Haluatko miesparin (Haavisto) presidenttipariksi?
Haluaisitteko miesparin uudeksi pressapariksi?
Täytyy myöstää, että mulle se olis se pikkuisen liikaa. Homostelkoon rauhassa minun puolestani, mutta että puolisona miehellä mies ja Ecuadorista vielä.
Kommentit (78)
Tärkeintä on hyvä presidentti ja minusta Haavisto on paras ehdokas.
En voi äänestää henkilöä joka hylkäsi lapsensa.
Jos joku ei tiennyt vihreät ovat vasureita l. lähellä kommareita.
Ja aivan sama, onko homopari Linnassa.
Mitä jos vauvamme isoina ovatkin homoja ja hankkivat ulkomaalaisen puolison? Mistä semmoista voi etukäteen tietää, vaikka kuinka heidät kasvattaisi.
Olisiko se silloin tuomittavaa? Alentaisiko se heidän arvoaan? Tahtoisimmeko, että joku heistä puhuisi näin? Eikös me kaikki olla vaan ihmisiä..?
Jos näin kuitenkin kävisi, Haavisto voisi esimerkillään tehdä heidän tulevasta elämästään helpompaa: saada meidät huomaamaan, että sillä ei ole väliä.
No olishan se aika säälittävää, että Suomen puolustusvoimien ylipäällikkönä olisi homo-sivari...no toivottavasti ei tarvi sitä päivää ikinä nähdä.
mutta Haavistoa äänestetään miehen kanssa silti! Ehdottomasti paras ehdokas.
Haluan, ajatelkaa mikä huokea PR-juttu se olis Suomelle!
... mitä minkään maan presidentit vuoteessaan tekee, eikä se edes kiinnosta. Äänestän presidentinvaalissa presidentiksi parasta ehdokasta ja tällä kerralla se on Haavisto.
Niinistö? Ihan totta, kuka äiti voi äänestää miestä, joka käytännössä hylkäsi murrosikäisen lapsensa (isovanhempien luokse) kun puoliso menehtyi liikenneonnettomuudessa vuonnna 1995? 15-vuotias on vielä lapsi!!!!
Kuvittele jenkkien pressaksi homo?
ja Saulin reagointi siihen (ehkäpä oli niin murtunut puolison vuoksi, että katsoi, että lapsen on parempi isovanhempien luona) liittyy siihen, miten pätevä hän on presidentiksi?
Päinvastoinhan Saulikin on elämässään kokenut vaikka mitä, mikä avartaa elämänkatsomusta ja maailmankuvaa. Eikös hän siellä tsunamissakin roikkunut jossain lyhtypylväässä henkensä kaupalla, ym.
Onko ne asiat, mitä Niinistö nostaa esiin, liian vaikeita ja rankkoja ajatella? Siis kuten se, että todennäköisesti emme pysty loputtomiin ylläpitämään nykyistä velkarahalla kustannettua elintasoamme, vaan muutos tulee tapahtumaan. Ym.
Mutta siis, mulla ei homoja vastaan ole mitään, todellakaan, mullaon homoja ystävinäkin, mutta presidenttiparina homopari on outo ajatus kieltämättä.
Mutta viihdearvo olisi ainakin ensimmäisenä itsenäisyyspäivänä huipussaan. Ei siksi, että miesparissa olisi sinällään mitään erikoista, mutta huvittavaahan sitä tiettyjen ihmistyyppien itkuparkua olisi seurata. Tällaiset tyypit näyttävät tässäkin asiassa ensimmäiseksi reagoivan pelon tunteella: "ajatelkaa nyt mitä ne meistä ajattelisi, suomalaisille naurettaisiin!" Ei tää nyt niin vakavaa olisi. Haavisto vaikuttaa kuitenkin hienolta mieheltä ja se on pääasia.
Tää on muuten kansa joka meinasi lähettää Euroviisuihin Tomi Metsäkedon Lordin sijasta, koska "eihän nyt tuollaista vaan voi tehdä!"
Suomalaiset on todella arkoja jostain syystä. Ei luoteta itseemme tarpeeksi.
En halua :) Jotenkin tuo ajatus ei vain sovi mun mielestä. Kaksi miestä pariskuntana ei vain voi edustaa Suomea. Ei mun mielestä, muut saavat tietenkin ajatella toisin. En ole mikään rasisti, mutta mulle presidentissä merkkaa oikeastaan vain kaksi asiaa; Se että tämä on poliittisesti oikealla, ja se että tämä antaa mulle mieleisen julkisuuskuvan johon liittyy ulkonäkö, perhe ja fiksuus eniten. Haavisto ei siis miellytä mua poliittisella kannallaan, eikä julkisuuskuvallaan.
arvot. En mä aikoinaan Halostakaan äänestänyt siksi, että se on hetero...
Mannerheimin homoudestakin on vahvoja todisteita, ja silti häntä pidetään yhtenä parhaimmista presidenteistä.
Tässä nyt mitataan suomalaisten suvaitsevaisuus. Aika pitkällä ollaan jo;)