Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä talosta

Vierailija
19.01.2012 |

Sijainti on tosi hyvä, mutta entäs itse talo? Paljonko pientä pintaremonttia? Mietin hieman epäröiden tämän hankkimista, vaikka tontti onkin postimerkin kokoinen.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…

Etuovi Kohdenumero 465175

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaunis ja paljon hyviä puolia ja tehty remonttia. Kylppärit ei miellytä mun silmää, sun silmästäs en tiedä. :)

Kuntokartoitus tietty huolellisesti kun on omaa remppaa tehty.

Vierailija
2/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottasin heti jos ois lähempänä sipoo-porvoo akselia. kukkatapetit ois ainoot jotka lähtis. noi rappusetkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan hän tietäisi täsmälleen, mitkä pinnat hän asukkaana haluaisi uusia. Pintaremontin tarvehan on aina kiinni nimenomaan asukkaan halusta.

Talo vaikuttaisi olevan ihan kunnossa: tyypillinen valmistalo, jos tykkäät näistä, tämä on hyvä.

SItä hieman ihmettelen, miten sijainti voi olla "hyvä" jossain Kempeleellä? Kempelehän on sinänsä jumalanseläntakana. Siihen nähden talon hinta on mielestäni aika kova.

Vierailija
4/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sijaintiin näden talo on liian kallis.

Vierailija
5/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kempeleen hinnat. Aika edullinen...

Vierailija
6/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäkuvia olisin kaivannut myös. Hinta vaikuttaa minusta kovalta. Toisaalta taloa myy Habita, ja oman kokemuksen mukaan Habitalla on aina kovemmat hinnat kuin kilpailijoilla.

Vierailija
7/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota ostaa kannattaa olla tarkka kiinnitysten kanssa, niitä on paljon!!!

Vierailija
8/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellainen hotellityyppinen beige viritys, jossa kyllä asuu, mutta ei se mitenkään elähdytä.

Takka keittiössä on kiva ja jos olkkarin vieressä olevan huoneen yhdistää olkkariin, olkkarista tulee parempi.

Onko tuo lesta-aluetta kun makkareita on noin paljon...

Vierailija
9/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

räystäänalustonttia. Yöks.

Vierailija
10/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota ostaa kannattaa olla tarkka kiinnitysten kanssa, niitä on paljon!!!

Hyvähän se on, ei tarvitse hakea lisää.

Muuten ihan kiva talo, vähän tylsä pohja, mutta siksihän tuota käytetään, kun sillä saa hukkaneliöt minimiin...

Aika paljon makuuhuoneita, mutta jos niitä tarvitsee, mikäpä sinä. Itse en tykkää tupakeittiöstä, haluan, että keittiö sotkuineen ja käryineen on vähän erillään ja ruokailutila ei ole keittiössä. Hinatasosta ei mitään ahjua, kun en tunne Oulun seudun hintoja.

Vierailija
11/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis myy taloa, vana oikeesti mietin vähän sen ostamista. Kodinhoitohuone saattas menetellä, mutta muuten kylppäri ja vessat on aika mummola-tyyliä. Onkohan niiden pintaremppa kallis? Ja kun talo ei ole edes 10-vvanha, ja keittiökin saattas mulla mennä uusiksi. Ja tapetit vaihtus maalipintaan. Voiskohan portaatkin panna listaan...

Tän talon paras puoli on sijainti, joka sopisi meidän perheelle (2 aik. + 2 lasta). Alue on vanhaa, ja ilmeisesti tässä on samalla tontilla 2 taloa, vanha ja uus.

Kempeleessä halutaan asua, mieluummin jumalan selän takana kuin sen naaman ja navan edessä...

Vierailija
12/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä sivusta pari kommenttia teille Etelä-Suomalaisille (en ole ap):

Sijainnista: Oulun alueella on vaikea kuvitella parempaa sijaintia kuin tämä, kun koulu, lastentarha, Oulun seudun paras ostari (yli 100 liikettä) ja päiväkylpylä/virkistysuimala on ihan vieressä.

10-15 minuuttia tuolta varmaan ajaa motaria Ouluun, joten sijainti senkin puolesta ihan loistava.

Ite lähtisin pyytämään talosta enemmän ja sitten vasta jos ei mene kaupaksi voisin pikkuhiljaa pudotella hintaa. Luulen että kumminkin menisi.

Ennen tätä Nokian ja NSN:nän hankalaa tilannetta tuon alueen tuommoisista taloista pyydettiin reilusti enemmän mitä ilmoituksen hinta on nyt.

Kiinnityksistä sanottiin että luovutetaan vapaina. Tällöin se että panttikirjat on olemassa on pelkkää plussaa, jos sattuu tarvitsemaan joskus lisälainaa.

Vierailija
13/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuone/wc ja keittiöremontit on ne kalleimmat. Siinä ei enää muutama tuhatlappunen riitä. Tapetit saa vaihdettua maaliin edullisestikin, työ on toki kova jos sen oikein tekee. Eli ei maalaa tapetin päälle.

Vierailija
14/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä lähtisi niitä teemään, mutta tapetointi ja maalaus onnistuu lähes jokaiselta ihmiseltä itseltäänkin (työ tekijäänsä opettaa), eikä maksa maltaita.

Noiden kuvien perusteella talo ei kaipaa edes pintaremonttia, vain mieltymyksistä on asia kiinni.

Itse pidän tuota sopuhintaisena ja jos se sua kiinnostaa, niin ei kun sopimaan näytöstä. Otat jonkun rakentaneen tai remontoineen ihmisen mukaan, joka osaa sitten pohtia sun kanssa kuinka työläitä hommat on, joita haluaisit siihen tehdä.

En siis myy taloa, vana oikeesti mietin vähän sen ostamista. Kodinhoitohuone saattas menetellä, mutta muuten kylppäri ja vessat on aika mummola-tyyliä. Onkohan niiden pintaremppa kallis? Ja kun talo ei ole edes 10-vvanha, ja keittiökin saattas mulla mennä uusiksi. Ja tapetit vaihtus maalipintaan. Voiskohan portaatkin panna listaan...

Tän talon paras puoli on sijainti, joka sopisi meidän perheelle (2 aik. + 2 lasta). Alue on vanhaa, ja ilmeisesti tässä on samalla tontilla 2 taloa, vanha ja uus.

Kempeleessä halutaan asua, mieluummin jumalan selän takana kuin sen naaman ja navan edessä...

Vierailija
15/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältä ei minun makuun. Jotenkin tylsä ja hitusen vanhan aikainen. Hurjat tapetit. Menisi kyllä vaihtoon, samoin kylppäri menisi uusiksi. Se on aika mauton.

Meillä tenhtiin juuri kylppäri ja sauna remppa. Toki jos ottaa ulkopuolisen tekijän hinta tulee kalliiksi. Mutta meillä mies ja minä teimme kaiken itse, joten 2000 eurolla selvittiin, ja saatiin aina haaveissa ollut poreammekkin:)

Saunan täysremonttiin (lauteet, latitia, seinät) meni 500 euroa, joka olisi tullut maksamaan remontti firmalla n. 2000 euroa (siis pelkkä sauna remontti). Eli jos vaan itse osaa ja viitsii niin säästää mielettömät summat rahaa.

Vierailija
16/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä sivusta pari kommenttia teille Etelä-Suomalaisille (en ole ap): Sijainnista: Oulun alueella on vaikea kuvitella parempaa sijaintia kuin tämä, kun koulu, lastentarha, Oulun seudun paras ostari (yli 100 liikettä) ja päiväkylpylä/virkistysuimala on ihan vieressä. 10-15 minuuttia tuolta varmaan ajaa motaria Ouluun, joten sijainti senkin puolesta ihan loistava. Ite lähtisin pyytämään talosta enemmän ja sitten vasta jos ei mene kaupaksi voisin pikkuhiljaa pudotella hintaa. Luulen että kumminkin menisi. Ennen tätä Nokian ja NSN:nän hankalaa tilannetta tuon alueen tuommoisista taloista pyydettiin reilusti enemmän mitä ilmoituksen hinta on nyt. Kiinnityksistä sanottiin että luovutetaan vapaina. Tällöin se että panttikirjat on olemassa on pelkkää plussaa, jos sattuu tarvitsemaan joskus lisälainaa.

Tässä on tainnut käydä just niin, että hinta on jo matkalla tippunut. Talo on kai ollut jo myynnissä jonkun aikaa, ainakin syksystä, ehkä eri välittäjällä.

Ja sijainnista, tästä tosiaan puuttuu vaan videovuokraamo (siis kunnollinen) ja leffateatteri lähistöltä. Ravintolavalikoima on kanssa aika suppea =). Ja hei, toki lukio, yliopisto ja ammattikorkeat vois olla lähempänä, nuo lapset kun mennee niihin 15-19 vuoden päästä.

Vierailija
17/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hämmentävän halpa. En hokannu kattoo tontin kokoa ja sijaintia tarkemmin suhteessa ouluun.

Meillä samantapainen ja ikäinen talo maksoi (e-suomi, pieni kunta pks:n tuntumassa) 350 000e kun oli noin v sitten myynnissä.

Vierailija
18/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se toki tekoaikansa näköinen, mutta niinhän nämä nykyisetkin on 10 vuoden päästä. Minä en tekisi sille mitään, tai ainakaan enempää kuin pinnanpäällistä sisustusta (Voisin siis laittaa jonkun hyllyn ta peilin tai kaapin tai sisustustarran, en lähtisi vaihtamaan noita laattoja, vaikka ne onkin vähän 2000-luvun alusta.)

Saunan uusisin tai ehkä vaan käsittelisin jollain vahalla.

Keittiöstä mulla ei nyt ythäkkiä ole mitään muutamuistikuvaa kuin se leivinuuni. Tarkoittanee, että se oli aika neutraali tila, jonka senkin saa siis omannäköisekseen ihan pintasisustuksella: tekstiileillä, hyllyillä, huonekaluilla ja esillä olevilla tavaroilla.

Ne tapetit varmaan menisi uusiksi, mutta se nyt ei ole iso juttu.

Mä täältä etelästä en ota mitään kantaa Kempeleen sijaintiin, mutta - no kun Nokialla ja NSN:llä nyt ON hankaluuksia niin vaikuttaako se myös jatkossa?

Vierailija
19/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henk.koht. en tykkää kaksi tai useempi kerroksisista taloista mut tää on kyl tosi upee.

Vierailija
20/29 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpais mullekin,

makuuhuoneen tapetista en pitänyt kauheasti mutta senhän voi vaihtaa jos ei miellytä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme