Mies ei susotu uuteen vauvaan...
Meillä oli rankka synnytys ja ensimmäiset kuukaudet synnytyksen jälkeen, kun lapsi sairastui. Tottakai se koetteli myös meidän vanhempien voimavaroja ja vielä muutamia kuukausia sitten olin sitä mieltä, että ei enää koskaan lapsia!!
Nyt mieli on kuitenkin muuttunut ja vauvakuume iskenyt. Olisi kiva saada vielä toinen lapsi. Mies ei kuitenkaan kuulema enää jaksa, paitsi yhdellä ehdolla. Hän haluaa jäädä kotiin hoitamaan lasta vanhempainlomalle ja minun pitäisi mennä töihin...
Onko kellään kokemusta siitä, että äti menee töihin jo 3kk synnytyksen jälkeen? Ja miten saisin mieheni susotuteltu?
Itse kyllä haluaisin olla kotona ainakin sen ensimmäisen vuoden.
Kommentit (2)
Meillä mies haluaa lisää ja minä en ainuttakaan. Miehellä järkyttävä vauvakuume. Sanoin jo, että jos tästä tulee ylipääsemätön ongelma hänelle niin sitten on parempi etsiä lapselle toinen äiti. Minä en enää kykene.
Sama se kuka vauvan kanssa kotona on. Teidän on vain keskusteltava asiasta ja mietittävä vaihtoehdot. Raha-asian itse laittaisin edelle. Onhan se kolmosen aamutv:n juontajakin lähtenyt töihin ja sen mies hoitanut lapsia kotona.
Mikä kellekin sopii. Voisittehan te puolittaa kotonahoitamisajan?
suostuteltua lapsen tekoon :)
-ap