Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka Haavisto 53, Sauli Niinistö 63,

Vierailija
22.01.2012 |

Äänestän Haavistoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että olisi suurempi heitto (no huomaa, että en kyllä seuraa politiikkaa). Mun on vähän vaikea seurata Niinistön puhetta, kun se on jotenkin niin juhlallista ja kankeaa. Haaviston puheen taas ymmärrän ja ajattelin hänen olevan lähellä omaa ikääni, 40 v.

Vierailija
2/10 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit on aina jotain ympäripyöreää, ei ota selkeästi kantaa suuntaan eikä toiseen, jotta kannatus ei vaan tippuisi.

Ajattelin, että olisi suurempi heitto (no huomaa, että en kyllä seuraa politiikkaa). Mun on vähän vaikea seurata Niinistön puhetta, kun se on jotenkin niin juhlallista ja kankeaa. Haaviston puheen taas ymmärrän ja ajattelin hänen olevan lähellä omaa ikääni, 40 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä on täysin voimissaan eikä Mauno Koivistonkaan henkisissä voimissa ole vielä valitettavaa. Ei ikä mitään ratkaise.

Vierailija
4/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Suomessa tapahtuu?! Ihan asiallisesti: Älkää hyvät ihmiset äänestäkö hinttiä presidentiksi. Kyllä hävettäisi olla suomalainen. Hoidetaan koulutettu Niinistö virkaansa - ei paras, mutta ainut vaihtoehto.

Vierailija
5/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Suomessa tapahtuu?! Ihan asiallisesti: Älkää hyvät ihmiset äänestäkö hinttiä presidentiksi. Kyllä hävettäisi olla suomalainen. Hoidetaan koulutettu Niinistö virkaansa - ei paras, mutta ainut vaihtoehto.

Hävettää myös olla suomalainen kun täällä on tuollaisia kuin sinä.

Vierailija
6/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö näyttää vanhalta papparaiselta ja ulosantikin on kuin lievästi dementoituneella. Samoin hänen asenteensa on tiukasti 50-luvulta, kotona vielä pieni pikkuvaimo palvelemassa (ei siis OIKEASTI!).

Haavisto tosiaan tuntuu kuuluvan nuorempaan sukupolveen ja hänen puheensa ymmärtää ja niiden kanssa on helppo olla samaa mieltä. Uskaltaa myös sanoa paljon enemmän kuin Niinistö.

Vierailija
7/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeustieteen kandiksi asti pääsi, enempää ei Saulikaan jaksanut. Lukion keskiarvo kutonen todistuksessa ja ylppäreistä a. Kyllä mä luulen että Haavisto on vähän fiksumpi.

Vierailija
8/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaali korkeakoulututkinto poliitikolle. Harva on lisuri tai tohtori, poikkeuksena toki Väyrynen.

Vierailija
9/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeustieteen kandiksi asti pääsi, enempää ei Saulikaan jaksanut. Lukion keskiarvo kutonen todistuksessa ja ylppäreistä a. Kyllä mä luulen että Haavisto on vähän fiksumpi.

Tyhmäkin siis olet? Niinistö on varatuomari eli on auskultoinut. Miten paljon enemmän olisi pitänyt jaksaa? Haavisto on älykäs, sitä en kiellä, kun vielä tajuaa, mikä on hänen koulutuspohjansa. Mutta harva on niin älykäs kuin Niinistö.

Itse en vielä ole päättänyt, kumpaa äänestän. Molemmat ovat mieleisiä. Ainoa iso miinus on kummankin puolisot, koska nämä kuitenkin ovat edustustehtävissä usein mukana. Jenni on jäykkä, robottimainen ja nukkemainen, ei siis lainkaan välitön ja aito. Nexar on rattijuoppo (vihaan rattijuoppoja todella, olisi hyvin voinut olla tuon 11-vuotiaan tappanut), teinimäinen, pissispoika, joka hihittelee isämäisen Haaviston kainalossa. Ei sovi mielestäni presidentin puolisolle.

Ja tajuan kyllä, että presidentin puolisot eivät kuulu ns. pakettiin, mutta tokihan nämäkin edustavat Suomea, joten tätäkin asiaa joudun pohtimaan. Nukkemainen, ulkoa papattava robotti vai rattijuoppo rattopoika...

Vierailija
10/10 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelle se kuuluu, ei linnaan. Ja vielä nuori nukkevaimo rinnalla.

Ovat vähän kun köyhän miehen Sarkozy ja Bruni.

Paljon tyylikkäämpää on, että Suomella on ikiomat Pekka ja Antoinio, siinä on tyyliä ja pr-arvoa Suomelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän