Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöhkö koirani ei tajua nukkua uudessa ihanassa vuoteessaan.

Vierailija
20.01.2012 |

Ostin sille sohvan viereen sohvan väreihin sopivan, ihanan ja pehmoisen pedin, maksoin siitä 60€ hitto vie, ja tuo nukkuu edelleen mun karvalankamatolla! Houkuttelin, käskin maate petiinsä ja kävin jopa ite köllöttelemässä siinä että elukka tajuais, mutta se vaan kattoo mua kuin idioottia ja karvaa mun kallista mattoa edelleen. :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et siihen tarttuu kunnolla sen lemu ja paa sen sen uuden pedin päälle ja uus luu siihen niin hoksaa, eti ahaa, tää onkin sallittu makuupaikka ja ah miten kotoisa tuoksu :)

Vierailija
2/8 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten en tota keksiny. Kokeilen heti! Kiitos! :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu ei auta, ota karvalankamatto pois pariksi viikoksi...niin koirasi menee uudelle pedille-siis kaikki lähistön matot pois.

Vierailija
4/8 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu ei auta, ota karvalankamatto pois pariksi viikoksi...niin koirasi menee uudelle pedille-siis kaikki lähistön matot pois.

Vierailija
5/8 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/8 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehu aina kun menee siihen uudelle pedille :)

nro 2

Vierailija
7/8 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kissani ainakin nukkuvat muualla. Toinen sohvalla tai jalkopäässä, toinen lämpöpatterin vieressä. En saisi niitä missään uudessa petissä nukkumaan. Kaupoissa olis kyllä ihania kissanpetejä myös. Sait järkevänkuuloisia vinkkejä, joten eiköhän se siitä ajan mittaan - itse ajattelisin kokemattomana niin, että siinä uudessa pedissä ei pidä olla sitä uutta kaupan hajua, vaan nimenomaan luo siitä mahdollisimman kulahtaneen, tutun oloinen ;)

Vierailija
8/8 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira ei halua nukkua missään muualla öisin, kuin sänkyni alla.

Vaikka olen laittanut sille sänkyjä ja pehmeitä nukkumapaikkoja sänkyni viereen, ne eivät kelpaa.

Laitoin jopa pehmusteita sille sänkyni alle, kun ajattelin että siellä on ankeaa nukkua. Se kaapi ne peitot pois koska haluaa nukkua vaan paljaalla lattialla.

Koirat on joskus mieltymyksissään omituisia, mutta niin ihania :)