Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta Spartoo - nettikaupasta?

Vierailija
19.01.2012 |

Onko luotettava?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitus sujui ihan hyvin, kengät toimitettiin kotiin jonkin kuljetuspalvelun avulla, joten oli hyvä, että silloin olin kotiäitinä vastaanottamassa pakettia. Maksukin meni niin kuin piti eli ei mitään pahaa sanottavaa :) Palautuskäytäntö tosin kannattaa ennen tilausta lukea tarkkaan. Jossain firmassa ei ainakaan saanut vaihtaa tuotteita, mutten muista oliko se juuri Spartoo.

Vierailija
2/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin saappaat, ei ollut hyvät joten laitoin takaisin. Ihan ongelmitta sujui palautus. Eikä maksanu siis toimitus eikä palautus mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja palauttanut kengät sieltä. Eikä maksanut mitään.

Vierailija
4/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät tilannu, kummatkin hyvät ja maksut sujui moitteettomasti. Tosin toimitusaika oli päivän pidempi kuin ois pitänyt. Mutta ehdottomasti vain positiivista palautetta

Vierailija
5/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi toimitettiin kotiovelle, minäkin olen kotiäitinä, joten sujui hyvin siltä osin. Mutta iso miinus: sen jälkeen sieltä on tullut roskapostia emailiini vaikka kuinka paljon! Niistä ja näistä alennuksista, koko ajan. Enkä ole saanut noita kirjeitä perutuksi.

Vierailija
6/11 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminut omiin tarpeisiini tuo kauppa erinomaisesti, parit kengät olen sieltä tilannut ja aina ilman ongelmia, vaikka jouduin toiset niistä palauttamaankin. Täältä olen napannut aina 20% alennuksen sinne: http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/spartoo/

Vierailija
7/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Spartoolta uskaltaa tilata. Tuo edellämainittu tapaus vaikuttaa kyllä ikävältä, mutta verkkopankilla maksaessa homma sujunee vaivattomammin.
Aika halvat hinnat ja alennuskoodeilla vielä vähän halvemmat http://www.alekoodit.eu/kauppa/spartoo
Ilmainen toimitus ja palautus.

Vierailija
8/11 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tarkkoja luottotiedoissa

Vierailija
9/11 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä 5-20% spartoo alennuskoodeilla => http://www.alennushaku.fi/spartoo-fi/

Vierailija
10/11 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kengät eilen ja piti olla tänään kotona. Soittviat tänään ja pyysivät henkkareista kopiota ja laskutus osoitteesta ja nyt eivät vastaa sähköposteihin eikä puhelimeen saa minkään näköistä yhteyttä!! Eli en suosittele! 

Vierailija
11/11 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kengät ja tyhmä maksoinkin ne etukäteen. Kenkiä ei kuulunut, otin yhteyttä ja ne oli kuulemma palautettu juuri sinäpäivänä, kun soitin. Minulle ei ollut tullut mitään ilmoitusta, eikä OmaPostissa ollut mitään merkintää, että olisivat minua odottaneet. Sitten alkoi rahojen saaminen takaisin. Minulle oli tullut jo aiemmin sähköposti, että rahat ovat lähteneet minulle, tänään 5 päivää sitten. Ei näkynyt tilillä. Soitin taas, käyttäjätilini oli poistettu, ei pysty näkemään tapahtumia. No helvetti, kyllähän pitäisi näkyä heidän pankkitilillä, onko rahat minulle lähteneet. Käyttävät jotain Euteller Oy -nimistä firmaa maksujen saajana. Epäilyttävä tämäkin.  Seuraavaksi laitan rikosilmoituksen, vaikka menettämäni rahasumma ei suuri olekaan, mutta kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi