Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies töissä, ei enää koskaan soita milloin tulossa kotiin.

Vierailija
20.01.2012 |

Tulee aina milloin tulee. Kun lupaa tulevansa klo 19, tulee tuntia myöhemmin. Tai käy Verkkokaupan kautta. Tai jumittuu tekemään vielä "pari pientä hommaa". Näkee ne aivan normaaleina asioina, ei ymmärrä, että lapset ja perhekin haluaisi olla hänen seurassaan joskus. Yleensä hänellä menee töissä n. klo 20-22. Kyseessä normaali, valtiolle tehtävä it-alan työ. Eli ei kyseessä mikään huikea ura.

Tiedän, että osaltani olen vaikuttanut tähän puhelinhiljaisuuteen, kun olen useinkin mieleni pahoittanut, jos hän on soittanut esim. klo 19.45, kun hän on sanonut tulevansa kotiin klo 19. Tuolloin oli siis juuri aloittanut kotimatkan, eli tuli myöhästymään yht. 1,5 h. Ei siinä niin hurjan hilpeällä mielellä voinut olla yleensä... Olisi soittanut jo esim. klo 18.15, kun olisi pitänyt oikeasti lähteä, jotta olisi ehtinyt kotiin 19. En ymmärrä.

No, me lasten kanssa elämme aivan miehestäni riippumatonta elämää viikot, syömme päivällistä keskenämme, keksimme omat iltamenomme jne. Surullista, mutta ei tämä minusta oikeaa perhe-elämää ole.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita miehelle kirje...ja selvitä tilanne.

Voisiko olla joku hoito menossa?

Vierailija
2/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies kertoi vähän aikaa sitten haluavansa eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en edes odota miestä kotiin. eli tulee kun tulee. Tekisin täysin omat suunnitelmat lasten kanssa riippumatta siitä, onko mies monelta tulossa vai ei. Joskus saattaisin jopa tehdä niin, että tulisin mahd. myöhään jostain kotiin, että mies olisi jo kerennyt tulla ja vaikka vähän ihmetellä missä olemme. Eli niin, että mieskin tajuaa ettet enää odota häneltä yhtään mitään, et kysele, vaan teet omat suunnitelmat. Katsotaan huomaako mitään ja tajuaako joskus jotain.

Vierailija
4/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemättä iltaruokaa miehelleni, jos tähteitä edelliseltä päivältä ollut tarpeeksi lapsille ja minulle. On kyllä ihmetellyt, että eikö minulle ole ruokaa? Sanoin vain, että ethän ole koskaan kotona ruoka-aikaan, tuntuu turhalta ruveta erikseen kokkailemaan hänelle ruokaa. Otti kuitenkin herneen nenäänsä. Ihan hyvä. Taisi vähän mennä sanoma perille.

Muuten aionkin jatkaa elämää niin, etten paljoa välitä milloin herra suvaitsee tulla kotiin. Helpompi, kun ei edes odottele. Tosiaan, täytynee minunkin tehdä niin, etten ilmoittele mihin menemme.

Vierailija
5/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut jo lähes 10 vuotta. Puitiin sitä parisuhdeterapiassa. Auttoi sen verran etten enää odottele turhaan kotiin. Eli elän omaa elämää lasten kanssa ja mies omaa työlleen.

Ja ennenkuin ensimmäin ryntää tänne päivittelemään salapanoista niin turhaan loksutatte leukojanne. Nyt on kyse työnarkomaaneista tai jostain muusta työriippuvuudesta. Itsekkäitähän nämä miehet ovat. Ei ne nää eikä muista rakkaimpiaan.

Vierailija
6/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee sohvalle makaamaan, avaa telkkarin ja laittaa korvakuulokkeet päähänsä. Makaa siinä kunnes menee nukkumaan. MInä keskustelen lasten kanssa, teen iltapalan, kuulustelen läksyt ja luen iltasadun kuopukselle. Menen nukkumaan. Mies tulee jälkikäteen (nukkuuu lastenhuoneessa)

Vierailija
7/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on yrittäjä. Ja on ihan normaalia ettei herrasta näy eikä kuulu. Itse saa ottaa selville missä on ja onko jo tulossa kotiin. Nyt tiedän että on jo tähän aikaan tulossa kotiin -perjantain kunniaksi- hieman aiemmin. Vartin päästä kotona

Vierailija
8/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies työttömänä..tekee sellasta kausi työtä et noi 8kk vuodesta töissä ja loput työttömänä.ärsyttää.mut toisaalta..ihan kiva kun on kotona,kun näitä juttuja lukee,mut olis kiva et toinenki tienais.saahan se tosin ansiosidonnaisen,mut ei sillä perhettä elätetä.itse oon kyllä töissä.on tietysti näinä kuukausina paljon läsnä,olis vaan kiva jos olis joskus kesälomakin.

Vierailija
9/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehestä ei ole vieläkään kuulunut mitään. Nyt kun on ollut tosi huono keli, niin pikkiriikkisen huolestuttaakin, ettei vaan liikenteessä olisi käynyt jotain. Vaikka kyllähän se poliisi sitten soittelisi....

Voin kertoa, että ei se kesälomakaan niin kauhean mukavalta tunnu, kun hirmuiset odotukset ladattu koko vuodelta yhdelle ainoalle kuukaudelle. Mies on töistään aikamoisen loppu, haluaisi vain olla kotona ja huilia. Lasten kannalta olisi taas kiva vähän reissata ja käydä jossain.

Sellaista se on.

Vierailija
10/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä siinä on, ettei koskaan tiedä milloin mies aikoo tulla. Miehen ollessa työreissullakin on helpompaa, kun tietää, ettei varmasti tule kotiin illalla, mutta normaaleina päivinä sitä väkisinkin elättelee toiveita, että sekä itse että lapsi ehtisi viettämään aikaa rakkaansa kanssa.

Meillä ehkä tavallaan onneksi oli aika raskas vauva-aika, joten oli pakko vetäistä parit itkupotkuraivarit, että ei jaksa olla aina yksin lapsen kanssa. Lapsen ollessa vähän isompi aloin opiskelemaan, joten silloin, kun olen illan koulussa, miehen on pakko lähteä töistä ajoissa hakemaan lapsi hoidosta.

Jotenkin näiden jälkeen on tajunnut, että sitä voisi tulla muulloinkin järkevään aikaan kotiin tai ainakin vähän kykenee nykyään ilmoittamaan meneekö pitkään vai ei.

Vierailija
11/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tein selväksi jo ennen raskaaksi tulemista etten tee lapsia, jos pitää elää yksinhuoltajana. No, vähän yli vuoden sitä aina kesti että mies tuli jopa n. klo 18 pintaan kotia ja hoitelikin vauvaa. Sitten iski taas työnarkomania ja päivät venyivät sinne 20-22.

Ap

Vierailija
12/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jostain jenkkikeskustelupalstalta luin miehen kysymyksen samasta asiasta mutta siis tosiaan miehen näkökulmasta!

Ei vaan tiedä aina, tuleeko jotain viime hetken hommaa vai ei, eikä tajua, että sinä pähkäilet, laitatko pihvejä neljälle vai kolmelle.

Koita ottaa asia puheeksi miestä syyllistämättä, varmaan hänkin tahollaan yrittää tehdä parhaansa perheen elättämiseksi ja työpaikkansa säilymisen eteen. Kaikissa duuneissa ei vaan aina voi sanoa "ei", varsinkaan noissa alihankintahommissa. Konsulttiko on?

Vierailija
13/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti miehesi ei koe saavansa töissä tarpeeksi aikaiseksi. Ei ehkä osaa ja siitä tulee ihan hirveä stressi. Varsinkin, jos sillä on paljon vastuuta, mikä pitää yksin kantaa. Tämähän ei aina näy palkassa minään huippuliksoina.

muita vaihtoehtoja on, että se on pienenä jo hylätty omaan huoneeseen. Ehkä kukaan ei ole koskaan vaatinut olemaan missään ajoissa ja pitämään lupauksiaan. Jos on vielä eroperheestä, niin on ehkä jopa valinnut oleskelupaikan mielensä mukaan. Kaikki ei vaan ole oppineet pienestä pitäen arkirutiineja, eivätkä sitten osaa niitä aikuisenakaan noudattaa.

Vierailija
14/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies ole pettämässä sinua jonkun kanssa. Epäilyttää kyllä tuollainen jos ei vaimo ja lapset kiinnosta. Oletko katsonut mihin mies on kännykällään soitellut ja kirjoitellut?

Toivottavasti asia selviää...

Vierailija
15/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies ole pettämässä sinua jonkun kanssa. Epäilyttää kyllä tuollainen jos ei vaimo ja lapset kiinnosta. Oletko katsonut mihin mies on kännykällään soitellut ja kirjoitellut?

Toivottavasti asia selviää...

mies on it-alalla. Semmosta se homma usein on. Aina jotain kesken.

Vierailija
16/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUSSI SITÄÅ RAJUSTI ! SEKSIÄ BEIBE SEKSIÄ ANNA PÄRISTÄ JUMALAUTA !

Vierailija
17/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en edes odota miestä kotiin. eli tulee kun tulee. Tekisin täysin omat suunnitelmat lasten kanssa riippumatta siitä, onko mies monelta tulossa vai ei. Joskus saattaisin jopa tehdä niin, että tulisin mahd. myöhään jostain kotiin, että mies olisi jo kerennyt tulla ja vaikka vähän ihmetellä missä olemme. Eli niin, että mieskin tajuaa ettet enää odota häneltä yhtään mitään, et kysele, vaan teet omat suunnitelmat. Katsotaan huomaako mitään ja tajuaako joskus jotain.

Ja en oikeastaan monesti kysele tai kinua miehen suunnitelmia vaan teen omani lapsen kanssa ja usein vielä hieman kiusallani siten, että jos oletan ettei miehellä ole suunnitelmia vaikka vk-lopuksi (olemme molemmat arkityössä), niin huolehdin, että meillä lapsen kanssa on sovittua menoa. Siinä kohtaa alkaakin mies kinuamaan, etä eikö voitas olla yhdessä...:) En toki peru tuolloin jo sovittua menoa, mutta herääpähän toinenkin..

Vierailija
18/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei kyllä välttämättä osaa yhdistää outoja tekojasi omiin valintoihinsa.

Vierailija
19/19 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutakin miehellä on aivan tarpeeksi ja stressiä pukkaa, en sitä sano.

Toista naista ei 99,9 % ole, en usko että millään jaksaisi hoitaa sellaista vielä kaiken päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi