Miten usein sanotte lapsellenne
Kommentit (48)
joka päivä monta kertaa. Rakastan sua sanon ehkä kerran viikossa tai kahdessa. Lapsi 3v.
Keiltä ei luonnistu rakastan sinua lapselle niin sanotteko sitä puolisollenne? Tai kellekään muulle? Jos puolisolle sanotte niin miten se omalle lapselle on niin vaikeaa.
En mäkään sano ikinä minä rakastan sinua vaan enemmänkin rakastan sua ( ja lapsen nimi tms hellittely nimi). Näin sanon myös miehelleni ja joskus myös pikkusiskolleni, varsinki sullon jos ollut jokin tilanne että pitäny lohduttaa tms niin sanonut. Tekstarilla useammin kyllä siskolleni , myös isälleni sanon. Äidille se ei oikein luonnistu edes viestillä kun hänkään ei ole ikinä sanonu mulle rakastavansa.
Lapset mulla siis 5 ja 3 v ja vauva. Lapsille myös sanon päivän aikana usein, kulta, rakas tms .
puolisollekkaan, korkeintaan minäkin sinua. :( kun ei vaan osaa.
plus murut ja muut. :) Tulee ihan luonnostaan. Meillä on kaksi lasta. Toinen kouluikäinen, toinen alle kouluikäinen.
Teitä, jotka ette "osaa" sanoa, niin kehotan, että sanokaa silti. Kun sen sanoo kerran, vaikka kun lapsi on menossa nukkumaan, niin se tulee paljon helpommin sen jälkeen.
Tärkeintä on tietenkin se, että ylipäätään rakastaa! Kyllä lapsi sen aistii. Mutta kyllä se olisi hyvä kuulla joskus ihan verbaalisestikin, ilman kiertoilmauksia.
Sulla ei vielä lapsia olekaan?
Sanon yleensä useita kertoja päivässä. Pojat (x2) 3 vuotiaat.
Rakastan sua on jotenkin vaikea sanoa, mutta esim. olet rakas on helpompi.
Sanoo silloin kun siltä tuntuu ei siinä mitään matematiikkaa tarvita kun niin sanoo. Kysymyksesi vaan kuulostaa että itselläs ei ole lapsia ollenkaan ja elät jossain aivan ihmeellisessä pilvilinnassa kun/jos lapsia tulisi sulle niin tiedät mitä pitää tehdä.
Viikottain kerron rakastavani ja päivittäin ovat rakkaita/muruja.
Yleensä sanon tyyliin äitin kulta, minun rakas tms. Ja tuo tapahtuu aika monta kertaa päivässä.
oikein tarkoituksella ja huolellisesti.
Olen 41-v eikä äitini ole sanonut minulle noita sanoja koskaan. Ei koskaan.
oikein tarkoituksella ja huolellisesti.
Olen 41-v eikä äitini ole sanonut minulle noita sanoja koskaan. Ei koskaan.
Käytkö terapiassa ja olet menettänyt yöunet vai?
1-vuotias. Itselle ei myöskään ole helppoa sanoa että minä rakastan sinua mutta yritän tunteeni näyttää teoilla ja kierrellen. :) Mielenkiinnosta kyselin siis.
Ap
Joka päivä sanon monta kertaa "äiti rakastaa" tai "äiti rakastaa sua tosi paljon ja isi rakastaa"
ymmärtäkää että jos teille ei ikinä ole sanottu lapsena että minä rakastan sinua, et ole päässyt isän syliin eikä äitikään ole paljon joutanut sylissä pitämään koska sisaruksia on niin monta, sisarukset on osoittanu hellyyttä nyrkein, jne.. niin kyllä se Minä rakastan on vaikea sanoa, mutta ei tietysti mahdoton oppia. Voihan sen sanoa mutta se tuleeko se luontevan kuuloisesti niin on taas eri asia.. Minä rakastan lastani eniten maailmassa mutta lapsuuteni takia tunteiden ilmaisu on opeteltava ihan alusta asti.