Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän vauvalle lahja?! Auttakaa!

Vierailija
21.01.2012 |

Olen menossa tapaamaan entistä avomiestäni ja hänen vaimoaan. Heillä on nyt kk ikäinen poikavauva. Pari vihittiin kesällä. Mulla ei siis ole exän kanssa lapsia.

Haluaisin viedä heille mennessäni jotain kaunista ja tyylikästä vauvalahjaa / lahjaa yleensäkin, mutta kaali leikkaa tyhjää mitä se voisi olla.

Tilanne on niin ihana että sekä exä että minä olemme tahoillamme onnellisesti naimisissa ja yli 10 vuotta eron jälkeen tuli mahdollisuus tavata hyvissä merkeissä. =) Jotenkin haluaisin muistaa heitä hyvin, koska ovat todella mukavan oloinen pari ja olen tyytyväinen että exällä menee hyvin, kuten itsellänikin.

Auttakaa tyylikkään lahjan hankinnassa, kiitos!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body, housut, paita, villatakki, töppöset, pipo, lapaset..??

Vierailija
2/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja takuuvarma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ikään sopiva lelu

-valokuva-albumi

-soittorasia

Vierailija
4/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulle eka vastaaja: en halua ihan perus lahjaa viedä just tolleen typerästi tyyliin body, lapaset yms tylsää ja tavallista. ;P

Ap

Vierailija
5/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä aina tarvitaan.

Vierailija
6/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi varmempaa viedä joku vaate, mutta laadukkaampi ja arvokkaampi kuin perusperhe itse ostaisi. Hyvin yleisistä soittorasioista yms ei voi olla varma, onko sellaista jo heillä ja lahja menee vähän hukille. Myös joku nimikoitu lahja voisi olla mukava, vauvani sai ihanan nallen, johon sai kaulalappuun nimikoitua firmasta nimen ja syntymäajan. Entäpä joku kaunis pikkutaulu esim. sellainen, jossa on pieni pehmolelu? Memories-laatikko vauva-ajan muistoille?

Vierailija
7/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin kaipaan vauvalahja ideoita!!

Vierailija
8/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen joku puuhelistin

Vierailija
9/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on kaiketi omastakin lapsuudesta jo tuttuja.

En veisi pehmoa, pl. tuo Pentikin pupu, joka on kiva.

Vierailija
10/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vauvojen hupullinen pyyhe, ovat käteviä, eikä niitä ainakaan meillä esikoisen aikaan ollut tarpeeksi.

Vierailija
11/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanruokasetin (lautanen ja muki).

Vierailija
12/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuleluja, samoin Jukka-leluja, jos kotimaiseen haluaa satsata.

Vaatteet jäävät pieneksi, kaatuu ruokaa jne jne, musta puulelut ovat ikuisia ja aivan ihania.

Vierailija
13/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole olleet niistä kiinnostuneita (olisivat ehkä jossain iässä olleet, jos olisivat olleet jotain prinsessa/autot-aiheisia, mutta se vauvatyyli ei purrut heihin silloin kun olivat isompia kuin vauvoja (ja vauvathan nyt varsinkaan eivät tajua mitään lahjoista).

Pentikin puputkaan eivät puhuttele ei minua äitinä eikä lapsia, jotka puolestaan eivät leiki millään keramiikalla vaan tykkäävät just niistä aikuisten mielestä typeristä muovisista leluista.

Jollain aiemmalla oli mielestäni hyvä ehdotus, että ostaisit jotain "perustavaraa", mutta sen verran hienompaa ettei sitä välttämättä raaskisi vanhemmat itse ostaa.

Vierailija
14/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyytäisin tuttavaa tekemään lapselle porontossut. Vaikka jäävät pieneksi niin ne jää tosi kauniiksi koristeeksi. Tosin mie oonki lapista kotoisin :P

Vierailija
15/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Sofie la giraffe, jos pitää ranskalaisesta.

Lisäksi voi viedä jonkun vaatteen tai vaikka kauniin täkin.

Vierailija
16/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pehmolelu.

Vierailija
17/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie jokin käyttöön sopiva: lelut, vaatteet tai vaikka herkkukori hyvän viinin kanssa. Vaikka olette ystäviä, niin kuitenkaan kovin moni ei halua säilytellä vuosia jotain (miehen) exän lahjoittamaa koristepupua tai soittorasiaa. Vaatelahjakin voi olla merkityksellinen, kun ostat jotain muuta kuin Tutan peruskamaa.

Vierailija
18/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekokonaisuus, yläosa ja alaosa. Vaikka kokoa 80 jo että on jotain tulevaisuuteenkin jos ei halua vauvakokoa.

Vierailija
19/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niillä kuitenkaan juurikaan leiki. Ei myöhemminkään. Meillä on niitä monta hyllyllistä!

Veisin jotain kalliimpaa vaatetta esim. juhla-asua tai sellaisen lasten muumilautassetin. Muumiaterimetkin lapselle olivat kivat, niitä alkaa käyttää siinä yhden vuoden kieppeillä ainakin meillä. Myöhempää käyttöä varten voisi ostaa ehkä kylpyleluja ja kylpypyyhkeen.

Vierailija
20/20 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytyy netistäkin, ja joistain lastentarvike/vaatekaupoista. Tosi hyvät vauvalla talvella. Meillä oli ruskea-valkoiset, mutta niitä saa vaaleansini-valkoisenakin.