Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoiletteko usein vauvan kanssa?

Vierailija
19.01.2012 |

Minä en yksinkertaisesti jaksa joka päivä. Kamala huono äiti -syndrooma puskee taas päälle ku saa lukea että jotkut käy KAKSIKIN kertaa ulkona JOKA PÄIVÄ.

Mitä tuollaisen puolivuotiaan kanssa voi ulkona edes tehdä?! Kamala show pukea päälle kymmenen vaatekerrosta jonkun varttitunnin pulkanvedon vuoksi - ja muksu vain möllöttää ku michelinukko ja ähkii valjaissaan. Tai sitten työntää vaunuja hiki persvaossa valuen tuolla hangessa. Huhhuh.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään lumiukkoja... möyritään lumessa, lasketaan mäkeä, vaunutelaan, kiikutaan,

puolivuotiaani nauttii joka hetkestä

Vierailija
2/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juujuu puolvuatias se varmaa iha hirveesti ymmärtääki tollasen päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla aitiyslomalla. 3-viikkoinen vauva ja 3-vuotias ovat kanssani kotona. Kavelemme kerran viikossa leikkipuistoon isomman takia, parina paivana viikossa tehdaan vain pieni kavely korttelin ympari, ja parina paivana ei menna ulos ollenkaan. Siis mun 3-vuotias on muutamana paivana viikossa pelkastaan sisalla, kuten vauva myos!!! Kylla siina on suomalaisilla ihmettelemista...ja moittimista :D

Ala ota stressia. Menet ulos kun itse jaksat ja kun sita ehka jopa kaipaat.

Vierailija
4/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin jo 1v4kk ja kiva olla itsekin pihalla kun osaa jo reippaasti kävellä.

Vierailija
5/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen tikusta asiaa että tulee käytyä ulkona. itseni, en niinkään vauvan takia...

Vierailija
6/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvällä säällä ja varsinkin kesäaikaan joka päivä ja monesti useampaankin kertaan päivässä, mutta huonolla säällä oltiin sisällä. Eipä se vauva vielä mitään ulkoilua osaa kaivata, kun tosiaan vaan möllöttää joko vaunuissa tai pulkassa liikkumattomana. Isompana ehtii kyllä ulkoilla lasten kanssa ihan kyllästymiseen asti, joten älä murehdi.

Vierailija
7/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupäivisin reilu tunnin lenkki,joskus kaksikin tuntia ja iltapäivisin vielä tunnin lenkki.En millään pysty olemaan sisällä,pää hajoaa.

Vierailija
8/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 6kk vauva ja 4 vuotias poika....Vauvan vaunuihin päikkäreille ja koirat remmiin ja kävellään noin 3kilsan lenkki jonka jälkeen vauva nukkuu 3-4 tuntia terassilla ja minä leikin 4vuotiaan kanssa tai puuhastelen muita piha hommia,poika jää vielä useinmiten ulos odottamaan isäänsä töistä ja mä menen tekemään ruuan jos en ole sitä aamulla ehtinyt tekemään. ulkoilua pojalla siis 3-4 tuntia päivä

Vierailija
9/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käydä ulkona. Aika usein käydään ulkona kaksikin kertaa päivässä.

Vierailija
10/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota stressiä asiasta, et ole huono äiti.

Vierailija
11/11 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppajille, ihana kuulla että meitä on muitakin! Olenkin monesti miettinyt, miksi tästäKIN asiasta (äitiydestä) pitää tehdä yhtä hemmetin suorittamista. Kun vaan voisi olla niin kuin on hyvä olla, ja se riittäisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi