Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäätkö lihomista

Vierailija
21.01.2012 |

ja kuinka tarkkailet syömisiäsi? Kuinka usein käyt vaakassa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vierailen vanhempieni luona. En itse omista vaakaa, se on aika turha kapine. Tiedän kyllä itse näppituntumalla missä mennään. Viimeiset 10 vuotta "vuosittainen tarkastus" on näyttänyt samaa lukua 50,0- 51,0 kg. Eli ilmeisesti ei ole syytä pelätä lihomista :)

Vierailija
2/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää lihomista mutta en kyllä sitä haluakaan.

Viihdyn kehossani näin kun se on, 166 cm 52 kiloa. 

En tarkkaile syömistäni muuten kuin että huolehdin että syön tarpeeksi ja mahdollisimman terveellisesti.

Helposti jää syöminen koko päiväksi jos en pidä huolta siitä, ja vasta illalla sitten syön jotain mikä ei kyllä ole hyvä eikä terveellinen tapa. En kuitenkaan ahmi koskaan koska voin pahoin jos syön liikaa. Makea ei maistu eikä myöskään alkon tuotteet.

Jostain syystä nälkäkeskukseni aivoissa ilmeisesti nukkuu tai on kuollut. Se ei toimi. En tunne nälkää ja siksi minulla on säännölliset ruoka-ajat, tai pyrin ylläpitämään. Syön jotain noin neljän tunnin välein, mutta usein esim lounas jää välistä. 

Liikuntaa harrastan paljon ja kuntoni on hyvä. Sen on fysioterapeutti testannut. Verikokeet ok. Sairas en ole vaikka syön vähän. 

Lapsia olen synnyttänyt kaksi, ja kummastakin raskauskilot häipyi hyvin nopeasti.  Kroppani toimii näin, ja olen siihen tyytyväinen.  Vaakassa käyn kun muistan.

Vierailija
4/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se vaakka on, jossa te käytte? Itse käyn vaa'assa, kun haluan punnita itseni.

Vierailija
5/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaile enkä liho. Syön kun on nälkä.

Vierailija
6/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se vaakka on, jossa te käytte? Itse käyn vaa'assa, kun haluan punnita itseni.

Mä en käy vaakassa enkä vaa'assa, vaan vaa'alla. En mene vaa'an sisälle :)

Vierailija
7/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää lihomista, kun en napostele enkä vedä mättöä, karkkeja, limsaa, ynnä muita "herkkuja" vatsaani päivät päästään. Syön kolmesti päivässä, satunnaisesti neljästi eli pääruokailujen lisäksi välipala.

Vierailija
8/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Olen jo lihava. Pelkään, etten laihdu enää

Vierailija
9/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sairauden takia niin tarkka dieetti, että ei tarvitse pelätä. Ja vaa'alla pakko käydä säännöllisesti. Kyllä tähänkin on tottunut ja pakko on ollut tottua.

Vierailija
10/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää lihomista. Pelkään vain asioita, joihin en voi itse vaikuttaa.

Vierailija
11/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, miksi pelätä asioita joita voi itse täysin kontrolloida? 

Vierailija
12/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästä.;)