Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytin 40 ja aineenvaihdunta muuttui totaalisesti! Hah.

Vierailija
22.01.2012 |

Siis varmaan kroppa tajusi ikänsä ja hidasti aineenvaihdunnan liki nollaan.

En syö juuri mitään, mutta lihon vain. Nyt tullut 3 kg lisää puolessa vuodessa. Ja vessaan ei enää ole asiaa, ehkä kaksi kertaa viikossa. Miten sitä voisi kiihdyttää vai olenko vain yksinkertaisesti menetetty tapaus???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetele 2-3 litraa päivässä

Vierailija
2/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa aineenvaihduntaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun vauvani ei 6kk ikäisenä kasvanut tarpeeksi niin neuvolasta neuvottiin öljylisää ruokaan. Sehän vasta laittaa tavaran liikkeelle ja vatsa toimii varmasti joka päivä jopa näin yli 40v...

Vierailija
4/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljyä, vettä ja liikuntaa.

Nyt siis kävellen äänestämään ja iltapalaksi gallona vettä oliiviöljyllä höystettynä :)

ap

Vierailija
5/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmarin. Tehostaa aineenvaihduntaa sekä vaikuttaa happo-emästasapainoon. Hinta n. 6 €. Tai Pascoe-jauhe luontaistuotekaupasta, hinta pari kymppiä.

Vierailija
6/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin yhtäkkiä melkein 30 kg hoitamattoman kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi.

Vierailija
7/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihoin melkein 30 kg hoitamattoman kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi.

Vierailija
8/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERVETULOA KLUBIIN!!

Vierailija
9/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan samassa on paino pysynyt monta vuotta, ei ole liikakiloja tullut.

Kuumat aallot kesti vajaan vuoden, sen jälkeen olo parani.

Vierailija
10/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat 45 kiloa kuin teini-iässäkin. No, nyt 53v ja +10kg...

ja ihan samassa on paino pysynyt monta vuotta, ei ole liikakiloja tullut. Kuumat aallot kesti vajaan vuoden, sen jälkeen olo parani.

Vierailija
11/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo 45v ja ihan samassa on paino pysynyt monta vuotta, ei ole liikakiloja tullut.

Kuumat aallot kesti vajaan vuoden, sen jälkeen olo parani.

Saman ikäinen täällä, eikä vielä ole ollut vaihdevuosioireita. No, nämähän ovat hyvin yksilökohtaisia asioita. Täytyy siis vaan odotella, eiköhän ne ole jossain vaiheessa tulossa :)

Minullakaan ei ole paino heittänyt kuin +/- n.3 kg (54 - 57 kg) viimeisen 8 vuoden aikana. Ei vaikuta edes vaatekokoon.

Vierailija
12/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten se kasvoi 45-50 v . OMG :(

Syömistapoja en muuttanut. Jenkkakahvat kanssa ilmestyi.

Vierailija
13/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulostuslääke AUTTAA

Ap rupeaa syömään enemmän, mutta kevyemmin, eli lisää kasviksia/hedelmiä ruokavalioon.

Vierailija
14/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä en olekaan ainut. Olen 42 ja tuo havainto ollut viimeiset pari vuotta.

Joo vedenjuonti,liikunnan lisäys ym. kokeiltu. Ei auta. Paino on todella tiukassa ja aineenvaihdunta hidas.

Äläkä sotke sitten vatsantoimintaa ja aineenvaihduntaa toisiinsa kuten jossain viesteissä kehotetaan, ne on eri asia :) Eli vaikka saatkin vatsaan vauhtia, aineenvaihdunta voi olla (ja ainakin minulla on) edelleen hidas.

Vierailija
15/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kanssa, että painonvartijoissa puhuttiin kanssa tuosta, että vatsan toiminta ei ole sama kuin aineenvaihdunta eli nuo ulostuslääkkeet voit unohtaa, jos sinulla ei ole ummetusta. Ei ole vaikutusta painoon sillä onko kakkasi löysää vai kovaa :-)

Itse olen pari kertaa kokeillut nyt akupunktiota tuohon vaivaan (eli aineenvaihdunnan hidastumiseen täti-ikään päästyä) enkä osaa vielä sanoa sitä enkä tätä, auttaako vai ei. Mutta se KUULEMMA voisi olla hyvä apu. Tiedä sitten :-)

Vierailija
16/16 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut kummallisia kuumuuskohtauksia viime aikoina vaikka oon aina ollut ennemminkin palelevainen.

Miltä kuumat aallot tuntuu? Mietin jo vaihdevuosiakin, vaikka selistys saattaa olla joku muu. Olen 41.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi