Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JEEEE, mä sain ylennyksen!!! Vähänkö on mahtava

Vierailija
23.01.2012 |

fiilis, vaikka palkkakaan ei juurikaan noussut. \o/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mahtava olotila. Hyvin olet tainnut työsi hoitaa.

Vierailija
2/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksesta, jossa ei ole sanaakaan vaaleista.

KIITOS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tittelistä...terveisin 250e/kk korotuksen saanut toimistoapulainen. Mikä on sun tuntipalkkas?!

Vierailija
4/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vastuuta, vain yksi iso asiakas, työtavat ovat uudet jne. Vaan pääsinpähän projektipäällikön hommista eroon :)

t.ap

Vierailija
5/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei käy niin että pian huomaat saavasi vaan lisää vastuuta ja pidempiä työpäiviä + suurinpiirtein saman verran palkkaa kuin vanhassa helpommassa työssä :/

Itse olen tuon nuorempana kokonut, ja alkoi vituttamaan raskaasti siinä vaiheessa kun huomasi kuinka paljon työmäärän ja vastuun kasvaminen venytti työpäivien pituutta. Tuli semmoinen olo, että teen ilmaiseksi töitä talkoohengessä.

Sittemmin olen oppinut pitämään puoleni palkkatason suhteen.

Vierailija
6/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei käy niin että pian huomaat saavasi vaan lisää vastuuta ja pidempiä työpäiviä + suurinpiirtein saman verran palkkaa kuin vanhassa helpommassa työssä :/ Itse olen tuon nuorempana kokonut, ja alkoi vituttamaan raskaasti siinä vaiheessa kun huomasi kuinka paljon työmäärän ja vastuun kasvaminen venytti työpäivien pituutta. Tuli semmoinen olo, että teen ilmaiseksi töitä talkoohengessä. Sittemmin olen oppinut pitämään puoleni palkkatason suhteen.

jonkin verran.

t.ap

Vierailija
7/7 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väänsin viime vkolla lähes 20 prosenttia lisää palkkaa, kun olin kuopassa. Työtehtävät ei vaihtuneet, mutta pääsin kuopasta ja menin kollegoista ohi ;).