Jenni Haukio kuin papukaija haastattelussa
ulkoa opetellun oloisesti vastailee median kysymyksiin. Onko Sale kouluttanut?
Kommentit (100)
Robotti. Se tulee minullekin mieleen.
Joko jännittää äärimmäisen paljon tai sitten tuo on hartaasti harjoiteltu rooli, josta persoona on kadonnut kokonaan.
Juuri miehensä sanoi televisiossa Jennin roolin, eli antaa persettä, silittää, siivoaa ja kokkaa.
livenä mutta eipä ainakaan vielä vakuuttanut. Aika kylmän oloinen jonka kommentit olivat työnkköjä ja lyhyitä.
Jännittää tietysti, mutta jos on puolueen viestintäpäällikkö, niin kyllä sitä puhetta pitäisi saada suusta ulos ja pystyä lämpimin sisältöisiin kommentteihin. Olisivat edes pussanneet tuolla vaalitilaisuudessaan mutta ei kun kylmästi vain halasivat.
kauniisti ja varovasti, niinkuin presidentin puolison tuleekin. Sen sijaan Vuokko Väyrysen änkkäminen oli noloa.
Entä jos hän oikeasti on yhtä onneton kuin Monacon Charlene? Pariskunnan välillä ei näytä olevan yhtään mitään. On selvää että jos Jenni on onneton niin hänellä ei olisi mitään mahdollisuuksia erota, varsinkaan tässä vaiheessa.
Entä jos hän oikeasti on yhtä onneton kuin Monacon Charlene? Pariskunnan välillä ei näytä olevan yhtään mitään. On selvää että jos Jenni on onneton niin hänellä ei olisi mitään mahdollisuuksia erota, varsinkaan tässä vaiheessa.
Toivotaan, ettei noin ole. Ehkä hän myös näkee jonkin haastattelunsa ja tajuaa ammattilaisena, että jotain on vialla.
mutta silti antoi kivat vastaukset. Toki kai ne on niitä sloganeja, joita käytetään kampanjan ajan :) Kai ne väkisinkin tarttuu päähän, kun noissa ympyröissä liikkuu. Hänhän on kokoomuksen vietintäpäällikkö. Ei varmasti puhu ohi suunsa.
mutta silti antoi kivat vastaukset. Toki kai ne on niitä sloganeja, joita käytetään kampanjan ajan :) Kai ne väkisinkin tarttuu päähän, kun noissa ympyröissä liikkuu. Hänhän on kokoomuksen vietintäpäällikkö. Ei varmasti puhu ohi suunsa.
Aika epätoivoinen yritys tämäkin viesti.
esiintymisen ymmärtää, mutta ei kokoomuksen viestintäpäälliköltä! Se hymy! Pelkäsin, että se hajoaa siihen pidättyvyyteensä.
Täydellisen ammattitaidotonta, sanon vaan.
t. toinen viestinnän ammattilainen
Pahvi-Sauli ja vahanukke-Jenni.
Jotenkin Jennin olemus on kovin teennäinen. Mutta joudun silti äänestämään Saulia, kun ei Pekkakaan kiehdo millään tavalla.
Nyt tekee pahaa. 63-vuotiaalla Mr Beanin näköisellä äijänkäppyrällä on säikähtäneen 14-vuotiaan näköinen 'vaimo', joka silittää, pesee, pyykkää ja hellii. Ilmeisesti lapsiraukan elämä on täysin ilotonta ja ankeaa, ja pystyy puhumaan ainoastaan vahvojen mömmöjen voimalla :(
Todella ahdistavaa, että tällaista näkee Suomessa nykyaikana.
jos hän jännittää hirveästi, tai on vaikka masentunut. Tai dominoivan ihmisen "vallassa". ja onhan joidenkin ihmisten persoona eleetön. Ristiriitaista tuossa on tuo viestintäpäällikön titteli. Itse asiassa hyvin mielenkiintoinen kysymys, miksi hän on tuollainen...Itse olen ollut masentunut ja silloin tunteeton ja ilmeetön...
jos hän jännittää hirveästi, tai on vaikka masentunut. Tai dominoivan ihmisen "vallassa". ja onhan joidenkin ihmisten persoona eleetön. Ristiriitaista tuossa on tuo viestintäpäällikön titteli. Itse asiassa hyvin mielenkiintoinen kysymys, miksi hän on tuollainen...Itse olen ollut masentunut ja silloin tunteeton ja ilmeetön...
Ystävät kertoivat jälkeenpäin että silmistä huomasi että olin onneton. Mieheni oli hyvin voimakastahtoinen persoona jonka kanssa ei ollut helppo suhde. Vaikka kykenin hymyilemään niin katse oli tyhjä. Minulle tuli myös Monacon Charlene Jennin olemuksesta mieleen.
on runoilija. Usein sellaiset herkät runitytöt on arkoja jännittäjiä. Jotta voi kirjoittaa runoja, täytyy olla syvällisyyttä ja herkkyyttä. Minusta Haukio on epävarman ja ujon oloinen, mutta tyylikäs ja korrekti. Ei tarvi pelätä, että on otsikoissa mokattuaan jossakin.
Eivät ole tavallisen pöytälaatikkorunoilijan tuotoksia kaksisempia.
jos nai itseään noin paljon vanhemman miehen, niin kyllähän siinä on jo joku juttu; etsii isänkorviketta, tai jonakinlaista suojaa ja pakenemista todellisuudelta- statusta ja toimeentulon turvaa toisen siivellä tms. ja sellaiset asiat altistavat masennukselle jo itsessään. Tai sitten kakku on liian iso ja joutuu lupumaan itsestään liikaa sen toisen vuoksi...
Mä veikkaan kyllä jonkinlaista elämänpelkoa jolta sitten suojautuu tuollaiseen rooliin. Koska tunnistan samoja piirteitä omassa menneisyydessäni.
sitten tuota valmiiksiopeteltua?
Ei ole ollut julkisuudessa paljoa. En ota kantaa heidän parisuhteeseensa, mutta olemme lukeneet molempien eksien kommentteja ja kertoo nekin jotain vaikka vain yksi näkökulma.
Ruumiinkieli ja puhe oli jotenkin ristiriidassa. Ehkä hänellä oli vain liian paljon joeblascoa ja muutaman siiderin ottanut?
vaan paremminkin taustalla olijalta, ei tasavertaiselta puolisolta kuten joidenkin ehdokkaiden puolisot olleet. Arka ja ei esiintymiskykyinen. Ehkä se selittää suhteen alkuajankin, olivat 2 vuotta yhdessä ennenkuin antoivat julki suhteensa?