Mies nalkuttaa, koska olen liian laiha
Naisen pitää olla kuulemma vähän pyöreä ja selluliittia mielellään. Tavatessamme jo kävin salilla ja tykkäsin treenata plus lenkkeillä. Tiesi minkä otti. Mikään lihaskasa en silti ole.
Raskausaikana mies kävi kuumana, kun olin kunnon höyrylaiva, tosin itse voin pahoin. Nyt olen alkanut taas lenkkeilemään ja treenaamaan (kotona salaa painojen,kahvakuulan kanssa + kotijumppaa kun mies ei päästä salille) ja mies valittaa vain. Uhkailee jopa erolla.
Eikö mikään ole hyvä?Miehen takia en ala ainutta henkireikääni ja pääntyhjentääni pois laittamaan. Jos en saisi lenkkeillä, niin voisin todella pahoin.
Kommentit (23)
Voi viina, sori ap: luin kommenttiasi vähän väärin.
MUILLE LUKUTAIDOTTOMILLE: AP kirjoitti otsikossa "Masentunut, koska olen aina tykännyt urheilla? :D" ja aloitti viestin kirjoittamalla: "Olen kai ollut masentunut ala-asteikäisestä asti."
Jos ei lue otsikkoa, tämä näyttää siltä että AP sanoo olleensa aina masentunut. Jos lukee otsikon, ymmärtää että näin ei todellakaan ole.
Voi viina, sori ap: luin kommenttiasi vähän väärin.
MUILLE LUKUTAIDOTTOMILLE: AP kirjoitti otsikossa "Masentunut, koska olen aina tykännyt urheilla? :D" ja aloitti viestin kirjoittamalla: "Olen kai ollut masentunut ala-asteikäisestä asti."
Jos ei lue otsikkoa, tämä näyttää siltä että AP sanoo olleensa aina masentunut. Jos lukee otsikon, ymmärtää että näin ei todellakaan ole.
Tosiaan ehkä huonosti sarkasmia toin esille kirjoituksessani:)
EN siis ole masentunut vaa urheilu on henkireikä.
Sitä en todellakaan monia tunteja päivässä harrasta, vaan pari kertaa viikossa lihaskuntotreeni ja lasten kanssa lenkkeilyt ja ulkoilut päälle.
ap
Perheeseen kannattaa panostaa. Masentuneisuuteen on hoitoa. Haluat pakolla päästä urheilemaan, se on jo sairasta. Miehesi yrittää vain pitää sinusta huolta, koska välittää sinusta. Sinulle ei taida perheesi merkitä enää mitään..