Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ja koirat

Vierailija
07.01.2012 |

Hei!

Minulle syntyy ensi kuussa ensimmäinen lapsi. Meillä on perheessä itseni lisäksi 2 ja 5 vuotiaat labradorinnoutajat. Lapsen isä ei ole enää kuvioissa.

Miten pitkään koirat voivat katsoa lapsen perään, jos käy esimerkiksi kaupassa sillä aikaa? Onko tunti liian pitkä aika?

Labradorit ovat tosi kärsivällisiä ja niillä on vahva hoivavietti, ideaalista seuraa lapsille!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan useamman tunnin kerrallaan. Me ollaan opetettu koiralle myös vaipanvaihto. Pitää vaan jättää tarpeeksi alas, koska kyseessä on corgi, eikä se yletä kovin korkealle.

Vierailija
2/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira on ollut innokas vauvanvahti ihan alusta asti joten olen jättänyt sen hyvillä mielin baari-illoiksikin lapsen kanssa. Myös iltapuurot olivat pitkään koiran vastuulla - vauva tuntui syövän paljon paremmin kuin minun kanssani! Kun minä syötin, vauva pelleili ja nirsoili mutta koiran vastuuvuorolla oli vain puhtaaksi nuoltu kuppi. Sitten aloin ihmetellä kun lapsi ei kasvanut enää ollenkaan samoilla käyrillä ja webkamera paljastikin että hömelö vauvanvahti söi itse puurot.

Muuten kyllä ihan hyvä ratkaisu. Meillä juniori saa parhaillaan hampaita joten samat purulelutkin käyvät koiran kanssa! Siankorvia en ole antanut, vasta kun on täyttänyt vuoden ajattelin kokeilla kun ovat niin kiinteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat narttuja, niin imetyskin onnistuu:)

Vierailija
4/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä sitä ollaan sarkastisia. jos ei ole mitään .

Vierailija
5/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä sitä ollaan sarkastisia. jos ei ole mitään .

Vierailija
6/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo siankorvajuttu nyt trolli?? Sairasta!

Vierailija
7/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kesävauva, ja ihan heti alusta alkaen laitoin sen nukkumaan päikkärit koirien kanssa samaan aitaukseen.

Meidän nartulla oli samaan aikaan omat pennut ja niitä yhdessä sitten ristiin imetettiin sen mukaan kummalle sillä hetkellä sopi.

Nyt kun tuo poikanen alkoi kiinteitä syömään, niin samaa barfia menee niin koirille kuin lapsellekin. Hyvin poika pureksii broilerinsiivet siinä kuin hirvenluutkin.

Ulkoilu on helppoa, laittaa vaan lapsen pulkkaan ja käskee koirien heittää pari lenkkiä korttelin ympäri.

Meillä kaksi itäsiperianlaikaa.

Vierailija
8/8 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kesävauva, ja ihan heti alusta alkaen laitoin sen nukkumaan päikkärit koirien kanssa samaan aitaukseen.

Meidän nartulla oli samaan aikaan omat pennut ja niitä yhdessä sitten ristiin imetettiin sen mukaan kummalle sillä hetkellä sopi.

Nyt kun tuo poikanen alkoi kiinteitä syömään, niin samaa barfia menee niin koirille kuin lapsellekin. Hyvin poika pureksii broilerinsiivet siinä kuin hirvenluutkin.

Ulkoilu on helppoa, laittaa vaan lapsen pulkkaan ja käskee koirien heittää pari lenkkiä korttelin ympäri.

Meillä kaksi itäsiperianlaikaa.

nettivinkkasin poliisille heitteellejättötapauksena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi