Haluatko miesparin (Haavisto) presidenttipariksi?
Haluaisitteko miesparin uudeksi pressapariksi?
Täytyy myöstää, että mulle se olis se pikkuisen liikaa. Homostelkoon rauhassa minun puolestani, mutta että puolisona miehellä mies ja Ecuadorista vielä.
Kommentit (78)
niitä tuoksuja ja tunteita vai?
Ei kiitos. Pökkiköön muualla.
muutenkaan (siis vaikka olisi hetero) mutta kyllä kieltämättä homous on yksi suurimmista syistä miksi en edes rupea sen syvällisemmin hänen ajatuksiaan selvittelemään mitä olen nyt kuullut. Vihreys on tietysti toinen asia mitä karsastan, siis puolueena.
Aion todennäköisesti äänestää Essayahia tai sitten Soinia jos tulen siihen tulokseen että Essayahin äänestys olisi täysin "turhaa" (eli ei pienintäkään toivoa päästä kakkoskierrokselle). Heilläkin tietysti kummallakin on vikansa mutta ehkä pienimmät vaihtoehdoista.
Niinistöä äänestän jos vastapariksi tulee kuka tahansa muu kuin Soini tai Essayah. Jos Soini niin sitten täytyy vielä harkita, en tiedä siis vielä kumpaa äänestäisin jos näistä kahdesta pitäisi valita.
Onko niitä 2 miestä.
2 naista.
1 mies ja 1 nainen.
1 nainen ja 1 mies.
:)
Haluaisitteko miesparin uudeksi pressapariksi?
Täytyy myöstää, että mulle se olis se pikkuisen liikaa. Homostelkoon rauhassa minun puolestani, mutta että puolisona miehellä mies ja Ecuadorista vielä.
Tai siis äänestän Haavistoa aivan muista syistä kuin siitä onko hän homo tai ei. Se on sama kuka presidentin vierellä seisoo, olivathan Tarja ja Penttikin susipari Halosen ensimmäisen presidenttikauden alussa.
Jos joku ei tiennyt vihreät ovat vasureita l. lähellä kommareita.
Ääni Niinistölle on ääni hallituksen nykypolitiikalle eli rahan kippaamiselle Etelä-Eurooppaan.
Suomi saisi positiivista huomiota edistyksellisyydestään :)
ja ei ole 4 vuoden aikana kovinkaan merkittävä asia minulle. Tanssii siellä kuka vaan.
Se, mitä on tehnyt ennen vaaleja ja vaikuttanut elämäämme politiikassa on tärkeämpää.
En äänestä kokoomuslaisia pääomapiirejä.
Nykyhallituksessa istuu Haavisto koska on vihreästä puoluesta.
En todellakaan halua nähdä Haavistoa pressana.
No never.
Rattijuoppo "miehenä" Haavistolla.
Tietty eihän niitä linnanjuhlia kai pakko oo järjestää :D
ja ei ole 4 vuoden aikana kovinkaan merkittävä asia minulle. Tanssii siellä kuka vaan.
Se, mitä on tehnyt ennen vaaleja ja vaikuttanut elämäämme politiikassa on tärkeämpää.
Tota noin.....
Kröhöm....
miettii jotain linnan juhlia kun äänestetään presidenttiä Suomelle... Hyvää päivää mikä palsta.. ja ikä oli?
tuo homous ei haittaisi pätkääkään, päinvastoin Suomi saisi varmasti julkisuutta maailmanlaajuisesti asiasta. Ja presidentti on presidentti, ei sen puolisolla ole mitään muuta kuin edustaa vierellä merkitys. Joten presidentin seksuaalinen suuntaumus on mulle aivan sama ja aivan hyvin voisin sinkkuakin äänestää, perhestatus ei paina vaakakupissa.
Linnanjuhlat ja Haavisto + Antonioo
Tota noin.....
Kröhöm....
Niin, presidentin tärkein, ja eräiden puusilmien mielestä vissiin ainoa tehtävä on Linnan juhlien isännöinti. Sellaiset ihmiset joiden suurin huolenaihe on "miltä näyttää 2 miestä kättelemässä vieraita" ja "mitä meistä nyt taas ajatellaan ulkomailla", eivät kyllä ansaitse äänioikeutta.
Tee uusi avaus Haaviston puolesta, joskos se helpottaisi?
Eikä hän tule valituksikaan. Ääni Pekalle on ääni hallituksen nykypolitiikalle eli rahan kippaamiselle Etelä-Eurooppaan.