Jenni Haukio kuin papukaija haastattelussa
ulkoa opetellun oloisesti vastailee median kysymyksiin. Onko Sale kouluttanut?
Kommentit (100)
teistä arvostelijoista yksikään ei pystyisi edes esiintymään suorassa lähetyksessä miljoonayleisölle.
teistä arvostelijoista yksikään ei pystyisi edes esiintymään suorassa lähetyksessä miljoonayleisölle.
Niin suurissa kuin pienissä tilaisuuksissa tai haastatteluissa. Persoona puuttuu.
Ilmeisesti ajattelet, että olemme täällä kaikki jotain puskajustiinoja. Itse kyllä joudun jatkuvasti esiintymään ja olen ollut tv:ssäkin. Mielestäni siinä ei ole mitään ihmeellistä. Mutta jos on kovin arka ja persoonaton, kuten tuo Jenni, niin ei ehkä kannattaisi hakeutua viestintätehtäviin. Toinen kysymys on se, miksi Sauli valitsee niin erikoisesti. Aiemmin oli Tanja.
Ilmeisesti ajattelet, että olemme täällä kaikki jotain puskajustiinoja. Itse kyllä joudun jatkuvasti esiintymään ja olen ollut tv:ssäkin. Mielestäni siinä ei ole mitään ihmeellistä. Mutta jos on kovin arka ja persoonaton, kuten tuo Jenni, niin ei ehkä kannattaisi hakeutua viestintätehtäviin. Toinen kysymys on se, miksi Sauli valitsee niin erikoisesti. Aiemmin oli Tanja.
...eikä juuri kuuntele muiden mielipiteitä. Hän ei myöskään kykene juuri neuvottelemaan asioista (tämä on nähty ja myös kuultu hänen kanssaan samassa pöydässä istuneilta).
Tyypillisin piire on se, että hän hihittelee omille vitseilleen tai niille sutkautuksille, joidne kuvittelee olevan hauskoja. Oletteko huomanneet?
...eikä juuri kuuntele muiden mielipiteitä. Hän ei myöskään kykene juuri neuvottelemaan asioista (tämä on nähty ja myös kuultu hänen kanssaan samassa pöydässä istuneilta).
Tyypillisin piire on se, että hän hihittelee omille vitseilleen tai niille sutkautuksille, joidne kuvittelee olevan hauskoja. Oletteko huomanneet?
Aivan täydellinen vastakohta Haavistolle jota olisi ihanaa nähdä vierailuilla kansan parissa!
Tyypillisin piire on se, että hän hihittelee omille vitseilleen tai niille sutkautuksille, joidne kuvittelee olevan hauskoja. Oletteko huomanneet?Aivan täydellinen vastakohta Haavistolle jota olisi ihanaa nähdä vierailuilla kansan parissa!
Ihan hukkaan menisi Haavisto jossain maakuntavierailuilla.
Katsokaa nyt niitä! Mies on kamala itserakas öykkäri ja vaimo aivan tahdottomaksi alistettu. Tällaisen tragedianko me haluamme maamme edustajaksi?
Itkettää.
vaikuttanut miltään älyn jättiläiseltä. Eilisen haastattelun perusteella
koska tänä aamuna Jenni seisoi Länsiväylän varressa tunnin kampanjoimassa ja puhui Iltasanomien haastattelussa korostetusti puhekieltä.
jos nai itseään noin paljon vanhemman miehen, niin kyllähän siinä on jo joku juttu; etsii isänkorviketta, tai jonakinlaista suojaa ja pakenemista todellisuudelta- statusta ja toimeentulon turvaa toisen siivellä tms. ja sellaiset asiat altistavat masennukselle jo itsessään. Tai sitten kakku on liian iso ja joutuu lupumaan itsestään liikaa sen toisen vuoksi... Mä veikkaan kyllä jonkinlaista elämänpelkoa jolta sitten suojautuu tuollaiseen rooliin. Koska tunnistan samoja piirteitä omassa menneisyydessäni.
Jeesus mitä juttuja - oletko koulutettu psykologi? Itsekin olen nainut itseäni vanhemman miehen enkä tosiaankaan ole etsinyt isäkorviketta enkä suojaa. Itse olen tottunut aina hoitamaan omat asiani ja niin teen tänä päivänäkin. Mieheni ei tarvitse minua paapoa eikä minunkaan häntä. että mua inhottaa nämä palstapsykologien jutut.
koska tänä aamuna Jenni seisoi Länsiväylän varressa tunnin kampanjoimassa ja puhui Iltasanomien haastattelussa korostetusti puhekieltä.
Ai nytkö se on joutunut yön opettelemaan jotain puhekielisiä fraaseja, jotta voi nuoleskella mediaa ja typerinä pitämiään kansalaisia. Olisi mieluummin rehellisesti jäykkä ja onneton esiintyjä kuin tuollainen lipevä nuoleskelija. Teeskentely haisee.
että "kiitti" ja "se" jne.
Ja tosiaan tunnin seisoi tolppana siellä pimeässä sohjossa. Tooodella vakuuttavaa.
eilinen papukaijahaastattelu vielä nähtävissä jossain? Linkkiä pliis
ihan yhtä tyhjänpäiväisiä puhuu hänkin, ja hihittelee omille typerille 'vitseilleen', vaikka ketään muuta ei naurata.
Jutut on juuri sitä samaa blaadiblaadiblaadiblaata kuin Jennilläkin. En tajua miten tyhmänä Suomen kansa antaa itsensä tulla kohdelluksi. Itse en voisi Niinistöä äänestää juuri tuon epäaitouden takia.
Ja sitten jos se aitous jossain hetken vilahtaa, tuloksena on vaimon kiitteleminen hellimis- ja siivouspalveluista. Yök.
Koska on viestintäpäällikkö, hänhän niitä mediatiedotteita ja -suunnitelmia tekee. Jennistä Suomi saisi tyylikkään ja edustavan ja läsnäolevan maanäidin. Tuo Arajärvi näyttää aina olevan nukahtamaisillaan.
Minun miesystävä on minua 22 vuotta vanhempi, itse hoidan omat asiani, elätän itseni ja jos tarvitsen apua, enemmän tukeudun melkein aikuiseen lapseeni. Mies on älykäs ja viisas keskustelukumppani ja hyvä rakastaja ja se on tärkeintä.
jos nai itseään noin paljon vanhemman miehen, niin kyllähän siinä on jo joku juttu; etsii isänkorviketta, tai jonakinlaista suojaa ja pakenemista todellisuudelta- statusta ja toimeentulon turvaa toisen siivellä tms. ja sellaiset asiat altistavat masennukselle jo itsessään. Tai sitten kakku on liian iso ja joutuu lupumaan itsestään liikaa sen toisen vuoksi... Mä veikkaan kyllä jonkinlaista elämänpelkoa jolta sitten suojautuu tuollaiseen rooliin. Koska tunnistan samoja piirteitä omassa menneisyydessäni.
Jeesus mitä juttuja - oletko koulutettu psykologi? Itsekin olen nainut itseäni vanhemman miehen enkä tosiaankaan ole etsinyt isäkorviketta enkä suojaa. Itse olen tottunut aina hoitamaan omat asiani ja niin teen tänä päivänäkin. Mieheni ei tarvitse minua paapoa eikä minunkaan häntä. että mua inhottaa nämä palstapsykologien jutut.
psykologi, ihan omasta kokemuksesta puhun. ja joo ei varmasti päde jokaisen kohdalla, mutta kun nyt puhutaan siitä mikä tuon Jennin juttu oikein on, niin mulle tuli tällaisia ajatuksia mieleen. Olen pahoillani jos ne loukkasivat sun kokemusta- ei ole tarkoitus.
Ei tapakoulutus tai lipevyys. Saati teennäisyys! Aitous! Onko se niin vaikeaa?