Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikakysymys:Come-laite jollain muulla

Vierailija
20.01.2012 |

täällä..?? Miks mun aina pitää runkata,ku teen niitä harjoituksia sen kanssa?Lisäksi on pakko sanoa,et on "jotenkin" iso,kun ajattelee,et pitäis harjoittaa niitä lantionpohjan lihaksia sen kanssa..vaiks mullakin vaikea synnytys,imukuppi ym.iso päänympärys,ym. mut silti se tuntuu nykyään "isolta" mun pimppaan...??

Kertokaa te muut,ootteko huomanneet jotain samaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viel' ostanut kun haluaisin käyttökokemuksia ensin kenellä on se.

Olen treenaillut geishakuulilla ja Smartballs kuulilla muutaman vuoden. Toisaalta olen ihan tyytyväinen tuloksiin niilläkin. Jos pidän pitempään, vaikka koko päivän kuulia, niin kyllä se alkaa loppupäivästä hieman kiihoittaa. Ja kuulat poistaessani (tai vähän ennen) hoitelen klitoriksesta orgasmin tai kaksikin. Se oli mainittu muistaakseni Cosmopolitan kehden sivuilla hyväksi keinoksi rentouttaa nuo lihakset treenin jälkeen.

Vierailija
2/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

instrusta joskus aikoja sitten..niitä pystyn aivan mainiosti pitämään sisälläni vaikka koko päivän..totuttelen tuohon come-laitteeseen parhaillaan.koen hieman "isoksi" sen ympärysmitaltaan ja äskenkin piti hoidella klitoriskiihotuksella comen aiheuttamat vibrat.

Täällä joku joskus reilu vuosi sitten kehui come-laitetta,siksi sen hankinkin,josko sais lisää puristusvoimaa!Mutta täytyy sanoa,et on ihan erilaista kuin kuulan kanssa..Vaatii jotenkin totuttelua..

Olen siis ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottelen kokeilua. Miten iso se on vaikkapa verrattuna smartball:iin? Siihen silikoniseen narulliseen. On aika jytkäleen oloinen tuo smartball.

Vierailija
4/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta googleta se,siellä kuvaa..voin kyllä myöh.

mittailla sen sulle...;)Ap

Vierailija
5/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos come on teidän mielestä iso. No sehän on hyvä toisaalta ei vaadi edes treeniä jos ei meinaa saada comea pilluun edes liukastettuna :)

Vierailija
6/9 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kokeilen sitä ensi kertaa.

Vierailija
7/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänään sain ja huomenna kokeilen." Ei vaikuta lupaavalta.

Vierailija
8/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko päätelmäsi hätäinen, vai miksi ei ole hyvä.

Eikö tuo ole ihan apteekki tuote ja lääkäreiden kehittämä, joten outoa, jos ei mitenkään toimi.

Vierailija
9/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko päätelmäsi hätäinen, vai miksi ei ole hyvä.

Eikö tuo ole ihan apteekki tuote ja lääkäreiden kehittämä, joten outoa, jos ei mitenkään toimi.

Asennettasi vaan kritisoin. Jos ostit sen tositarkoituksella, niin mikset edes kokeile sitä saman tien kuin saitkin sen. Lyön vaikka vetoa, että et jaksa/viitsi harjoitella sen kanssa paria kokeilua enempää ja siitähän sitten ei ole mitään hyötyä.