Laihduttaminen rintojenpienennysleikkauksen jälkeen? Kokemuksia? Lääkärin mielipidettä?
Leikkaukseen olisin menossa ja haluaisin keventyä jossain vaiheessa elämääni 10 kg, mahdollisesti enemmän. Ihanteena olisi treenattu kroppa tyyliin Jillian Michaels. Mutta miten käy rintojen, jos laihduttaa leikkauksen jälkeen? Ok, ongelma on pieni ottaen huomioon mikä nyt on tilanne, mutta ois kiva pitää huolta siitä, että lopputulos pysyisi. Että pitäisikö äkkiä vetää kivennäisvesidieetti vai luottaa siihen, että jonkin verran voi keventää leikkauksen jälkeenkin?
Kommentit (5)
Rinnat ovat rasvaa ja niistä poistuu rasvaa kun laihdut,voi vaikuttaa kovastikin rintojen ulkonäköön jos myöhemmin laihdutat.
Liikaa rauhaskudosta. Olen laihduttanut, mutta en ehdi laihduttaa ennen leikkausta niin paljon kuin haluaisin menettämättä liikaa lihasta ja lisäksi esim. juoksumatolla juoksu on täyttä tuskaa, kun rinnat hyppii. Ois sikäli helpompaa laihduttaa juoksumatolla sitten, kun on vähemmän sitä, mikä hyppii...
10 kg ois sen verran pieni laihdutus, että se ei näkyisi rinnoissa pahasti. Vaan kuinkahan on?
ap
10 kg ois sen verran pieni laihdutus, että se ei näkyisi rinnoissa pahasti. Vaan kuinkahan on?
ap
Minulla KAIKKI ylimääräinen rasva kertyy rintoihin ja reisiin.
Oletko itse tiimalasi, päärynä, omena vai jotain muuta?
Kaipa rinnoissakin rasvaa jonkin verran on, vaikka lähinnä tota rauhaskudosta tuntuu käsiin. Mutta mahassa siis on iso paketti rasvaa, mutta eipä kai se siitä paikallisesti lähde :/
ap