kyselemään?

Kommentit (11)

1/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja junathan kulkevat tosi hyvin Hesaan. Esim Tikkurilasta 15 min, sama Myyrmäestä.

Lapsiperheitä asuu esimerkiksi Kartanonkoskella ja Pakkalassa paljon, samoin Rekolan Päiväkummussa, mutta ne eivät ole suoraan junan lähellä, bussi Helsinkiin on hieman arvaamattomampi ajoajan arvioinnissa.

Uskon, että lapsia löytyy jokaisesta kaupunginosasta, itse valitsisin teidän tapauksessanne sellaisen junaseisakkeen, josta menee aikaan katsomatta junia paljon, esimerkiksi juuri Tikkurila, jonka sisälläkin on monia eri asuinalueita. Tärkeä tietenkin on, että hoitopaikka on helppojen yhteyksien päässä.

Itse en asu alueella, joten en "mainosta" omaan piikkiin :)

Kierrelkää vaikka autolla katselemassa eri alueita, saa fiilistä mikä voisi tuntua kodilta!

Diakoni Meiju

Tikkurilan seurakunta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, noita kun vähän katselin netistä, niin Kartanonkoskellla ainakin talot näyttivät sellaisilta mistä itse tykättäis, mutta en sitten tiedä niistä yhteyksistä... Ja kalliimpaakin siellä näyttää olevan. Mutta kun kuitenkin edessä on kahden vuoden pätkä, niin kyllä ne liikenneyhteydet ratkaisevat, joten katsonpa sitten vaikka tuolta Tikkurilasta. Kiitos! :)

Vierailija
4/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointti, että esim. Kartanonkoski on uusi lapsiperheiden voimakkaasti suosima asuinalue. Se tarkoittaa käytännössä sitä, että päiväkotipaikan saaminen voi olla kohtuuttoman vaikeaa, tai sen voi saada melko kaukaa. Jostain syystä nuo palvelut rakennetaan aina jälkijunassa :/

Tikkurilaa suosittelen yhteyksien ja palveluiden vuoksi, on vaan melko kallis.

Vierailija
5/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vuokra?

Vierailija
6/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen etsimässä uutta asuntoa Vantaalta tai muualta pääkaupunkiseudulta, joten tuo tuli todella tarpeeseen.

Vierailija
7/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi vuokra?

No ei nyt haluta ostaa mitään kun ei se kuitenkaan tule se pysyvä kotimme olemaan, ihan siksi vaan. Tarvitsemme kahdeksi vuodeksi kodin, kuka sen takia ottaisi kauhean lainan?

Noista Kartanonkosken päiväkodeista... Tietääkö joku ovatko myös yksityiset täynnä? Tulen olemaan ainakin nuoremman kanssa kotona, mutta jos ei vanhemmalle päiväkoteja löydy, niin entäs kerhoja tms?

9/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan seurakunta järjestää Kartanonkoskella ja Pakkalassa paljon toimintaa lapsiperheille. Mm avoimia päiväkerhoja, perhekerhoja jne. Saat niistä kaikista tiedot tiedotuslehdestämme, koteihin jaettavassta Vantaan Laurista (Myös Facbookissa Vantaan Lauri) tai srk nettisivuilta kunhan muutatte. Tervetuloa :)

Vierailija
10/11 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Vantaalla on paljon kivoja lapsiperheelle sopivia lähiöitä, mutta yhteydet minnekään päin ovat surkeat ja täälläkin hehkutettu "rata" on ollut päättäjien väännön kohteena jo ennenkuin minä synnyin :D. Se on lykkääntynyt joka vuosi...

Idässä toimii paremmin kaupat, palvelut, kulkuyhteydet. Ikävä kyllä.

Vierailija
11/11 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi vuokrattavana 5 h + k + kh + kaksi WC 99,5 neliötä. Satomäestä läheltä Tikkurilaa. keskustaan bussilla 20 min. ja myös junalla voi kulkea. Alakerrassa aivan uusi pyykkitupa ja sauna ! Päiväkaoti vieressä. Vuokra 1300 €, myös kalustettuna. soita 050 5260 195 Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän