Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

29 vuotias mukava ja fiksu mies etsii omaa kultaa tositarkoituksella, löytyisikö täältä?

Vierailija
20.01.2012 |

En piittaa baari elämästä, savuton ja alkoton olen myös.. Tää yksinäisyys on niin paskaa!!

Laitan mailiosoo jossainvaiheessa, mikäli kiinnostusta löytyy =)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei millään pahalla, mutta aika moni ei kyllä tuonkaltaista ilmoitusta arvosta--> et kerro itsestäsi juuri mitään. Ja sitten odotat että elämäsi nainen vastaa viestiin?? Tuollaiseen avaukseen tuskin yksikään fiksu nainen vastaa. Tai siis..miksi ihmeessä vastaisikaan?

Jos oikeasti olet naista etsimässä, niin PANOSTA nyt edes viiden minuutin verran tuohon "ilmoitukseesi", ja mieti mitä siinä haluat sanoa. Ilmoittelit sitten täällä tai jollain muulla palstalla.

Samaa voi soveltaa kaikkiin treffi-ilmoituksia laativiin. Miettikää vähän jotain, millaisen naisen haluatte (vihje: naiset arvostavat jos tämä koskee jotain muuta kuin kuppikokoa) ja vähän jotain siitä, mitä _erityistä_ juuri itsessä on.

Vierailija
2/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarielämä on yhdyssana.

Kävitkö koskaan semmoisessa paikassa kuin koulu? (siellä kerrottiin esim. tuo em. asia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terentius@luukku.com

Ilmoitus ei ole tarkoitettu homoille, parisuhteessa tai avioliitossa oleville!

Kyllä, oma perhe on hakusessa, myös yh- t.. Ei seikkailijat.

Harrastuksena Musiikinkuuntelu, Lauluopinnot, Television katselu, Lenkkeily, Sukututkimus jne..

AP.

Vierailija
4/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pari viikkoa sitten kertoi omaavansa pilin (vai oliko se pippelin) ja etsivänsä selänpesijää.

Vierailija
5/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle on asiaa, niin toivon sen sanottavan suoraan kasvotusten, eikä tulla tänne palstalle vittuilemaan! ap.

Vierailija
7/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keneltä viestit tulee. ap.

Vierailija
8/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraamalla viestittäjien ID- numeroita, voitte tarkistaa keneltä viestit tulee. ap.

Vierailija
9/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voihan täältä löytyä joku mukava nainen, jolla on maha pystyssä.

Vierailija
10/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia ja fiksuja täällä tosin harvemmin liikkuu. Lähinnä porvoolaisia.

Vierailija
11/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen on hakusessa? Muutenhan voin hukata monta kymmentä sekuntia turhaan näpyttelyyn ;) Mukava ja fiksu olen kyllä, mutta entäs näiden kliseiden jälkeen ...

Vierailija
12/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä seittemän lasta, haittaakse?

Vierailija
13/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tuo mikään tiukka raja ole.. Lapsellinen tai lapseton, yhden miehen nainen.

Siinä nyt aluksi jotain. ap

Vierailija
14/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ajattelin, että olisin voinut tällaisen pienen haun täällä esittää. ap

Vierailija
15/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nätti sekä sporttinen, mutta en kyllä av:n tai yleensäkään netin kautta tutustuisi mieheen.

Ei minulla ole muutenkaan mikään kiire suhteeseen.

Onnea kuitenkin aloittajalle kumppanin etsintään!

Vierailija
16/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiinnostuneita naisia linjoilla. Jotenki hupaisaa kun täällä on usein kirjoitellu 35-40 vuotiaat neidot, joiden biologinen kello tikittää, ja valitellu ku ei vapaata miestä löydy ja sit nuoremmille naureskellaan.. Ottakaa nyt arvon naiset vihjeestä vaari ja vastatkaa kaverille, ni ei tarvi vanhempana valittaa ;)

Eihän tää nyt varsinainen senssipalsta ole mut luulis tuonki aihe vapaan alle mahtuvan

M38

Vierailija
17/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykäs ja vähemmän filmaattinen 37v yh. Olen siis kaksi vuotta liian vanha.

Elämäsi menetys! Juuri tällä viikolla mietin, että voisihan se mieskin olla tässä elämässä ihan kiva lisä. Oman maun mukaista elämää vietän ilmankin, joten miehen ei tarvitsisi olla pelastava prinssi uljaalla hevosella. Lapseni on hyvin kasvatettu eikä minulla ole pakkoa saada uutta lasta (ilmiselvästi parhaimmat geenini olen jo siirtänyt seuraavalle polvelle). Toki toinen lapsikin voisi olla elämää sulostuttava asia.

En juo, polta tai petä. Varas kyllä olen: 4v pihistin kaverini Barbie-nuken vaaleanpunaiset kengät. Ne ovat kylläkin jo palautettu oikealle omistajalleen.

Vierailija
18/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piittaa baari elämästä, savuton ja alkoton olen myös.. Tää yksinäisyys on niin paskaa!!

Laitan mailiosoo jossainvaiheessa, mikäli kiinnostusta löytyy =)

senkin höpönassukka. Mailaa mulle: nahka_jarski21cm@gmail.com . Takaan ettet pety. Grrrauh;)

Vierailija
19/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kerrankin olis ketjuun tullut asiallisia viestejä. On niitäkin, mutta silti pitänyt tulla tännekin aukoo turpaansa. Musta tämä oli ihan kiva aloitus, ja vaikkei senssipalsta olekaan, niin muun roskan seassa menee ihan hyvin yksi aurinkoinen seuranhakuilmoituskin. :)

Toivon että löydät mukavaa seuraa, ap! :)

Vierailija
20/33 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Suomea olet? Laitapa sitä mailiosoo, niin voisin kirjoitella. N31