JEEEE, mä sain ylennyksen!!! Vähänkö on mahtava
fiilis, vaikka palkkakaan ei juurikaan noussut. \o/
Kommentit (7)
aloituksesta, jossa ei ole sanaakaan vaaleista.
KIITOS.
Tittelistä...terveisin 250e/kk korotuksen saanut toimistoapulainen. Mikä on sun tuntipalkkas?!
paljon vastuuta, vain yksi iso asiakas, työtavat ovat uudet jne. Vaan pääsinpähän projektipäällikön hommista eroon :)
t.ap
ettei käy niin että pian huomaat saavasi vaan lisää vastuuta ja pidempiä työpäiviä + suurinpiirtein saman verran palkkaa kuin vanhassa helpommassa työssä :/
Itse olen tuon nuorempana kokonut, ja alkoi vituttamaan raskaasti siinä vaiheessa kun huomasi kuinka paljon työmäärän ja vastuun kasvaminen venytti työpäivien pituutta. Tuli semmoinen olo, että teen ilmaiseksi töitä talkoohengessä.
Sittemmin olen oppinut pitämään puoleni palkkatason suhteen.
ettei käy niin että pian huomaat saavasi vaan lisää vastuuta ja pidempiä työpäiviä + suurinpiirtein saman verran palkkaa kuin vanhassa helpommassa työssä :/ Itse olen tuon nuorempana kokonut, ja alkoi vituttamaan raskaasti siinä vaiheessa kun huomasi kuinka paljon työmäärän ja vastuun kasvaminen venytti työpäivien pituutta. Tuli semmoinen olo, että teen ilmaiseksi töitä talkoohengessä. Sittemmin olen oppinut pitämään puoleni palkkatason suhteen.
jonkin verran.
t.ap
Minä väänsin viime vkolla lähes 20 prosenttia lisää palkkaa, kun olin kuopassa. Työtehtävät ei vaihtuneet, mutta pääsin kuopasta ja menin kollegoista ohi ;).
Varmasti mahtava olotila. Hyvin olet tainnut työsi hoitaa.