Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

valitaanko luomiväri vaatetuksen värin mukaan?

Vierailija
19.01.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tumpelo näiden meikkausasioiden suhteen. En edes osaa varmaan luomiväriä laittaa. ap

Vierailija
2/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä joskus käytän vaikka liilaa luomiväriä jos on liila jakku. Mutta useimmiten arjessa ruskeita tai harmaita riippumatta vaatteiden väristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan silmien- ja ihonvärin mukaan. Ja sitten vasta vaatetuksen eli jos vihreä käy sinulle ja sinulla on vihreätä yllä, voit laittaa vihreää luomiväriä.

Opettele. Mene kurssille tai lainaa kirjastosta kirja. Siihen asti ole ilman, ainakin tärkeissä tilaisuuksissa.

Vierailija
4/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitaan enemmän omien silmien värin ja ihon sävyn mukaan, värejä, jotka korostaa silmien värejä jne. Itsestä on kiinni, tykkääkö kovin kirkkaista väreistä ja miten niitä käyttää, mulla on vihreät silmät ja luomivärinä eri sävyjä ruskeaa, beigeä, maanläheisiä värejä. Lisäksi rajaan silmät silmänrajauskynällä, tumman ruskealla ja käytän ripsaria.

Mene jonkun tavaratalon kosmetiikkaosastolle (paremman, ei Citymarketiin, vaan Sokos, Stockmann..), ja pyydä sieltä kosmetiikkaosastolta vinkkejä silmämeikkiin. Jos ostat heiltä tuotteita, saat varmasti hyvät neuvot itsellesi sopivista väreistä.

Vierailija
5/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arjessa ei samalla tavalla. Valinta kannattaa tehdä silmien värin, omien lempivärien sekä tilaisuuden perusteella.

Neutraalit beiget, ruskeat ja harmaat soveltuvat oikeastaan kaikkialle. Myös yhdistelmä yhtä väriä ja yhtä neutraalia on aina hyvä.

Suosittelisin vaikka googlettamaan meikkiblogin ja klikkaamaan muutamaa suosituinta tulosta. Lähes jokaisessa blogissa on muutama postaus, jossa tehdään asioita alusta asti askel kerrallaan ja samalla suositellaan tuotteita ja värisävyjä.

Vierailija
6/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyyli vaikuttaa myös. Esim. Dramaattisesti pukeutuva tumma nainen voi käyttää paljon rajuimpia värejä näyttämättä maalipurkilta kuin vaikka villapaidan pukeutunut maantienvärinen. Minulta on joskus kyselty meikistäni että mitä käytän mutta eihän ne mun värit näytä useimmilla suomalaisilla ollenkaan hyvältä. Minulla kun on mustat hiukset, erittäin vaalea iho ja kirkkaanvihreät silmät, joten voin laittaa arkenakin luomiväreiksi keltaista ja tummanharmaata plus musta rajaus eikä se näytä yhtään rajulta. Työkaveri kun kokeili samaa väriyhdistelmää niin silloin tajusin mitä termi makeup victim tarkoittaa ;-)