Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa sut oikeasti nauramaan?

Vierailija
21.01.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittelimme niin kliseisesti, että en voi kuin nauraa.

Vierailija
2/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin kuset housuissa kun pelattiin perheen kanssa wiitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pelaan perheen kanssa Wiitä ja katselen 7-vuotiaan tapaa pelata. Siinä hirnuu koko perhe.

QI BBC:ltä.

Rillit huurussa.

Miehen jutut joskus. Viimeksi kun ripustin pyykkiä, se tuli siihen viihdyttämään minua. Ihan päätöntä läppää, mutta päätyi siihen, että olin puoliataktisessa tilassa ja rukoilin lopettamaan.

Työyhteisön perjantain kahvitunnit. Jengi alkaa olla jo väsynyttä, mutta silti jutut on fiksua. Puuttuu vain itsesensuuri.

Vierailija
4/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan silloin kun olen normaalitilassa, eli en ole väsynyt tai humalassa.

Normaalitilassa:

- Lapsen pusuttelukohtauksille nauran, se kai niiden tarkoituskin on. (lapsi 2-vuotias)

- Lapsen jutuille muutenkin, välillä hän osaa olla aika pelle

- itselleni, omalle typeryydelleni tai mokille

- Eläinten toheltaminen (meillä on kaksi välillä niin vajaata, että hävettää ja välillä niin fiksua, että ihmettää, koiraa, joiden sekoilut ovat vain koomisia)

Väsyneenä nauran mustalle huumorille, ironialle ja sarkasmille. Normaalitilassa hymyilen noille.

Useimmiten jos on ihmisiä enemmän ja joku kertoo "hauskaa" juttua, jonka tiedän siis olevan ns. hauska yleisen käsityksen mukaan niin pyrin hymyilemään ja äännähtämään huvittuneesti.

En tiedä olenko vain huumorintajuton, yksinkertainen vai tylsä. Usein tiedän jutut "hauskoiksi" mutta ne eivät vain naurata, yleensä siksi että olen kuullut jo samanlaisia juttuja ennenkin.

Ei, en ole masentunut.

Vierailija
5/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. äsken kuuntelin Karhukirjeitä, siinä on loistavaa sellaista.

Myös tilannekomiikka.

Vierailija
6/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannekomiikka, lähinnä lasten toilailut ja huvittavat jutut (esim. yksi lapsista luulee että se yksi joululaulu menee: kilisee kilisee mulkunen...on tässä viime päivät huvittanut minua)

Ironia, sarkasmi, musta huumori naurattavat/hymyilyttävät mielentilasta riippuen.

Ehkä kaikkein eniten naurattaa sellaiset päivät, kun ihan kaikki menee päin persettä. Aamusta lapsi kakkaa ryijymatolle, kun lähdet liikenteeseen tiputat avaimet lumihankeen, auto hajoaa, unohdat ostokset ruokakauppaan ja lukitset kännykän kun laitat pin-koodin kolmesti väärin...ja illalla ukko ilmoittaa että voi vielä vähän työpäivä venyä kun auto jätti moottoritielle. Illalla naurattaa ihan hysteerisesti.

Vierailija
7/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut normaalisti nauran lapsen teoille/jutuille,jopskus äijänkin vitseille,mutta eniten naurattaa toisten mokailut/kömmähdykset;DD

olenko ilkeä ihminen?

Vierailija
8/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies valitti työpaikkaruokalan ruuan kuvottavuudesta. Jatkoi sitten sanomalla, että tietysti on hyvä, että töissä ruoka on kamalaa, koska sen ansiosta kotona tarjottava 4 vuotta vanha purkkihernekeitto maistuu loistavalta (oltiin aiemmin illalla syöty tätä herkkua). Jotenkin miehen tuska huonosta ruuasta alkoi vaan naurattaa aivan älyttömästi.

Vierailija
9/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuvateatterissa elokuvan Varasto, nauroin monesti ääneen.

Suosittelen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme