Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei persut, mä väännän teille nyt yhden asian rautalangasta.

Vierailija
23.01.2012 |

Turha sanoa sitten etten varoittanut. Vaalien kakkoskierros voi mennä nyt kahdella tavalla.

Tapa 1) Sauli ja Pekka käyvät herrasmiesmäisen kampanjan. Koko kansan Sauli voittaa selvällä äänten enemmistöllä.

Tapa 2) Persut aloittavat eläimellisen kampanjoinnin Niinistön puolesta ja Haavistoa vastaan, sisältäen massiviset määrät valehtelua, vääristelyä ja vajukkiutta, minkä jälkeen kaikki se valehtelu, vääristely ja vajukkius assoisioituu - kyllä! - Sauli Niinistöön. Koko Kansan Saulista tuleekin Idioottien Persujen Sauli. Silloin taivas tietää mitä tapahtuu.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kun hommahenki astuu mukaan kuvaan, tilanne muuttuu ja vastakkain ovat

rasismin ja homofobian hyväksyminen vs. rasismia ja homofobiaa vastaan taisteleminen.

Minulle on aivan sama ketä Haavisto panee. Mutta häntä en vain äänestä. Ja hyvin usea ystäväni, joka äänesti Soinia, ovat sanoneet samaa.

Miksi ihmeessä taustalla olisi vain homous? Eikö mikään muu asia paina vaakakupissa?

Vierailija
22/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kun hommahenki astuu mukaan kuvaan, tilanne muuttuu ja vastakkain ovat

rasismin ja homofobian hyväksyminen vs. rasismia ja homofobiaa vastaan taisteleminen.

Minulle on aivan sama ketä Haavisto panee. Mutta häntä en vain äänestä. Ja hyvin usea ystäväni, joka äänesti Soinia, ovat sanoneet samaa.

Miksi ihmeessä taustalla olisi vain homous? Eikö mikään muu asia paina vaakakupissa?

Eli olet sitä mieltä että vain ja ainoastaan homouden takia sitä ei äänestetä? Minä kysyin ensin, joten olisi kohteliasta vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vihreät ja persut ovat monesta asiasta aivan erimieltä.

Eivät tule sopimaan samaan hallitukseen.

Tietenkin tämä on henkilövaali ja ei puoluelinjaukset vaikuta niin paljon mutta kuitenkin.

Vierailija
24/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin painaa! Mutta kun vastakkain on kaksi fiksua ja filmaattista, kokenutta ja työhön sopivaa politikkoa, niin totta mooses homoudella on merkitystä. Yksi tuttavani sanoi mulle viime viikolla että muuttaa maasta jos Suomeen valitaan homo presidentti. Mikä Saulissa on vastaava asia? Ei mikään. Huoh. Mulla on ihan sama kummasta tulee presidentti. Mä nyt vaan toivon ettei tarvis enää toista kertaa kokea sitä ihmiskunnan alennustilaa joka tässä vaalien alla on nähty kampanjoinnissa. Ja mä olen ihan sataprosenttisen varma, että kaikki se dissaus vain siivitti Haaviston voittoon. Jos ette halua sen voittavan, jättäkää yhtälöstä pois älyvapaa dissaus.

Vierailija
25/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin niissä asioissa, joita persut eniten ajaa. Eikä kokoomus heitä samaan hallitukseen huolinut.

mutta vihreät ja persut ovat monesta asiasta aivan erimieltä.

Eivät tule sopimaan samaan hallitukseen.

Tietenkin tämä on henkilövaali ja ei puoluelinjaukset vaikuta niin paljon mutta kuitenkin.

Vierailija
26/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Niinistöä KOSKA vihreät eivät ole koskaan tukeneet suomalaista maataloutta. Ja koska minun pitää valita näistä pienempi paha, valitsen Niinistön, en Haavistoa.

Vierailija
27/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vihreillä oikeasti noin tyhmiä äänestäjiä?

Kyllä on ja tyhmempiäkin! Toisaalta perussuomalaisten äänipotti tuon tulee ratkaisemaan ja eiköhnä se ole aika selvää, etteä vihreitä ne ei koskaan äänestä, ovat varmaan mielummin äänestämättä. Sama täällä, Pekka ok, vihreät ei kiitos. Vihreiden kannattajien maine on viimeistään tällä palstalla mennyt lähelle nollaa, ala-arvoisia työttömiä huutelijoita, vääristelijöitä ja valehtelijoita ja mukana hallituksessa kuten kokoomuskin eli eroa ei sieltäkään tule.

Vierailija
28/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tällaisista kai on mitään puhua. Ehkä mä palkitsen itseni joka kerta kun näen sanan ylioppilas tai rattijuoppo tai käyn tauoilla jossain muualla lukemassa päivän kihinänaiheet :D.

Tässä nyt kuitenkin teille palstapersut tämänkertaisten ponnistelujenne tulokset:

Riemuvoitto _homolle_ _vihreälle_

Väykkä ei päässyt kakkoskierrokselle.

Soinille aivan surkeaakin surkeampi tulos.

Luotan siihen että nämä faktat ei tälläkään kertaa aiheuta prosessorissa mitään havaittavaa liikettä. Ylioppilasteluihin!

Vierailija
29/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lappaa Kreikalle rahaa, halusi pakkoruotsin alakouluun, haluaa miljoona maahanmuuttajaa, suosii RKPtä ja varuskuntien lakkautusta, haluaa kunta-uudistuksen pakolla...NOT.

Vierailija
30/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taistalua suvaitsevaisuuden ja rasismin & homofobian välillä. Siinä Haaviston vihaaja voi yhtäkkiä havaita hävinneensä.

Annetaan hyvien miesten kisata rauhassa ja vaalirauha ihmisille. Sen kisan Sauli voittaa heteropisteillään ilman ongelmia.

Vierailija
31/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö voittaa Haaviston ylivoimaisesti.

Ja juuri äsken sen sanoi myös vaaliasiantuntia.

Nämä vaalit ratkaisee perhearvot ja poliittinen kokemus, jotka molemmat ovat Niinistöllä 2-0.

Joten ehköhän rauhoituta palstavihreät.

Vierailija
32/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio enää äänestää toisella kierroksella ollenkaan.

Terv. palstapersu

Vierailija
33/33 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö voittaa Haaviston ylivoimaisesti.

Ainoa mikä voiton voi pilata on se, että äänestäjä tuntee Niinistöä äänestäessään antavansa äänensä palstapersun ajatusmaailmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan