Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies mustasukkainen työstäni?

Vierailija
20.01.2012 |

Olen vaihtanut työpaikkaa muutama kuukausi sitten ja olen todella tyytyväinen työhöni. Olen saanut arvostusta tekemisistäni, jopa jo uuden tittelin ja palkankorotuksen ihan pyytämättä.

Myös toimenkuva on vaihteleva ja haasteitakin riittää. Ala on miehinen ja tähän työhön kuuluu satunnaiset parin päivän työmatkat. Matkustaminen ei ole minulle itseisarvo, mutta antaa mukavaa vaihtelua konttoripäiviin.

Tänään laitoin kalenteriin miehellekin nähtäväksi tulevien kuukausien sovittuja työmatkapäiviä, ihan vaan yhden yön poissaoloja pääasiassa. Mies on nyt sitten mököttänyt ja ollut poissaoleva koko illan.

Miehen työhön kuuluu myös matkustelua, enemmän kuin minulla. Lasten ollessa pienempiä koin nämä matkat aika raskaina kun jouduin hoitamaan koko kotirumban yksikseni. Miehen työmatkat ovat olleet välillä viikonkin mittaisia. Lapsia täytyy edelleen kuskailla, mutta muuten arki on jo paljon helpompaa.

Miksi mies on nyt sitte nyreissään minulle kun teen noita satunnaisia matkoja. En edes haluaisi mainita niistä ennen kuin on pakko, tunnen siis jostain hölmöstä syystä syyllisyyttä niistä. Mitään sutinaa ei kolleegojeni kanssa todellakaan ole eikä tule olemaan. Ehkä tämä uusi työni vaatii sopeutumista mieheltä. Itsestäni tuntuu upealta kun vuosien junnaamisen jälkeen pääsin työhön, jota on ilo tehdä ja töihin meno on mukavaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla