Mun netissä ei ole ollenkaan sähköpostia, mikä avuksi?
ostin netin. Olen odottanut sähköpostia kavereilta, mutta postia ei ole tullut. Ei edes sitä roska postia, mistä paljon puhutaan. Kuuluukohan tämä vika takuuseen?
Kommentit (11)
avaa itsellesi esimerkiksi Gmail-tili ja ilmoita kavereillesi, mikä on osoitteesi. Ohjeet löytyvät suomeksi. :)
avaa itsellesi esimerkiksi Gmail-tili ja ilmoita kavereillesi, mikä on osoitteesi. Ohjeet löytyvät suomeksi. :)
meidän postitoimisto on muuten lakkautettu. Voiko sen tehdä asiamiespostissa?
kun hän seuraavaksi piipahtaa. Itse ainakin hankin oman sähköpostini sitä kautta.
sen voi avata ainoastaan sisäasiainministeriössä.
Ei, mutta kysypäs postinjakajalta kun hän seuraavaksi piipahtaa. Itse ainakin hankin oman sähköpostini sitä kautta.
Voi.
sen voi avata ainoastaan sisäasiainministeriössä.
en muistanut, kun oman sähköpostini hankkimisesta on jo vuosia. Silloin oli sellainen kampanjakin postilla "Hanki edullisesti sähköpostit meiltä suoraan kotiovelle", siitä sitten innostuinkin.
sähköpostin halvalla, kun ei siihen tuu mitään postiakaan... Ei siinä varmaan mitää vikaa ole, mutta takuuta en anna.
T: ei mul kyl oo kavereitakaan...
Ei vaan kaikki yrittää vedättää sua.
Otsikko hyvä, mutta varsinainen teksti aloittelijamaista, harmittaa. Eikö niitä provoilijan perusohjeita vois lukea??
ostin netin. Olen odottanut sähköpostia kavereilta, mutta postia ei ole tullut. Ei edes sitä roska postia, mistä paljon puhutaan. Kuuluukohan tämä vika takuuseen?
:D