Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko miesparin (Haavisto) presidenttipariksi?

Vierailija
19.01.2012 |

Haluaisitteko miesparin uudeksi pressapariksi?

Täytyy myöstää, että mulle se olis se pikkuisen liikaa. Homostelkoon rauhassa minun puolestani, mutta että puolisona miehellä mies ja Ecuadorista vielä.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hän tule valituksikaan. Ääni Pekalle on ääni hallituksen nykypolitiikalle eli rahan kippaamiselle Etelä-Eurooppaan.

Vierailija
2/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tuoksuja ja tunteita vai?

Ei kiitos. Pökkiköön muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin.....

Kröhöm....

Vierailija
4/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään.

Vierailija
5/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkaan (siis vaikka olisi hetero) mutta kyllä kieltämättä homous on yksi suurimmista syistä miksi en edes rupea sen syvällisemmin hänen ajatuksiaan selvittelemään mitä olen nyt kuullut. Vihreys on tietysti toinen asia mitä karsastan, siis puolueena.

Aion todennäköisesti äänestää Essayahia tai sitten Soinia jos tulen siihen tulokseen että Essayahin äänestys olisi täysin "turhaa" (eli ei pienintäkään toivoa päästä kakkoskierrokselle). Heilläkin tietysti kummallakin on vikansa mutta ehkä pienimmät vaihtoehdoista.

Niinistöä äänestän jos vastapariksi tulee kuka tahansa muu kuin Soini tai Essayah. Jos Soini niin sitten täytyy vielä harkita, en tiedä siis vielä kumpaa äänestäisin jos näistä kahdesta pitäisi valita.

Vierailija
6/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä 2 miestä.

2 naista.

1 mies ja 1 nainen.

1 nainen ja 1 mies.

:)

Vierailija
7/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitteko miesparin uudeksi pressapariksi?

Täytyy myöstää, että mulle se olis se pikkuisen liikaa. Homostelkoon rauhassa minun puolestani, mutta että puolisona miehellä mies ja Ecuadorista vielä.

Vierailija
8/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis äänestän Haavistoa aivan muista syistä kuin siitä onko hän homo tai ei. Se on sama kuka presidentin vierellä seisoo, olivathan Tarja ja Penttikin susipari Halosen ensimmäisen presidenttikauden alussa.

Vierailija
9/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei tiennyt vihreät ovat vasureita l. lähellä kommareita.

Vierailija
10/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Niinistölle on ääni hallituksen nykypolitiikalle eli rahan kippaamiselle Etelä-Eurooppaan.

Vierailija
11/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi saisi positiivista huomiota edistyksellisyydestään :)

Vierailija
12/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole 4 vuoden aikana kovinkaan merkittävä asia minulle. Tanssii siellä kuka vaan.

Se, mitä on tehnyt ennen vaaleja ja vaikuttanut elämäämme politiikassa on tärkeämpää.

En äänestä kokoomuslaisia pääomapiirejä.

Vierailija
13/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhallituksessa istuu Haavisto koska on vihreästä puoluesta.

En todellakaan halua nähdä Haavistoa pressana.

Vierailija
14/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No never.

Rattijuoppo "miehenä" Haavistolla.

Vierailija
15/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty eihän niitä linnanjuhlia kai pakko oo järjestää :D

ja ei ole 4 vuoden aikana kovinkaan merkittävä asia minulle. Tanssii siellä kuka vaan.

Se, mitä on tehnyt ennen vaaleja ja vaikuttanut elämäämme politiikassa on tärkeämpää.

Vierailija
16/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin.....

Kröhöm....

miettii jotain linnan juhlia kun äänestetään presidenttiä Suomelle... Hyvää päivää mikä palsta.. ja ikä oli?

Vierailija
18/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo homous ei haittaisi pätkääkään, päinvastoin Suomi saisi varmasti julkisuutta maailmanlaajuisesti asiasta. Ja presidentti on presidentti, ei sen puolisolla ole mitään muuta kuin edustaa vierellä merkitys. Joten presidentin seksuaalinen suuntaumus on mulle aivan sama ja aivan hyvin voisin sinkkuakin äänestää, perhestatus ei paina vaakakupissa.

Vierailija
19/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanjuhlat ja Haavisto + Antonioo

Tota noin.....

Kröhöm....

Niin, presidentin tärkein, ja eräiden puusilmien mielestä vissiin ainoa tehtävä on Linnan juhlien isännöinti. Sellaiset ihmiset joiden suurin huolenaihe on "miltä näyttää 2 miestä kättelemässä vieraita" ja "mitä meistä nyt taas ajatellaan ulkomailla", eivät kyllä ansaitse äänioikeutta.

Vierailija
20/78 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uusi avaus Haaviston puolesta, joskos se helpottaisi?