Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko lähteä yksin usean vieraan miehen kanssa jatkoille?

Vierailija
20.01.2012 |

Kahden tai useamman.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän paikallisen kaverin kanssa jeepillä heidän kämpilleen. Olin tutustunut yhteen heistä edellisenä päivänä. Aika edesvastuutonta ja ikääkin oli 32 v. Silloin olin sinkku ja aika vastuuton. Nyt perheellisenä en voi ymmärtää. Toki olin vähän humalassa. Mitään pahaa ei tapahtunut. Vietin ihan mukavan yön sen kaverin punkassa ja aamulla hän heitti minut hotellille.

Vierailija
2/6 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin kapakasta,kun heidän kämpillään oli juotavaa ja molemmat kohtelivat minua kuin "kukkaa kämmenellä"..Mutta nykyisin ois toisin,kun ikää on tullut..en lähde enää ikinä periaatteessa kenenkään vieraan matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka monesti kännissä useampienkin miesten luo, mitään ei ole koskaan sattunut kun kaikki miehet on olleet sellaisia kilttejä (näin jälkikäteen arvioituna) mutta en kyllä enää tekisi mitään noin tyhmää, jos ei halua tulla raiskatuksi/ tapetuksi tms..

Vierailija
4/6 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka monesti kännissä useampienkin miesten luo, mitään ei ole koskaan sattunut kun kaikki miehet on olleet sellaisia kilttejä (näin jälkikäteen arvioituna) mutta en kyllä enää tekisi mitään noin tyhmää, jos ei halua tulla raiskatuksi/ tapetuksi tms..

mitään orgioita ole mennyt kuitenkaan harrastamaan.

Vierailija
5/6 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ollut mitään mielenkiintoa tehdä niin.

Vierailija
6/6 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinteistä,että tunsi ne ennestään,joten ei tarvinnut pelätä mitään.Fiksuja tyyppejä molemmat,toinen sh,toinen graafikko museossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi