Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No vääntäkää nyt mulle rautalangasta, että mitä se Väyrynen on muka toilaillut?

Vierailija
19.01.2012 |

En ole kuullut mitään, tosin olen 80-luvulla syntynyt.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lisää!!

Vierailija
2/46 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä eduskuntavaaleissa pantannu sitä jotain paperia ja sanoi ettei anna sitä paperia eteenpäin jos ei pääse ministeriksi. Pakko oli sit antaa ministerin salkku että Keskusta sai paikkansa suurimpana puolueena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kiistänyt puheitaan yhtä paljon kuin Pave.

Ei osaa lakeellistakaan englantia, ei käytöstapoja maailmalla jne.

Vierailija
4/46 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on tiedossa, että joku on toilaillut

kunnolla, niin en kai minä ehdoin tahtoin ole niin tyhmä, että häntä äänestään, kun on tarjolla niitäkin, jotka eivät ole toilailleet. Esim. Sari Esaayah ei ole toilaillut. Tiedossani ei ole myöskään Biaudetin toilailuja jne.

En tajua noita Väyrysen puolustajia, jotka hokevat, että "kyllähän ne muutkin". Ja sitten tuota marttyyriasennetta, että Väyrystä kohdeltaisiin jotenkin väärin. Kyllä on niin kohdeltu silkkihansikkain näissäkin vaaleissa.

Vierailija
5/46 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, nämä eivät ole huumoria. Väykkä on tunnettu tosikko.

"Vastuutani en voi väistää."

Väyrynen ilmoittaessaan pyrkivänsä presidenttiehdokkaaksi 2011.[1]

"Olen siihen liian vanha ja liian lyhyt."

Paavo Väyrynen tasavallan presidentin tehtävästä Nykypäivä-lehdessä syksyllä 2008 - keväällä 2009

"Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." [2]

Väyrynen keskustan puheenjohtajavaalin aikana 2010.

"Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa." [3]

Väyrynen illanistujaisissa Mikko Pesälälle, Suomen Kuvalehti 3/1999

"Politiikassa tuloksia ei mitätöidä, vaikka ne olisikin saatu reilun pelin sääntöjä rikkoen."

Väyrynen kirjassaan Itsenäisen Suomen puolesta

"Suomen tilanne on suhteellisen hyvä. Olemme syrjässä pahimmilta myrskyiltä ja sateilta. Sateiden lisääntyminen ei ole ongelma, jos ne pysyvät jossakin kohtuudessa. Kuivuuskaan ei pahemmin haittaisi, kun meillä riittää kasteluvettä. Ilmaston lämpeneminen pikemminkin parantaa kuin heikentää Suomen maatalouden kilpailukykyä."

Väyrysen kolumni ilmastonmuutoksesta, Ilkka, 26.1. 2007

"EU:hun liittyminen oli virhe."

"En minä ole EU-vastainen."

"En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin."

Väyrynen television vaalitentissä

"Ei, en ole niin sanonut ja vaikka olisinkin niin en sitä tarkoittanut."

http://fi.wikiquote.org/wiki/Paavo_Väyrynen

Vierailija
6/46 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy ei olisi Väykässä vaan tiessä, joka teki väärässä paikassa mutkan.

Vierailija
7/46 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

evg

Vierailija
8/46 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedonnut että ministerinä/kansanedustajana hänellä olisi siihen oikeus, vaihtanut mielipidettään nukuttuaan yön yli. Nämä nyt ainakin tulee mieleen

Vierailija
9/46 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnalla kehitettiin termi väyrystellä, joka tarkoitti sanojensa perusmista ja kaikenlaista venkoilua sanomisten kanssa. Lue se Pahkasian vitsipääkirjoitus joka nyt kiertää. Siinä tiivistyy mitä Väyrysestä oikeasti ajateltiin siihen aikaan, ihan tosissaan.

Vierailija
10/46 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aikanaan oikein käytetty termi.

Eli miten juttu väännetään joksikin muuksi.

Taas tuli nähtyä MTV3 lopussa.

Kaikkien ehdokkaiden piti kehua yksi arvalla vedetty vastustaja, miksi tuosta vastustajasta pitäisi tulla presidentti.

Kaikki kehuivatkin hienosti oman arvotun kohteensa.

Todella hyvää ja hienoa käytöstä.

Viimeisenä Väykkä, kuinka ollakkaan kun piti kehua Sale, niin ei sanaakaan kehumista.

Juttu kääntyi siihen, kun hän (Väykkä) on toisella kierroksella, niin hän järjestää mielenkiintoisimmat väittelyt Salea vastaan.

Eli kehui käänteisesti itseään.

Väyrystelyn ylivoimainen suomenmestari.

Vierailija
11/46 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies. En varmasti äänestä. Jos siitä tulee pressa niin mehän sanotaan trrvemenoa eu ja tervotuloa aah niin ihana venäjä. Oikeesti. Vaarallinen mies. Joutaisi telkien taa...

Vierailija
12/46 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa koko perhe asusti Helsingin Krunikassa lähes 200 m2 ökyasunnossa ja Keminmaalla oli keskellä tyhjää tonttia 5 m2 jalasmökki.

Yritti junailla Venäjän-öljykaupoilla Kepulle hyvän maineen ennen yksiä vaaleja Vladimirovin avustuksella.

Oli KGB:n "oma mies" Suomessa eli käytännössä tiedonantaja.

Yritti kaataa hallituksen ennen tärkeitä EU-neuvotteluja jäämällä ulkoministerin hommista, ajatellen ettei tilalle löydy ketään. Aho vetäisi pakasta MTK:n puheenjohtajan Heikki Haaviston, mikä on yksi Esko Ahon hienoimmista muuveista

Houkutteli ennen yksiä vaaleja Kokoomuksen ja muutaman muun puolueen ns. kassakaappisopimukseen, jossa tavoitteena oli kepu- ja väyrysjohtoinen porvarihallitus. Homma meni reisille, kun demarit ottikin kokoomuksen punamultaan, kymmenien vuosien oppositiovuosien jälkeen.

Oli sitä mieltä, että Ruotsin pitää tehdä EU-päätös ennen Suomea ja siksi vetkutti päätöskeskustelua pari vuorokautta puhumalla vuoroin yhden toisen EU-kriittisen edustajan kanssa.

Viivytteli Baltian maiden itsenäisyyden tunnustamista niin pitkään, että se ärsytti kansainvälisesti jo muitakin kuin Baltian maita itsiään.

Ratsasti Kiinassa sikäläisittäin varsin pyhällä hevospatsaalla.

Istui 10 vuotta putkeen ulkoministerinä neukkuja nuoleskellen, pykäsi sitten presidentinvaaleja silmälläpitäen väitöskirjan, jonka keskeiset tulokset olivat että Neuvostoliitto pysyy ikuisesti ja Euroopan kahtiajako samoin, ja heti seuraavana vuonna molemmat hajosivat

Vierailija
13/46 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin hän selitteli, että kyseessä oli "Dostojevskin Keminmaan kirjastossa oleva koko tuotanto" ja että se onnistui, koska hän "luki ainoastaan pääkohdat tarkasti ja muun kursorisesti" :D

Vierailija
14/46 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi panee kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
15/46 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui 10 vuotta putkeen ulkoministerinä neukkuja nuoleskellen, pykäsi sitten presidentinvaaleja silmälläpitäen väitöskirjan, jonka keskeiset tulokset olivat että Neuvostoliitto pysyy ikuisesti ja Euroopan kahtiajako samoin, ja heti seuraavana vuonna molemmat hajosivat

Nostredamus olisi ylpeä! :D

Ei mutta oikeasti, kiero kuin korkkiruuvi koko äijä.. Silti pysynyt politiikassa mukana luoja ties kuinka kauan ja kuvittelee pääsevänsä presidentiksi vaikka kahdella edellisellä kerrallakaan ei ole onnistunut. Onneksi presidentin titteli on nykyisin vain nimellinen, muuten vituttaisi aika rankasti jos Pave tai Sale voittaisi vaalit..

Vierailija
16/46 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten tiedä mistä oikein aloittaisi :)

Sen muistan elävästi, että juuri ennen EU:hun liittymistä hän puhui yksinpuheluitaan eduskunnassa (minä, minä ja minä) viivyttääkseen neuvotteluja, koska vastusti EU:hun liittymistä. Mutta kun Suomi sitten liittyi,kas kummaa, kukapa se oli siellä meppinä kuin kukko tunkiolla, no Väykkä itse.

Kun vuoden 1994 presidentinvaalikampanjassa Elisabet Rehnille povattiin suurempaa kannatusta kuin Väyryselle, jossakin tv tentissä Rehn istui Ahtisaaren vieressä. Sitäkö Väykkä sitten itkemään, "mediapeliä, mediapeliä". Se mediapeli hänet sitten pudotti toiselta kierrokselta. Niinpä, uskokoon, kuka haluaa.

Näitä juttuja, joissa Väyrynen toimii kuin pikkulapsi, olisi varmaan miljoona.

Esim. joitakin presidentinvaaleja ennen hän osti itselleen silmälasit ikkunalasilla näyttääkseen viisaammalta.

Hänellä on entisten presidentivaalikampanjien aikaisia esitteitä tallella ja hän jakelee niitä taas. Pihi mikä pihi.

Ei jaksa enempää, inhon väristykset menee kropassa kun joutuu tuota miestä ajattelemaan.

Vierailija
17/46 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska halusi keskittyä tuleviin presidentinvaaleihin. Mediapeli meni niin, että muutama päivä ennen varsinaista äänipäivää media alkoi esittää virheellisiä gallupeja, ettei Väyrynen pärjää ja Väyryselle annettiin huonot kannatusluvut.

Todellisuudessa Väyrynen oli saanut ennakkoäänistä TOISEKSI eniten ääniä. Ennakkoäänet luonnollisesti paljastettiin varsinaisena vaalipäivänä klo 20 äänestyskoppien sulkeuduttua.

Tuosta mediapelistä ja valheellisten gallupian julkaisemista aiheutui se, ettei moni "uskaltanut"/viitsinyt äänestää Väyrystä, koska ajatteli, ettei Väyrynen kuitenkaan pärjää. Todellisuudessa Väyrynen oli tuolloin kakkosena kannatuksessa, vaikka media väitti muuta.

Vierailija
18/46 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka äärimmäisen tarkka Paavo on ollut aina julkisuuskuvansa suhteen http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/paavo_vayrynen_mediapelissa_21024…

Vierailija
19/46 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, nämä eivät ole huumoria. Väykkä on tunnettu tosikko.

"Olen siihen liian vanha ja liian lyhyt."

Paavo Väyrynen tasavallan presidentin tehtävästä Nykypäivä-lehdessä syksyllä 2008 - keväällä 2009

Kyllä, mutta nyt hän katsoi voivansa ryhtyä ehdokkaaksi, koska Niinistö on lyhyempi ja Lipponen vanhempi.

"Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa." [3]

Väyrynen illanistujaisissa Mikko Pesälälle, Suomen Kuvalehti 3/1999

Tästä ei ole mitään taustatietoa?

"EU:hun liittyminen oli virhe."

"En minä ole EU-vastainen."

Onko tässä sitaattiparissa jokin ongelma?

"En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin."

Väyrynen television vaalitentissä

"Ei, en ole niin sanonut ja vaikka olisinkin niin en sitä tarkoittanut."

Nämä ovat vain asiayhteydestään irrotettuja lauseita.

Kyllähän kaikkien muidenkin sanomisista voidaan poimia asiayhteydestä täysin irrallisiksi vaikka mitä. Olen näin itsekin tehnyt osoittaakseni sen olevan mahdollista.

Vierailija
20/46 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska halusi keskittyä tuleviin presidentinvaaleihin. Mediapeli meni niin, että muutama päivä ennen varsinaista äänipäivää media alkoi esittää virheellisiä gallupeja, ettei Väyrynen pärjää ja Väyryselle annettiin huonot kannatusluvut.

Todellisuudessa Väyrynen oli saanut ennakkoäänistä TOISEKSI eniten ääniä. Ennakkoäänet luonnollisesti paljastettiin varsinaisena vaalipäivänä klo 20 äänestyskoppien sulkeuduttua.

Tuosta mediapelistä ja valheellisten gallupian julkaisemista aiheutui se, ettei moni "uskaltanut"/viitsinyt äänestää Väyrystä, koska ajatteli, ettei Väyrynen kuitenkaan pärjää. Todellisuudessa Väyrynen oli tuolloin kakkosena kannatuksessa, vaikka media väitti muuta.

Huono häviäjä sanoo, että gallupit ovat valheellisia. On se kait nyt ihan selvä, että tulos voi olla aivan erilainen riippuen siitä, keiltä kysyy, milloin ja missä.

Mitä äänestäjiin tulee, niin nehän ovat typeriä, jos ovat galluppien vietävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän